• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #53

DeletedUser

Gast
Grepolis Times - Uitgave #53

Beste lezers,

Hopelijk kunnen wij het lange wachtten nu goed maken met deze erg leuke, uitgebreide en vooral mooie uitgave! Naast de uitgebreide artikelen is hij dus ook mooi, dit in de zin dat we naar een nieuwe publicatie methode zijn overgestapt. Wij bedanken hiervoor CityofMadness die haar grafische skills ook voor de cover heeft gebruikt.

Nog als laatste voor jullie beginnen met lezen, je kan nu via de uitgave ook feedback geven, in een schriftelijke vorm en in de vorm van het geven van sterren (1 als laagst, 5 als hoogst). Ook hebben we gebruik gemaakt van linkjes, waarmee je bijvoorbeeld bij de inhoudsopgave gewoon op de naam van een artikel klikt en daar naar toe wordt gestuurd. Als aller aller laatst hebben we ook nog een paar extra artikelen erin gezet die zijn gemaakt door CityofMadness.

Veel leesplezier!

Jullie Grepolis Times Team


Lees hier uitgave #53 van de Grepolis Times!
(En eindelijk geen witte pagina's meer!)


We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser24090

Gast
Vooral fijn dat Marathon erin staat. Mag elke editie wel zo zijn. De extra dingen zoals de babbelchat etc. zijn ook heerlijk gevonden
 

DeletedUser23653

Gast
Mooi hoor joss, net ietsje te laat om te melden dat we de vuurtoren al gewonnen hebben (voorlopig) helaas :p
 

DeletedUser23053

Gast
Leuke uitgave!
Wel een paar typfouten die er volgens mij wel uitgefilterd hadden kunnen worden, maar goed geschreven! Leuke toevoegingen ook!
 

DeletedUser22821

Gast
erg mooi jossut
heb het met plezier gelezen en ik moet zeggen ook nog wat bijgeleerd, vooral in de interviews dan
 

DeletedUser

Gast
Ik speel dan wel geen grepolis, maar ik vind dat het een leuke times was ;)
 

DeletedUser2057

Gast
Erg leuke uitgave jongens. Het wachten meer dan waard!
 

DeletedUser

Gast
Leuke uitgave!
Wel een paar typfouten die er volgens mij wel uitgefilterd hadden kunnen worden, maar goed geschreven! Leuke toevoegingen ook!

De artikelen waren laat binnen dus het kan zijn dat wij van de spellingcontrole enkele artikelen gemist hebben!
 

Concealed

Harpij
Marathon


De reporter is geheel neutraal.
Alliantie Fusion, je weet wel, #1 van de wereld, #1 aanvaller en #1 Krijger voor weken, met 9 spelers in de top 15 daar hoef je helemaal niets over te schrijven, volledig logisch omdat het zo duidelijk is .. keep up the good work. Erg neutraal!
 

DeletedUser

Gast
Naar mijn weten heeft de (gast)reporter voor Marathon alle top 10 allianties om een verhaal over hun ally te vertellen, als de alliantie Fusion hier niet bij zit denk ik dat de gevraagden van deze alliantie niet de tijd hadden of gewoon simpel weg niet een verhaal over zichzelf wilden in sturen.
 

DeletedUser

Gast
Marathon


De reporter is geheel neutraal.
Alliantie Fusion, je weet wel, #1 van de wereld, #1 aanvaller en #1 Krijger voor weken, met 9 spelers in de top 15 daar hoef je helemaal niets over te schrijven, volledig logisch omdat het zo duidelijk is .. keep up the good work. Erg neutraal!

