• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #57

DeletedUser16774

Gast
Grepolis Times - Uitgave #57

Beste lezer

Hier zijn we dan weer, er is een nieuwe uitgave van Grepolis Times. Zoals jullie weten is het warme weer eindelijk begonnen en voor veel mensen zijn de examens/tentamens gedaan. Tijd om met een lekker drankje achterover te leunen tijdens het lezen van deze nieuwe uitgave! Dat hebben jullie wel verdiend, na al dat leren en oorlog voeren. Normaal gezien ben ik geen persoon die de Times online zet, maar deze maand is het anders, omdat onze eindredacteurs, Niels DC en Hamster1986, op vakantie zijn. De uitgave was voor 23:48 zonder voorblad etc., maar die dingen zijn er nu gelukkig wel! Het probleem kwam door een communicatiefout tussen de leiding en de Cityofmadness, die onze cover doet. Maar gelukkig is dat nu opgelost! We bedanken ook RabbidRobin, die onze toch Times in elkaar heeft gepuzzeld speciaal voor ons. Spijtig genoeg was dat zo goed als voor niets, maar de lezers hebben de Times er toch een uur eerder door kunnen lezen. Het is me een eer om jullie uitgave 57 te presenteren, er staan zoals gewoonlijk weer heel veel leuke artikels in! Ik wens jullie namens het hele team veel leesplezier!

Met vriendelijke groeten
Het Grepolis Times-team



We zijn zoals gewoonlijk op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kunt hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet
Jullie Grepolis Times-team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Lang geleden dat hij nog zo groot was, eindelijk weer wat leesplezier.
 

DeletedUser

Gast
mooi artikel over naxoq, jammer dat er geen volgende maand is
 

DeletedUser23053

Gast
Ongepast om te vragen wie nog meer gebruik maakte van censuur?
 

DeletedUser16774

Gast
Ongepast om te vragen wie nog meer gebruik maakte van censuur?

Onze excuses voor de twee artikels, maar de hele Times zou grote problemen krijgen als we die zouden uploaden. Het mag namelijk niet van Kroenuh, maar we waren het oorspronkelijk wel van plan. Ik heb ze zelfs verbeterd.
 

DeletedUser23053

Gast
Onze excuses voor de twee artikels, maar de hele Times zou grote problemen krijgen als we die zouden uploaden. Het mag namelijk niet van Kroenuh, maar we waren het oorspronkelijk wel van plan. Ik heb ze zelfs verbeterd.

Niets tegen het times team, laat dat duidelijk zijn ;)
 

DeletedUser23755

Gast
Zeer mooie times, Root 55 grappig om te zien gebaseerd op onze oude 44 naam neem ik aan?
 

DeletedUser18139

Gast
Alweer geen juktas
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser9104

Gast
Mensen die een artikel missen over hun eigen wereld, een kleine tip. Kruip zelf in de pen en schrijf wat ;)
 

DeletedUser19642

Gast
Bedankt voor het verslag van ***INSANE*** terechte onrust stokers naar het einde toe en de eerste echte ally die de nummer 1 aanvallers te lijf gaat TERCIOS ... Eindelijk is een ally met ballen , helaas jammer dat ik hem heb moeten zelf oprichten voor er iemand durfde. Wat begonnen is met 3 is uitgelopen tot 10+ leden en we strijden tot het einde ! .
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser25003

Gast
wel geinig om mensen over je eigen ally te horen babbelen:)
 

DeletedUser

Gast
haha indd heel leuk is dat toch geinig dat deo zijn naam een paar keer viel blij dat we er goed uitkomen volgens veel spelers
 

DeletedUser10508

Gast
@Wouter:

Je kan het niet censuur noemen langs de Times hun kant, alhoewel ik jouw redenering begrijp. We lieten de artikelen er niet in omdat het nu eenmaal grote gevolgen had voor de Times, en dan kies ik liever voor een Times met wereldartikelen voor velen spelers dan een Times dat niet eens 3/4 zou bereiken van Grepolis.

@De complimenten op mijn artikel: Uiteraard bedankt. Als er opmerkingen zijn, hoor ik ze ook altijd graag hier of (en dit liefst) via PM.
 
Bovenaan