• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #48

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Bedankt voor de mensen die hun commentaar vriendelijk hebben verwoord, we zullen er zo veel mogelijk mee proberen te doen en de volgende artikels omtrent wereld Juktas een beetje in de gaten houden. Ik heb hier en daar nog enkel een kleine vraag, een antwoord daarop zou een beetje helpen om voor ons het probleem beter te kunnen zien en dan ook zo goed mogelijk een oplossing tussen beide partijen te vinden.

Misschien als je buiten 54 speelt? Ben wel benieuwd wie het artikel schrijft, want die mag toch beter gaan kijken naar statistieken wat betreft oceaan 54. Dat er geen grote clusters van allianties zijn hoeft niet te betekenen dat het maar een saaie oceaan is waar niets gebeurd en dus niet het recht heeft genoemd te worden.

Ik denk dat je hier niet alles helemaal volledig juist leest, of ik zie het verkeerd. Hij zegt dat er geen duidelijke alliantie is die het grootste is en alle andere overschaduwt, geen duidelijke sterkste alliantie die de oceaan beheerst en het dus eerder in verschillende, uiteenlopende allianties(zo lees ik het toch). Hij zegt dus nergens dat het een saaiere oceaan is, hij zegt enkel dat het wat rommelig is en dus vanuit zijn standpunt niet zo simpel is om alles volledig goed weer te geven. Maar wat je eigenlijk wilt, is dat de reporters iets meer moeite doet om op z'n minst een oordeel te kunnen vellen over de oceaan? Maar langs de andere kant snap ik hem ook wel, vanuit het feit dat hij geen voorbarige conclusies wilt trekken en leid ik uit zijn woorden af dat hij het zelf niet goed weet en dan ook geen foute dingen moet zetten. Maar we zullen proberen volgende maand iets meer moeite in Oceaan 54 te steken, om een zo correct mogelijk beeld te schetsen, al dan niet oppervlakkig.

mag ik vragen wie het over juktas schrijft?

btw vergeet ddb niet word dan wel niet vermeld maar wij zijn niet om te vergeten...
sommige spelers hebben daar wel ervaring mee

Juktas wordt geschreven door iemand die liever anoniem blijft en anoniem reporter wilt zijn. Verder vermeld hij duidelijk in het begin van zijn artikel dat jullie liever niet wilde meewerken, en worden jullie dus duidelijk zo veel mogelijk vermeld, meer vermelden zou dan weer jullie wens tegenspreken. Dus het lijkt mij gewoon dat hij je zeker niet vergeet. Propaganda maken voor je alliantie mag ergens anders ;)

Voor mijn gevoel zit de schrijver persoonlijk in Face the fact of in Q above Q. Deze allianties worden opgehelderd en de rest is niet zo belangrijk. Ze hebben amper steden van ons veroverd maar er staat dat we ze verliezen :p

Beetje slechte schrijver is mijn mening..

Als je andere allianties hebt die je graag wat centraler in de Times ziet, mag je deze altijd doorgeven. En ook al winnen ze er maar enkele, het lijkt me persoonlijk gewoon correct dat jullie 'aan het verliezen zijn', al dan niet heel veel, maar als ik via de statistieken kijk, zou zoiets me persoonlijk ook wel opvallen. Vind je verder nog andere aspecten slecht aan het artikel, behalve het centraal stellen van bovenstaande allianties? Zijn er nog puntjes die anders zouden kunnen in het artikel?

tsja, de times schrijver over juktas heeft duidelijk niet heel slim gekeken.

Als FtF en QaQ tegen elkaar losbarsten zal Armada net zoals op delphi de lachende derde zijn en er dus uiteindelijk als sterkste uitkomen. Beter opletten, ojah net stats gekeken meteen op de eerste pagina staat al een overname op FtF.

Ik vraag me wel af hoe hij per se jouw mening moet delen dat Armade de lachende derde zal zijn? Dat jij denkt dat alles zo zal verlopen, betekent nog niet per se dat hij/zij ook zo denkt over de wereld. Dat betekent in mijn ogen dan ook niet dat de andere spelers op Juktas er zo over denken. Ik heb verder geen idee wat je bedoelt met de laatste zin, over welke allianties je het daar hebt. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het artikel geschreven is op 24 september, wat nog eens duidelijk is vermeld in de inleiding. Maar ik heb geen idee waar je het juist over heb, en kan hier dus geen vast antwoord op geven.
 

