• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #41

DeletedUser

Gast
1 ding blijf ik opmerkelijk vinden, ik had al eerder gereageerd tegen niels DC dat als hij over keysersoze/voetballerke spreekt, dat hij niet zijn eigen mening moet gebruiken bij dingen dat bijv. niemand hem mag etc. En dan lees ik als 1 van de eerste dingen dit:

"Al na een kleine maand was iedereen hem beu."

Dat is in eerste instantie al niet waar. Je hebt natuurlijk een grote groep mensen die niet actief genoeg speelt of de interesse er niet in heeft om alles bij te houden, mensen die zich er niet druk over maken etc. etc. Dat is 5/7e van de bevolking in achiles.
Dan heb je de mensen die hem wel en niet mogen. Beide kanten zijn zo'n 1/7e van achiles.
Als jij dus zegt dat iedereen hem beu is, dan bedoel je dus eigenlijk dat jij of jullie als 1/7e deel van achiles hem al na een maand beu waren. Zo had ik eerder en nu weer een paar uitspraken gezien waar ik mijn vraagtekens bij zet of dat wel zou mogen, aangezien het mij niet logisch lijkt die iemand door dit soort uitspraken een slechte/slechtere reputatie krijgt (zwart maken om het zo maar even kort te noemen). En het was als het goed is al helemaal niet de bedoeling dat Times Reporters hun eigen mening gebruikte in de Times.
 

DeletedUser13380

Gast
Rabbid, je bent mijn held! :O

Dank voor het Hyperartikel... Het enige artikel dat me op dit moment interesseert (rest speel ik niet of ben ik niet genoeg verbonden mee). Ik vond het dan ook heel tof :)

Nog even meegeven dat Time Warp (n°6) volgens mij een (verlaatte?) pre-made was die nog overeind staat =)

Verder, topartikel Rabbid, keep on going :)
 

DeletedUser10508

Gast
1 ding blijf ik opmerkelijk vinden, ik had al eerder gereageerd tegen niels DC dat als hij over keysersoze/voetballerke spreekt, dat hij niet zijn eigen mening moet gebruiken bij dingen dat bijv. niemand hem mag etc. En dan lees ik als 1 van de eerste dingen dit:

"Al na een kleine maand was iedereen hem beu."

Dat is in eerste instantie al niet waar. Je hebt natuurlijk een grote groep mensen die niet actief genoeg speelt of de interesse er niet in heeft om alles bij te houden, mensen die zich er niet druk over maken etc. etc. Dat is 5/7e van de bevolking in achiles.
Dan heb je de mensen die hem wel en niet mogen. Beide kanten zijn zo'n 1/7e van achiles.
Als jij dus zegt dat iedereen hem beu is, dan bedoel je dus eigenlijk dat jij of jullie als 1/7e deel van achiles hem al na een maand beu waren. Zo had ik eerder en nu weer een paar uitspraken gezien waar ik mijn vraagtekens bij zet of dat wel zou mogen, aangezien het mij niet logisch lijkt die iemand door dit soort uitspraken een slechte/slechtere reputatie krijgt (zwart maken om het zo maar even kort te noemen). En het was als het goed is al helemaal niet de bedoeling dat Times Reporters hun eigen mening gebruikte in de Times.

Indien je dat leest, neem ik aan dat je ook heel m'n artikel heb gelezen? Als het goed is, dan staat er duidelijk in het slotje dat dit één van de eerste keren was dat ik zo'n lang stuk helemaal zelf heb geschreven, gebaseerd op de feiten. Je hebt volkomen gelijk, en daarvoor mijn excuses. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de Reporters subjectief gaan schrijven, en dit was dan een slecht voorbeeld. Maar daarvoor maak ik mezelf en/of de Times niet zwart, in mijn ogen. Van heel het artikel heb ik niet veel slechte dingen gezegd over hem, of toch niet opzettelijk.

