• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #45

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Grepolis Times - uitgave #45


Beste lezers,
En er zijn weeral 31 dagen voorbij, weeral veel dagen, met al dan niet zo'n prachtig weer. En nu is het juni. Voor mij betekent dit examens, een rustige periode, die daarna wordt beloond met 2 maanden welverdiende vakantie. En ook voor vele anderen betekent dit vakantie, zon en zee. Maar zo ver zijn we nog niet. Het is nog maar Juni, het weer zal wel stilaan beteren, maar toch moeten we nog een tijdje door het matige weer. En in die tussentijd is er natuurlijk niets beter om te doen dan grepolis te spelen, duh. En ook de afgelopen maand heeft men naar die raad geluisterd en is er veel gebeurd op de verschillende werelden. In de Times is er maar over 4 werelden geschreven, maar ik ben er zeker van dat er op elke wereld wel wat actie was. Helaas hebben we niet alle werelden en alle gebeurtenissen in de Times staan, toch hebben we een hele hoop wel in de Times staan. Zo is er onder andere een geweldig artikel over wereld Tau, die helaas geëindigd is, maar toch is er voor de tau-spelers, en de rest een spannend en meeslepend artikel geschreven, een echte aanrader. Verder hebben ook wereld Githion, Corinthe en Hyperborea een prachtig artikel. De andere werelden hebben geen artikel en eigenlijk ook geen vaste reporter, op Athene en Achilles na. Dus als jij jouw wereld in de Times wilt zien en deze hierboven niet staat, waag je kans en stuur voor de volgende Times een sollicitatie- of gastartikel in! Maargoed, tot hier het rekruteren, op naar de Times, het belangrijkste van deze post.

Veel leesplezier,
Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #45 van de GrepolisTimes
(Ik heb het gezien, de snodaards van die witte pagina's zijn er weer. Gewoon negeren, dat is de enige manier waarop we ze kunnen verslaan, wij kunnen er zelf niet veel aan doen.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Voel je vrij om via hier te solliciteren. Ook Gastartikels zijn altijd welkom, als je eens zin hebt je wereld in de Times te zien.
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt:

Genius0615

Erinys
Dit is de 1ste keer dat ik een stuk lees van een wereld waarop ik niet speel, en das een zeer mooi stuk, dat Tau stuk :O
 

DeletedUser5350

Gast
Dit was een leuke times. Eindelijk wat lees voer over een wereld waar ik speel. Bedankt jongens van Git en natuurlijk de persoon die de Grepotimes doet ;)
 

DeletedUser22272

Gast
Graag gedaan :)
Was mijn eerste keer voor de Grepo times dat ik dat doe. Het was dus zeker niet mijn beste stuk ook.
 

DeletedUser22771

Gast
Dit is de 1ste keer dat ik een stuk lees van een wereld waarop ik niet speel, en das een zeer mooi stuk, dat Tau stuk :O
Grazie mille!! :) Jammer dat we niet nog artikels voor Tau kunnen gaan schrijven ;) Nee, bedankt voor de appreciaties!

-edit: idem voor RRobin trouwens! ;)
 

DeletedUser

Gast
Faal van Team geloof ik:

het bericht stuurt je nu door naar de konijnenspelen, niet naar de times
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
1. Faal van mij, daar hoef je het team niet op aan te spreken.
2. Ik zie persoonlijk niets mis, en bij mij leidt de link naar het juiste topic.
Welke link bedoel je exact, misschien heb ik de verkeerde voor?
 

DeletedUser17834

Gast
Op het spel zelf, op achilles en githion speel ik, beide naar het konijnenspel
 

DeletedUser

Gast
"Lees hier uitgave #45 van de GrepolisTimes" deze link via in game aankondigingen stuurt je daar naartoe.
 

DeletedUser

Gast
1. Faal van mij, daar hoef je het team niet op aan te spreken.
2. Ik zie persoonlijk niets mis, en bij mij leidt de link naar het juiste topic.
Welke link bedoel je exact, misschien heb ik de verkeerde voor?

Vond het een beetje zielig om alleen jou aan te spreken, maar dat wil ik ook best doen.

Goed stukje godsfoutje, had eerlijk gezegd wel iets meer over andere allianties dan CC, AF en TB mogen gaan, maar je kan echt heel goed schrijven
 

DeletedUser9770

Gast
Leuk stukje van wereld Githeon ;)

Quint dennis en sander bedankt :D
 

DeletedUser

Gast
Byzanthion gebeurd er heel veel
Vooral bij revo (RB heeft 1 ww neergahaalt) misschien voor volgende times
 

DeletedUser

Gast
jammer genoeg niets over efeze, dus heb het stuk over corinthe gelezen :D mooi werk!!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bedankt om het door te geven, de fout is nu gevonden en zal zo snel mogelijk aangepast worden.

Verder zijn er inderdaad verschillende werelden die geen artikels hebben die hun prachtige heldendaden bezongen. Helaas, ik kan niet toveren en ook niet op tientallen werelden tegelijkertijd spelen, maar daarom zijn jullie er ;).
Als jullie zin hebben om eens over de wereld te schrijven, voel je vrij. Jullie maken ten slotte de Times :)
 

DeletedUser23279

Gast
De eerste keer dat ik de grepolis times lees, en gelijk de laatste keer dat over de wereld hyperborea word geschreven, terwijl dat nu net zo'n leuke wereld is, al zeg ik het zelf. Ik kan me wel voorstellen dat het minder actief is als de rest, maar ik denk dat er nog steeds genoeg is om over te schrijven, alleen wat dieper graven. Misschien dat ik zelf wel solliciteer.
 

DeletedUser23079

Gast
geweldig geschreven die Tau wereld ! Met veel passie geschreven ;) .
 

DeletedUser

Gast
Grazie mille!! :) Jammer dat we niet nog artikels voor Tau kunnen gaan schrijven ;) Nee, bedankt voor de appreciaties!

-edit: idem voor RRobin trouwens! ;)

Kan natuurlijk wel Boontje, maar dat zou wel raar zijn ja :p.

Hoe zou het met al die inwoners van Tau zijn; zo zonder alle wijze, dan wel agressieve ex- heersers? Alle dagen feest, of zouden ze ons echt wel een beetje missen?
 
Bovenaan