DeletedUser

Gast
We hebben momenteel een sollicitatie voor een reporter voor de wereld Ithaka lopen dus hopelijk zal de volgende editie dan weer ithaka bevatten. Je kan ook natuurlijk zelf een sollicitatie maken want misschien ben jij wel een vele betere schrijver ;)
 

DeletedUser

Gast
We hebben momenteel een sollicitatie voor een reporter voor de wereld Ithaka lopen dus hopelijk zal de volgende editie dan weer ithaka bevatten. Je kan ook natuurlijk zelf een sollicitatie maken want misschien ben jij wel een vele betere schrijver ;)

als ik meer tijd heb zal ik het overwegen maar heb nogal druk IRL
 

DeletedUser20500

Gast
Ik vraag me wel af hoe hij per se jouw mening moet delen dat Armade de lachende derde zal zijn? Dat jij denkt dat alles zo zal verlopen, betekent nog niet per se dat hij/zij ook zo denkt over de wereld. Dat betekent in mijn ogen dan ook niet dat de andere spelers op Juktas er zo over denken. Ik heb verder geen idee wat je bedoelt met de laatste zin, over welke allianties je het daar hebt. Hou er alsjeblieft rekening mee dat het artikel geschreven is op 24 september, wat nog eens duidelijk is vermeld in de inleiding. Maar ik heb geen idee waar je het juist over heb, en kan hier dus geen vast antwoord op geven.


Ik zeg niet dat hij per se naar mij moet luisteren. Ik zeg alleen dat hij een negatief stuk over armada schrijft, dat het een wat zwakkere alliantie is enzovoort. wat gewoon niet waar is, maar dat zullen ze op juktas nog moeten ontdekken.

Ik vind dat een times schrijver ook over een beetje inzicht mag beschikken.

over die schijf datum heb je gelijk, daarvoor heeft armada nog nooit een stad van ftf gepakt.



Beetje juktas speler weet precies wat ik bedoel met FtF en QaQ, dus waarom zou ik het verhelderen? Spelers die er niet spelen hoeven ook niet te weten wat dr aan de hand is.
 

DeletedUser23053

Gast
Ik zeg niet dat hij per se naar mij moet luisteren. Ik zeg alleen dat hij een negatief stuk over armada schrijft, dat het een wat zwakkere alliantie is enzovoort. wat gewoon niet waar is, maar dat zullen ze op juktas nog moeten ontdekken.

Ik vind dat een times schrijver ook over een beetje inzicht mag beschikken.

over die schijf datum heb je gelijk, daarvoor heeft armada nog nooit een stad van ftf gepakt.



Beetje juktas speler weet precies wat ik bedoel met FtF en QaQ, dus waarom zou ik het verhelderen? Spelers die er niet spelen hoeven ook niet te weten wat dr aan de hand is.

Natuurlijk wel, als ik niet op Juktas speel, maar ik lees dat het een hele leuke wereld blijkt te zijn, is de kans dat ik alsnog op Juktas ga spelen toch echt een stuk groter dan wanneer ik het niet lees....
 

DeletedUser23555

Gast
Voor mijn gevoel zit de schrijver persoonlijk in Face the fact of in Q above Q. Deze allianties worden opgehelderd en de rest is niet zo belangrijk. Ze hebben amper steden van ons veroverd maar er staat dat we ze verliezen :p

Beetje slechte schrijver is mijn mening..

Tja, als de schrijver niks goeds over jullie zegt, moeten jullie het in het spelletje over duidelijk laten zien. Verover al hun steden, dat maakt het in ieder geval duidelijk. :p
 

DeletedUser13353

Gast
De schrijver zit iig niet binnen FtF ;)
Dat kan ik je met zekerheid zeggen :)
 

DeletedUser23985

Gast
awesome werk dudes en dudettes,

Kan niet wachten op een stuk over Knossos ;)
 

DeletedUser23996

Gast
over dat grote aantal verlies steden bij n0madians: dat kwam door heel wat interne overnames :p
 
Bovenaan