• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #47

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - uitgave #47

Beste lezers,
Eindelijk weer een nieuwe Times! Vorige maand hebben we er geen kunnen maken doordat de meeste reporters net zoals jullie op vakantie waren, maar daarvoor hebben de leiders zeker en vast niet stil gestaan; sinds een maand hebben Onnebecool en Niels DC zich aangesloten in het leidersteam, maar ook zeer veel nieuwe reporters hebben zich bij ons aangesloten.

Daarom kunnen wij met trots een Times publiceren met een mooie 58-tal pagina's! Deze keer publiceren we ook de Times exact op 00:00 (zelfs een minuutje te vroeg, haha), ter compensatie dat we de vorige maand geen artikel hebben gepubliceerd.

Genoeg gezeurd, veel leesplezier gewenst!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #47 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan je hier solliciteren. Ook Gastartikels zijn altijd welkom!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
1 minuutje te vroeg oops :O

Veel leesplezier allemaal, ik ben trots op deze uitgave en wat de reporters hebben gepresteerd!
Eindelijk ook weer een lekkere grote, met een mooi overzicht van Byzantion! Helaas wereld waar ik speel, juktas, niet zo erg lang artikel :p
 

DeletedUser

Gast
Goede Times, helaas van Athene dan Banaantje al onze geheimen om de wereld leuk te houden wil gaan verraden. :p
 

DeletedUser14238

Gast
Jammer dat Juktas inderdaad weinig inhoudend is. Iemand die niet op Juktas speelt en dit leest heeft totaal geen idee hoe de wereld eraan toe gaat ;)
 

DeletedUser23053

Gast
Jammer dat Juktas inderdaad weinig inhoudend is. Iemand die niet op Juktas speelt en dit leest heeft totaal geen idee hoe de wereld eraan toe gaat ;)

Dat klopt inderdaad, maar volgende maand heb ik naar alle waarschijnlijkheid wat meer tijd :)
 

DeletedUser

Gast
Leuk hoor. Dit is de eerste keer dat ik de moeite neem om de Times te lezen.. ben nu al teleurgesteld in mezelf dat ik er niet eerder op ben gekomen!;)

Keep up the good work zou ik zeggen!
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat Juktas inderdaad weinig inhoudend is. Iemand die niet op Juktas speelt en dit leest heeft totaal geen idee hoe de wereld eraan toe gaat ;)

jammer idd van juktas. Is veel gebeurd en er worden nu geen dingen benoemd die zeker leuk waren om te lezen. Ook bestaat TM niet eens meer...
 

DeletedUser22301

Gast
over juktas, nieuwsbrief jammer dat het allemaal van horen zeggen is en niet naar de source komen
 

DeletedUser6911

Gast
Goede Times, helaas van Athene dan Banaantje al onze geheimen om de wereld leuk te houden wil gaan verraden. :p


Mooi toch om de geheimen te ontrafelen gaan de komende tijd. Ik ben wel benieuwd naar de reden van b.v. jou overstap naar het Rode Kamp.

Time wil Learn en het is hoog tijd voor Bananaleaks.
 

DeletedUser21762

Gast
Er staat en fout bij bysantium.
Het laatste wereld wonder is niet eerlijk veroverd door TR maar door vuil spel maar wat had je verwacht van en Romein.
52587544.jpg
 
Bovenaan