Trouwens, als ik zeg "iedereen" bedoelde ik niet de hele wereld. Zal het in het vervolg duidelijk zeggen of het sarcastisch was of niet, maar laten we zeggen dat niet echt iedereen hem mocht.

Nogmaals, mijn excuses ^^
 

DeletedUser13380

Gast
Indien je dat leest, neem ik aan dat je ook heel m'n artikel heb gelezen? Als het goed is, dan staat er duidelijk in het slotje dat dit één van de eerste keren was dat ik zo'n lang stuk helemaal zelf heb geschreven, gebaseerd op de feiten. Je hebt volkomen gelijk, en daarvoor mijn excuses. Het is inderdaad niet de bedoeling dat de Reporters subjectief gaan schrijven, en dit was dan een slecht voorbeeld. Maar daarvoor maak ik mezelf en/of de Times niet zwart, in mijn ogen. Van heel het artikel heb ik niet veel slechte dingen gezegd over hem, of toch niet opzettelijk.

Trouwens, als ik zeg "iedereen" bedoelde ik niet de hele wereld. Zal het in het vervolg duidelijk zeggen of het sarcastisch was of niet, maar laten we zeggen dat niet echt iedereen hem mocht.

Nogmaals, mijn excuses ^^

Hij bedoelde volgens mij dat je Voetballerke zwart maakt?
 

DeletedUser9170

Gast
Enkelen van jullie zullen zich vast afvragen waarom er deze maand geen verhaal is. Wel, de laatste tijd ben ik zeer druk met school. ik zit in mijn laatste jaar dus ben aan mijn GIP bezig die uit de hand aan het lopen is (materialen zijn nu pas binnen -.-') en verder heeft de leraar Nederlands ons als taak opgegeven dat we een boek schrijven moeten, met cover en al.
Dus ook voor de maand die komen zal, zal er geen verhaal zijn.

Het slot van de trilogie van de avonturen van Yuri & Yargo zullen nog een tijdje op zich laten wachten.
Ik veronderstel, hoop het eerder, dat het tegen maart klaar moet geraken. Dus voor de lezers die de verhalen graag lezen, nog even geduld, maar wees gerust het slot zal zekers komen!
 

DeletedUser15406

Gast
Hij bedoelde volgens mij dat je Voetballerke zwart maakt?
Die wilde toch perse een artikel of hemzelf in de Times hebben
Die heeft hij nu toch en wordt uitgebreid aandacht aan besteed...

Wat betreft de prestatie die verricht zijn, daar staat de reporter buiten
 

DeletedUser

Gast
Ik heb Airman al gelezen!
Zeer goed boek indd en veel te onbekend helaas :(

verder alleen delphi-topic bekeken, 't was dat ik de cover herkende :p
 

DeletedUser

Gast
Ik weet even niet waar dat lijstje staat maar in principe is het toch de bedoeling dat elke wereld met een times reporter er in komt te staan? Want dan vind ik het wel bijzonder dat we vaak maar 3/4 werelden tegenkomen. Ik snap dat RL misschien in de weg zit maar zoek dan inderdaad iemand anders, toen ik voor byz had gesolliciteerd kreeg ik het antwoordt dat er al iemand voor was. En later werd deze zelfs door 2 andere reporters vervangen die slechts 1x een report hebben gedaan.
 

DeletedUser10508

Gast
Ik snap dat RL misschien in de weg zit maar zoek dan inderdaad iemand anders, toen ik voor byz had gesolliciteerd kreeg ik het antwoordt dat er al iemand voor was. En later werd deze zelfs door 2 andere reporters vervangen die slechts 1x een report hebben gedaan.

