• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #48

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - uitgave #48

Beste lezers,
Er staat weer een nieuwe maand voor de deur! Oktober, de herfst is al enkele dagen begonnen. Maar voor nu blijft het, als ik zo naar buiten kijk, toch nog even warm, hopelijk. Weldra wordt het kouder, killer en zijn we helaas wel verplicht binnen voor het scherm Grepolis te blijven spelen in plaats van buiten iets te gaan doen, voor de meesten onder ons. En, tijdens het farmen, tijdens het bouwen, de talloze uren van paraat zijn om je troepen de juiste bevelen te geven, kan je natuurlijk niks beters doen dan het lezen van de Grepolis Times!


Verder willen we hiernaast nog een warme oproep doen om feedback. We hebben met de reporters besloten dat het eigenlijk veel leuker voor ons zou zijn mochten jullie zo nu en dan jullie mening over dingen geven. We hebben eveneens geconstateerd dat er vanuit het team, vooral vanuit de leiding eventueel te weinig naar gekeken werd, en zullen daar ook aan proberen te werken. Met andere woorden is alle commentaar dus welkom. Van algemene ideeën voor knotsgekke artikels, en feedback over de artikels zelf of tips/advies over de reporters zelf is altijd welkom. Alle meningen, opmerkingen en kritiek mogen altijd verzonden worden naar iemand van de leiding, of als je het naar een reporter specifiek richt, mag het ook altijd naar hem/haar gestuurd worden. Elke opmerking, zolang hij enigszins positief bedoeld, ook al haalt hij de minpuntjes van een artikel aan, is welkom. We zouden het dan wel appreciëren als het netjes blijft.

Maar genoeg gezeverd, veel leesplezier gewenst!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #48 van de Grepolis Times!
(Wij kunnen niks aan de witte pagina's doen, daar is ISSUU verantwoordelijk voor.)


We zijn zoals gewoonlijk weer op zoek naar nieuwe reporters om ons team te vergezellen. Je kan je hier solliciteren. Ook Gastartikels zijn altijd welkom! Hoeft niet per se voor een wereld!
Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser22400

Gast
Mooie uitgave, de gastcolumn was erg vermakelijk en het stuk over juktas heeft me veel interessante intel gegeven ;)
 

DeletedUser22536

Gast
Weer geen Ithaka...
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser

Gast
Mijn excuses voor het ontbreken van de wereld Athene. Ik heb op het laatste moment moeten switchen naar een ander onderwerp en vervolgens in tijdnood gekomen tijdens de research / interviews + schrijven ervan met als klap op de vuurpijl reallife zaken wat allemaal debet was aan het eindresultaat.

Moraal van het verhaal: volgende maand maak ik het dubbel goed. er zal een Times vullende input van de wereld Athene verschijnen :)
 

DeletedUser16455

Gast
omega staat er nooit tussen maar juktas wel waar ik nu ook speel.

Ik ben toch best benieuwd waar de slappe tekst over La Armada vandaan komt lol :p
Verder ziet de uitgave er top uit :D
Ben zeker benieuwd wanneer de bom barst tussen Q above Q en Face the fact.
 

DeletedUser22159

Gast
Helaas geen Athene maar ik wacht zeker op volgende maand en hoop op een mooi stuk!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Weer niets over Ithaka!

Weer geen Ithaka...
smiley_emoticons_frown.gif

Zoals ergens in het mededelingstopic staat, heeft onze vorige Reporter, vinie15, helaas geen tijd meer om voor de Grepolis Times te schrijven. Waardoor we helaas geen artikel hebben kunnen publiceren voor deze wereld. Maar, na regen komt zonneschijn, er is natuurlijk ook goed nieuws! Ondertussen loopt een sollicitatie van iemand anders die wel voor Ithaka wilt schrijven. We zijn nog een beetje aan het afwachten, maar er zal waarschijnlijk spoedig een nieuwe reporter zijn voor vinie15, hopelijk.
 

DeletedUser18356

Gast
Mooi stuk text over Juktas :D

Misschien als je buiten 54 speelt? Ben wel benieuwd wie het artikel schrijft, want die mag toch beter gaan kijken naar statistieken wat betreft oceaan 54. Dat er geen grote clusters van allianties zijn hoeft niet te betekenen dat het maar een saaie oceaan is waar niets gebeurd en dus niet het recht heeft genoemd te worden.
 

DeletedUser

Gast
ik wil da mijn wereld delphi weer terug komt omdat mijn vrienden bij mij kunnen
aansluiten
 

DeletedUser23555

Gast
omega staat er nooit tussen maar juktas wel waar ik nu ook speel.

Ik ben toch best benieuwd waar de slappe tekst over La Armada vandaan komt lol :p
Verder ziet de uitgave er top uit :D
Ben zeker benieuwd wanneer de bom barst tussen Q above Q en Face the fact.

Jou ken ik ergens van :p - Ik kijk ook gespannen mee :)
 

DeletedUser

Gast
mag ik vragen wie het over juktas schrijft?



btw vergeet ddb niet word dan wel niet vermeld maar wij zijn niet om te vergeten...

sommige spelers hebben daar wel ervaring mee
 

DeletedUser16455

Gast
Jou ken ik ergens van :p - Ik kijk ook gespannen mee :)

Voor mijn gevoel zit de schrijver persoonlijk in Face the fact of in Q above Q. Deze allianties worden opgehelderd en de rest is niet zo belangrijk. Ze hebben amper steden van ons veroverd maar er staat dat we ze verliezen :p

Beetje slechte schrijver is mijn mening..
 

DeletedUser

Gast
Zoals gewoonlijk, niet objectief.
Slechte research en uit de duim gezogen stukje tekst.
Onjuistheden en niet gebasseerd op feiten. Waardeloze uitgave!

Leiders van de allianties niet betrokken (op face the fact na).
 

DeletedUser

Gast
Zoals gewoonlijk, niet objectief.
Slechte research en uit de duim gezogen stukje tekst.
Onjuistheden en niet gebasseerd op feiten. Waardeloze uitgave!

Leiders van de allianties niet betrokken (op face the fact na).

Bedankt voor de feedback.
Ik zie dat je het hebt over 1 artikel? En hieruit heb je de conclusie gemaakt de hele Grepolis Times een niet objectief blad is wat alleen onjuistheden en niet op feiten gebaseerd stukken maakt?
Jammer, ik ben zelf namelijk erg trots op de artikelen. Maar probeer te vermelden wat we kunnen verbeteren, we luisteren er graag naar!

Nog een opmerking over DDB:
Als je niet wilt meewerken als alliantie aan dit tijdschrift, moet je niet eisen gaan stellen. Ik zelf zou waarschijnlijk wel jullie naam hebben betrokken ergens maar ik snap onze schrijver. In de oceaan waar jullie nu net aan de macht staan zijn de nummer 2 en 3 bijna even hoog in het aantal punten.
 

DeletedUser20500

Gast
tsja, de times schrijver over juktas heeft duidelijk niet heel slim gekeken.

Als FtF en QaQ tegen elkaar losbarsten zal Armada net zoals op delphi de lachende derde zijn en er dus uiteindelijk als sterkste uitkomen. Beter opletten, ojah net stats gekeken meteen op de eerste pagina staat al een overname op FtF.
 

DeletedUser

Gast
we zullen het zien, heb in iedergeval zin in een stevige oorlog lang geleden op grepolis dat ik dat gevoerd heb met ddb.

al wel vernomen dat de oorlog met ddb op Omega nog menig spelers in hun achterhoofd hebben..
van Ftf en of QaQ die destijds tegen ddb speelden
 
Bovenaan