• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #45

DeletedUser

Gast
Het stuk over Tau is het beste dat ik ooit heb gelezen, mijn complimenten Grant en de anderen.
Het was een geweldige wereld, bedankt ;)

Spijtig dat er niets staat over de generaal van KKE die nog geprobeerd heeft de alliantie leven in te blazen (wat spijtig genoeg niet gelukt is :confused: ) voordat ze naar FA gingen. :p
 

DeletedUser13380

Gast
Leuk, die moeite die er in het Tau stuk is gestoken. Jammer van Hyper, maar begrijpelijk. Misschien, als ik tijd heb... Nog niet nu dus :)
 

DeletedUser

Gast
Erg mooi geschreven!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22771

Gast
Spijtig dat er niets staat over de generaal van KKE die nog geprobeerd heeft de alliantie leven in te blazen (wat spijtig genoeg niet gelukt is :confused: ) voordat ze naar FA gingen. :p
Hahaha, sorry voor het vergeten van dat deel :p Maar ik zat nochtans heel dichtbij (in je stad zelfs? ;) ) en heb er niets van opgevangen. Je had me toen maar een berichtje moeten sturen he : D
 

Gollum Returns

Manticore
Weer met veel aandacht gelezen.

Corinthe is het verhaal van verschillende kanten belicht. (wellicht volgende maand van onze kant een stukje en benieuwd wie er nog meer gevraagd zijn.)

Tau niet gespeeld maar met veel plezier gelezen.
 

DeletedUser

Gast
Hahaha, sorry voor het vergeten van dat deel :p Maar ik zat nochtans heel dichtbij (in je stad zelfs? ;) ) en heb er niets van opgevangen. Je had me toen maar een berichtje moeten sturen he : D

aaah die Breakboon :)
Ik had zo graag gewild dat de wereld iets langer duurde ;)
En aan het verhaal moet niet te veel veranderd worden, ik vind het zo echt goed. Je wist trouwens niet veel van mij buiten dat je 3 keer mijn kolo's hebt weten te laten zinken :)
 

DeletedUser12309

Gast
Jammer dat er 3 allianties hun mening werden gevraagd over FNC, maar de belangrijkste bondgenoot niet ter sprake is gekomen... + dat de allianties die aan woord werden gelaten een beetje te hoog van hun toren aan het blazen zijn, door te stellen dat FNC dankzij hen omver werd geworpen...

en zat er niet ergens een probleempje in met een 'tool' die werd gebruikt om de WW sneller te laten groeien...
 

DeletedUser13595

Gast
Jammer dat er 3 allianties hun mening werden gevraagd over FNC, maar de belangrijkste bondgenoot niet ter sprake is gekomen... + dat de allianties die aan woord werden gelaten een beetje te hoog van hun toren aan het blazen zijn, door te stellen dat FNC dankzij hen omver werd geworpen...

en zat er niet ergens een probleempje in met een 'tool' die werd gebruikt om de WW sneller te laten groeien...

Maak je niet druk bekijk de wikepedia.

Riooljournalistiek is een pejoratieve term waarmee we het maken, plaatsen en verspreiden van artikelen in dagbladen, weekbladen en andere periodieken aanduiden die niet zo zeer vanuit de echte journalistiek zouden zijn gemaakt, maar meer een samenraapsel zijn van roddels, ongefundeerde beweringen en halve waarheden. Het voornaamste doel is hierbij vrijwel altijd het bevorderen van de verkoopcijfers van het blad waarin de artikelen worden afgedrukt. Mensen lezen immers graag dit soort verhalen.

Met name bladen die hun omzet voornamelijk uit de losse verkoop moeten halen, zouden zich snel laten verleiden tot riooljournalistiek. Riooljournalistiek wordt vaak roddelbladen en boulevardkranten zoals De Telegraaf, Het Laatste Nieuws en de internetversie van HP/De Tijd verweten
 
Bovenaan