• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #41

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #41


Beste lezers,
Het is alweer februari, de temperaturen beginnen te dalen, misschien duikt er ergens wel sneeuw op. De bomen verliezen hun bladeren en worden kaal, net zoals de Times trouwens. Door het sluiten van verschillende wereld en het drukkere leven van reporters hebben we gemerkt dat we geen enkele reporter hebben voor werelden van de eerste generatie. We zouden het geweldig vinden mocht er iemand opduiken die wel eens een artikeltje voor één van de oudere werelden te schrijven. Het is weer een iets dunnere uitgave van de Times, maar toch weer voldoende om eventjes zoet mee te zijn. Het Games-artikel is weer opgedoken, Hyperborea is ook terug en verder hebben Athene, Delphi en Achilles weer een prachtig artikel voor jullie klaar. Helaas moeten we het bericht wel afsluiten met een treurige noot. We nemen afscheid van RSCL Crusader, na bijna een jaar als leider bij de Times moet hij helaas de pen naast zich neerleggen om zich druk bezig te houden met andere dingen zoals grepolis gaan verbeteren in de Beta Focus Groep en zijn taken al gamemod te vervullen. Hoe dan ook, wensen we hem het beste toe en danken we hem voor al zijn verdiensten aan de Times. Maar, genoeg gezever, op naar de Times!

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #41 van de GrepolisTimes
(negeer zoals gewoonlijk de witte pagina's gewoon, kunnen wij weinig of niets aan doen)



We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

Maximus le Petit

Winnaar Adventswedstrijd 2019
Jammer dat je niet langer reporter bent, RSCL Crusader. Bedankt voor het vele werk dat je erin hebt gestoken!
Verder een korte times helaas. Enigste wereld die me momenteel nog interesseert is Athene. Kort maar duidelijk ;)
 

DeletedUser21911

Gast
Mooi artikels weer. Die van Angle-lias springt er zeker bovenuit!
En gummy124, gefelicteerd maat ;)
 

DeletedUser19654

Gast
Het Athene artikel is kort en zitten fouten in...
Had echt meer verwacht.

De top 10 spelers lijst geen idee van welke dag die afstamt maar dat moet toch wel een tijd geleden zijn.

Nogmaals aarzel niet om met andere allianties contact op te nemen ivm oorlogen die ze hebben gevoerd en gewoon informatie die ze je met je kunnen delen.
Staat namelijk niks in over de Oorlog van Zodiac en (deels) BB tegen The One die nu kapot is.
 

DeletedUser

Gast
Reporter van Efeze heeft verstand van het spel, wat een inzicht. Vatos wat zeker een blijvertje.
 

DeletedUser

Gast
Reporter van Efeze heeft verstand van het spel, wat een inzicht. Vatos wat zeker een blijvertje.
Opbouwende kritiek s.v.p. Een reporter kan zulke dingen van te voren ook niet weten. Een Alliantie kan door een kleine ruzie ineens uiteenvallen.
 

DeletedUser10567

Gast
Twee factoren wegen zwaar mee in mijn artikel. Enerzijds had ik door hectische zaken privé niet de benodigde tijd om met een artikel op te proppen te komen die op mijn gewenste niveau zit. Anderzijds is door de plotselinge ontbinding van Vatos mijn artikel verouderd. Volgende maand zal er een beter artikel komen.
 

DeletedUser

Gast
K wil Zextje Legacy nu al als speler van de maand nomineren;p

denk dat de meesten wel weten waarom ..
 

DeletedUser

Gast
Het Athene artikel is kort en zitten fouten in...
Had echt meer verwacht.

De top 10 spelers lijst geen idee van welke dag die afstamt maar dat moet toch wel een tijd geleden zijn.

Nogmaals aarzel niet om met andere allianties contact op te nemen ivm oorlogen die ze hebben gevoerd en gewoon informatie die ze je met je kunnen delen.
Staat namelijk niks in over de Oorlog van Zodiac en (deels) BB tegen The One die nu kapot is.

IDD zijn de spelers al verouderd, de lijst was van 5 dagen geleden. En dat laatste is wel een ideetje dat ik kan gebruiken
 

DeletedUser12747

Gast
Een kleine feedback voor wereld Delphi, je baseert je mening van The Athletes op het feit dat ze slechts 21e staan in de aanvallerslijst. Hier moet echter wel rekening gehouden worden met de omstandigheden. Een tijdje geleden was er intern ruzie binnen die alliantie en hebben ze een herstart gemaakt in de alliantie The Real Athletes. Inmiddels zijn ze weer terug naar hun oude naam (The Athletes), maar hun gevechtspunten van de oude tijd zijn dus wel verdwenen.

De huidige Athletes alliantie bestaat dan ook slechts sinds 16 januari (circa 2,5 week dus), dan zijn 200k gevechtspunten niet mis.
 

DeletedUser19654

Gast
Dat feit heb ik net gemist.
Het zou heel gemakkelijk voor jezelf zijn als je gewoon leider van desbetreffende alliantie een pm stuur als je iets over die alliantie gaat schrijven. Zo voorkom je fouten dmv van fout interpretatie en andere ruis veroorzakende omstandigheden.
 

DeletedUser

Gast
Het zou heel gemakkelijk voor jezelf zijn als je gewoon leider van desbetreffende alliantie een pm stuur als je iets over die alliantie gaat schrijven. Zo voorkom je fouten dmv van fout interpretatie en andere ruis veroorzakende omstandigheden.

Maarja bedankt voor de feedback, heb ik weer wat geleerd
 

DeletedUser

Gast
Misschien dat als ik het hier in caps zet, dat het dan wel overkomt, want volgens mij wordt het dan al de vierde keer dat ik dat tegen een timesreporter zeg.

INHOUDSOPGAVE!!!!(!)

!

Voor de rest doet de spellingcontroleur zijn werk, dat dan weer wel.
 

DeletedUser10508

Gast
Misschien dat als ik het hier in caps zet, dat het dan wel overkomt, want volgens mij wordt het dan al de vierde keer dat ik dat tegen een timesreporter zeg.

INHOUDSOPGAVE!!!!(!)

Je hebt het nog niet tegen mij gezegd? ;) Wellicht zal het, nu je het in capslock hebt gezet, de volgende keer er wel in staan. :)

Spijtig dat er weer geen van byzanthion is :(
Hopelijk volgende keer wel

Korte Times, helaas. Mijn wereld zit er weer niet tussen :(

Indien je zelf een goede schrijver kent en/of je zelf interesse hebt om te schrijven, kan je natuurlijk zelf een sollicitatie doen ^^
 
Bovenaan