• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #54

DeletedUser10508

Gast
Grepolis Times - Uitgave #54

Beste lezer,

Noem het te laat, noem het op tijd... de Times is er, en 7 werelden staan weer klaar om besproken te worden!
Zoals het ondertussen wel bekend is, zijn de spelers Maior en Onnebecool beiden gestopt als leiding bij de Times. Ook hier nogmaals bedank ik hen namens de hele Grepolis Times redactie voor hun inzet en tijd!

Voor de rest wens ik jullie uiteraard nog veel leesplezier. :)

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.





We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Mijn excuses alvast voor het teleurstellende artikel van Corinthe, maar er is niet veel gebeurd op Corinthe waar iets zinnigs over verteld kon worden
smiley_emoticons_afraid.gif
 

DeletedUser23978

Gast
Artikel van knossos ziet er heel goed uit, congrats aan persistant
 

DeletedUser23665

Gast
Leuk stukje propoganda weer voor Juktas hoor
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
hahahaha
 

DeletedUser22839

Gast
Mooi stukje over Heraklion!
Maar cedricduerinck overdrijft stevig met zijn 12 kolo's... het zullen er maximaal 7 geweest zijn, en ja ons ww is gesloopt door een foutje van ons maar het is nu zo maar cedricduerinck beschrijft het alsof we nu een ally zijn die er niet staat als er een kolo ligt en dat is absoluut niet waar. Hij heeft 0,0 info over deze dingen. De speler in kwestie kwam net uit vm dus we hadden hem nog niet kunnen trippen want we hadden het zelf niet door. Het was meer iets van de leuke timing die jullie hadden anders had die kolo op dezelfde plek beland als de kolo van deze morgen, op de bodem van de zee dus...
 

DeletedUser23665

Gast
Artikel over Juktas loopt hopeloos achter. Er is allang een winnaar van de WWs
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser24422

Gast
De statistieken van gewonnen/verloren steden bij Heraklion kloppen niet.
AK is het vroegere FA maar m'n vergeet dat die gefuseerd zijn met DHK, een ally die hoogstwaarschijnlijk de meeste steden verloren heeft.
Dus AK hoort daar zeker niet op de eerste plaats te staan :p

De stukjes van Tasselhof en Starrowner waren zeer interessant, de rest iets minder maar dat is mijn mening..
 

DeletedUser21383

Gast
De statistieken van gewonnen/verloren steden bij Heraklion kloppen niet.
AK is het vroegere FA maar m'n vergeet dat die gefuseerd zijn met DHK, een ally die hoogstwaarschijnlijk de meeste steden verloren heeft.
Dus AK hoort daar zeker niet op de eerste plaats te staan :p

De stukjes van Tasselhof en Starrowner waren zeer interessant, de rest iets minder maar dat is mijn mening..

Volgens mij wordt er gewoon naar 1 maand gekeken en dan kloppen de statistieken gewoon we zijn 4 maart gefuseerd, nou trek je maar een paar steden ervanaf maar dan nog bovenaan deze maand.
Verloren steden vind ik altijd een dubbel woord, meeste verliezen is net zoals bij andere allianties door inactiveit/stoppers alleen ligt dat bij ons door de grote natuurlijk wat hoger.
Daarnaast zitten we ook in de WW-periode en zijn sommige steden het dan ook niet waard om nog een grote hoeveelheid bir + toestroom aan os eruit te beuken, en gewoon af en toe je verlies te nemen.

Tevens weten we het nu wel allemaal dat je een zeurpiet bent, elk stukje forum weet dat je afgunst tegen ons hebt dus ben je klaar
 

DeletedUser23412

Gast
Lekker up to date zoals altijd...
Ligt dit al 2 weken klaar of zo?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Vooral bij Marathon..
 

DeletedUser

Gast
Beste ,

Wij hebben ons ingewerkt in de opbouw van de vorige times reportages , een deel is inderdaad over het verleden , maar dit gaat tenslotte ten voordele van de mensen die niet op marathon zitten en hier toch van op de hoogte willen zijn , dit staat er dan ook bij vermeld . Er zijn recente gebeurtenissen geweest op het laatste . maar onze controleurs hebben ook tijd nodig om alles te verbeteren enzovoort , hierdoor kan men niet het nieuws van de dag brengen .

Wij doen ons best en als je eventueel info hebt of opmerkingen mag je dit hier altijd posten of 1 van ons Conceptation of KingsFort contacteren ingame .

Bedankt
 

DeletedUser24090

Gast
Lekker up to date zoals altijd...
Ligt dit al 2 weken klaar of zo?
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif


Vooral bij Marathon..

Zoiets wordt niet op het laatste moment geschreven en aangezien de artikelen voor een bepaalde tijd weg moeten, waardoor er vaaks ongeveer een week tussen deadline en posten zit, zijn bijvoorbeeld de stats niet altijd up-to-date. Daarnaast wordt niet alles op de laatste dag geschreven, maar toch een paar dagen daarvoor. Vandaar dat sommige dingen niet altijd up-to-date zijn, maar maakt dat iets uit? De leeskwaliteit gaat er toch niet op achteruit?
 

DeletedUser22575

Gast
Top stuk over Knossos Persistant!
Vooral leuk dat berichtje van Baziozo, waar geen hol van klopt :p.

Ook zijn die 2 overnames van SET op ZMK door andere aanvallen overgenomen ;).
 

DeletedUser12309

Gast
Mad Clown ... de speler 'bestaat niet meer' op de wereld Marathon...

inderdaad wel jammer dat er daar niet dichter op de bal kan gespeeld worden...

Maar dat ligt inderdaad niet aan diegene die het brengen.

Chapeau aan alle 'reporters' dat ze daar hun tijd willen insteken. Ik vind dat dat ook veel te weinig wordt gezegd.

Stingy (op Marathon)
 

DeletedUser

Gast
Het is inderdaad jammer dat het net niet wat recenter kan , maar tenslotte kunnen wij ook niet alle nieuwtjes oppikken en dat geld voor alle reporters . Ik hoop dat de lezers de info interessant vinden en dat is het belangrijkste . Blij met de positieve commentaren en ook de opmerkingen zijn welkom , maar aan het feit UP TO DATE kunnen wij niet veel doen .

KingsFort
 

DeletedUser7408

Gast
Don-Rafael,

Zoals je misschien wel weet kunnen we niet tot de laatste dag alles aanpassen, helaas, anders was het wel vermeld.
En trouwens je hebt pas gewonnen als je 7 wereldwonderen hebt hè ;) maar gefeliciteerd met het behalen van 4 wereldwonderen!

Gr. Hamster
 

DeletedUser23902

Gast
Mooi stuk over Heraklion, ook lekker lang. Mijn complimenten aan Niels !
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif


Tevens weten we het nu wel allemaal dat je een zeurpiet bent, elk stukje forum weet dat je afgunst tegen ons hebt dus ben je klaar
Je haalt me de woorden uit de mond
smiley_emoticons_lol.gif


Was Brainiax niet die gast die altijd haat had op de n0mads en er nu bijzit
smiley_emoticons_irre.gif

Maak er maar geen worden aan vuil
smiley_emoticons_hust.gif
 
Bovenaan