Meneer pretentie,

Voor je dit soort laffe uitspraken doet kan je beter eens informeren bij je eigen alliantie, zoals ik al in de inleiding had geschreven waren er maar 3 allianties die meewerkten aan het stuk terwijl ik elke TOP 10 alliantie had aangeschreven. Ligt het dan aan mij? Ik denk het niet.

smiley_emoticons_irre.gif



goalllwizard op 28-02-15 om 17:09
Moet eerlijkheidshalve vertellen dat ik het in alle drukte vergeten was. Alliantie runnen en een MA organiseren heeft teveel tijd gekost waardoor jouw stuk er bij ingeschoten is. sorry.
Pas op voor de hond op 28-02-15 om 17:05
jammer dat je dat NU pas laat weten, ik neem aan dat je 2 dagen geleden ook al wel door had dat het je niet zou lukken...
goalllwizard op 28-02-15 om 07:43
te druk gehad helaas...
Pas op voor de hond op 27-02-15 om 23:09
Heb je het bijna?
Pas op voor de hond op 20-02-15 om 00:09
Dank je wel!
goalllwizard op 20-02-15 om 00:08
Maak het wel ergens dit weekend. Komt goed.
Pas op voor de hond op 20-02-15 om 00:07
In principe heb je tot 28 februari, maar liefst zou ik het wel willen hebben voor de 25e als dat mogelijk is
goalllwizard op 20-02-15 om 00:02
Wanneer is de deadline hiervoor? Wil best wel een leuk stukje schrijven hoor.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Marathon


De reporter is geheel neutraal.
Alliantie Fusion, je weet wel, #1 van de wereld, #1 aanvaller en #1 Krijger voor weken, met 9 spelers in de top 15 daar hoef je helemaal niets over te schrijven, volledig logisch omdat het zo duidelijk is .. keep up the good work. Erg neutraal!

Fusion heeft die publiciteit niet nodig hoor. Iedereen weet wie wij zijn. Ook dat wij Illuminitie Domini van hun troon hebben gestoot en in de greppel hebben achtergelaten. ;)

Het is een neutraal artikel, het zijn de ingezonden stukken die dat niet zijn. Maar dat mag je ook niet verwachten, daarvoor heb je de Times denk ik toch wel een beetje.
 

DeletedUser

Gast
Meneer pretentie,

Voor je dit soort laffe uitspraken doet kan je beter eens informeren bij je eigen alliantie, zoals ik al in de inleiding had geschreven waren er maar 3 allianties die meewerkten aan het stuk terwijl ik elke TOP 10 alliantie had aangeschreven. Ligt het dan aan mij? Ik denk het niet.

smiley_emoticons_irre.gif



goalllwizard op 28-02-15 om 17:09
Moet eerlijkheidshalve vertellen dat ik het in alle drukte vergeten was. Alliantie runnen en een MA organiseren heeft teveel tijd gekost waardoor jouw stuk er bij ingeschoten is. sorry.
Pas op voor de hond op 28-02-15 om 17:05
jammer dat je dat NU pas laat weten, ik neem aan dat je 2 dagen geleden ook al wel door had dat het je niet zou lukken...
goalllwizard op 28-02-15 om 07:43
te druk gehad helaas...
Pas op voor de hond op 27-02-15 om 23:09
Heb je het bijna?
Pas op voor de hond op 20-02-15 om 00:09
Dank je wel!
goalllwizard op 20-02-15 om 00:08
Maak het wel ergens dit weekend. Komt goed.
Pas op voor de hond op 20-02-15 om 00:07
In principe heb je tot 28 februari, maar liefst zou ik het wel willen hebben voor de 25e als dat mogelijk is
goalllwizard op 20-02-15 om 00:02
Wanneer is de deadline hiervoor? Wil best wel een leuk stukje schrijven hoor.

Ik heb wel een interview van goalwizzard kunnen ontvangen , hiervoor dank aan goalwizzard , deze is namelijk niet in publicatie gegaan . ik stuur die ingame wel door , want jij maakt wss de volgende versie ook .
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
[0:18:05] Chris: wat is eekhoorn in engels :O
[0:18:15] Roy V: squerrel
[0:18:21] Chris: dus geen eakhorn?




Dus eikel werd eakel
smiley_emoticons_panik4.gif
 
Bovenaan