Voor zo ver ik weet, zorgt de reporter zelf (deels) of er een artikel komt of niet. Bijvoorbeeld, ik ben reporter van Achilles en ik kan 2 maandjes niet schrijven wegens vakantie. Dan zou het eigenlijk de bedoeling moeten zijn dat ik een nieuwe reporter zoek die mij voor die 2 maanden kan "vervangen". Echter is zo'n (tijdelijke) reporter vinden niet echt makkelijk. Wat je zelf natuurlijk ook kunt doen, is als je ziet dat een reporter (vaak) niet kan schrijven voor de wereld jezelf even solliciteren voor een gast-artikel en dan kan de reporter van die wereld alsnog dat artikel gebruiken.
 

DeletedUser21018

Gast
Lees hem nu pas, mooie times, redelijk kort, maar ja, het kunnen niet altijd 60 pagina's zijn hé!
Jammer dat Crusader stopt, het waren mooie Times met hem :p
Athene nogal kort, misschien kan je eens iets anders doen dan de top bespreken? Iets van interviews, gastartikels, spotprenten, kaarten, bespreking van 1 speler...
Epheze is fantastisch, ik kwam aan bij het artikel en het sprong echt in het oog. Mijn complimenten!!!
Dat was het dan van commentaar denk ik, Delphi was ook goed btw
 

DeletedUser19642

Gast
Voor zo ver ik weet, zorgt de reporter zelf (deels) of er een artikel komt of niet. Bijvoorbeeld, ik ben reporter van Achilles en ik kan 2 maandjes niet schrijven wegens vakantie. Dan zou het eigenlijk de bedoeling moeten zijn dat ik een nieuwe reporter zoek die mij voor die 2 maanden kan "vervangen". Echter is zo'n (tijdelijke) reporter vinden niet echt makkelijk. Wat je zelf natuurlijk ook kunt doen, is als je ziet dat een reporter (vaak) niet kan schrijven voor de wereld jezelf even solliciteren voor een gast-artikel en dan kan de reporter van die wereld alsnog dat artikel gebruiken.

wat je ook schreef ;)

ik vind het allemaal ok ik kan vrij reageren terug en de keyser account achter me laten jeezus was me dat een gedoe ..

support wouw me al lag er op verwijdert zien en ze hadden er veel voor over veel fabeltjes maar veel bloks en bans ...

achilles is nu verleden de spelers die ik wouw helpen gaan stoppen dus ik heb er nu geen zin meer in

verder is de ally al om zeep die ik wou kapot helpen dusjah ook daar is de boel om zeep al bij al is de wereld op zen kop gezet ;)

toen ik begon was het een cluster van ally's en naps nu is alles anders bijna ;)

lol dus aardig op ze kop gezet vind ik ;)

ondertussen op delphi goed actief met de zelfde leden nogmaals als de laatste tijd :)

dus laat maar komen ;)
 

DeletedUser

Gast
Het artikel over Delphi is behoorlijk slecht. De reporter hiervan gebruikt zijn positie om andere allianties af te kraken. Iets wat ik niet vind kunnen, zeker niet na de recensie te hebben gelezen over mijn alliantie.

Gemellus, trots lid van La Revo
 

DeletedUser

Gast
Leuke Times. Veel te weinig wereldartikels.... RL kan mss in de weg zitten... Maar je kiest zelf uiteindelijk toch voor de job?
 

DeletedUser9104

Gast
Dat klopt, rl kan in de weg zitten, maar op het moment zijn er ook weinig reporters met een wereldartikel.
Daarom ook bij deze de oproep aan iedereen die klaagt over een korte times: Solliciteer! Wij doen dit allemaal vrijwillig en vinden het ook leuk om te doen. Iedereen is daarom ook welkom. We stellen maar 1 voorwaarde: Lever een leuk artikel in over een wereld :)
 

DeletedUser10508

Gast
Maar je hebt ook natuurlijk het probleem dat veel mensen niet meer voor de oudere wereld(en) wilt schrijven. Dat kan je bijvoorbeeld zien aan het feit dat er al een schrijver is voor Delphi maar niet voor sigma.
 
Bovenaan