• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #58

DeletedUser10508

Gast
Gevonden in een oud topic. Het tegendeel is al lang bewezen, ondertussen, om nog maar een kwalijk puntje aan te halen.

Hij heeft macht over onze communicatiemiddelen, dat wel. Daardoor kan hij er dus voor zorgen dat wij onze lezers niet bereiken, maar daarvoor mag hij niet beslissen wat er wél of niet in komt. Dat kies ik. Ik heb ervoor gekozen om jouw artikel weg te laten, omdat anders IG amper een persoon de Times kon lezen. Moest het nu een AF-Times zijn, kon ik alle lezers bereiken, want jullie zitten zo goed als allen op Skype. Echter is dat niet hetzelfde met de lezers van IG. Tenslotte, zoals gezegd, een groot deel heeft jouw artikel nog kunnen lezen, dus het was wel degelijk niet voor niks.
 

DeletedUser23442

Gast
duurt wel beetje lang dit keer jammer genoeg :(
. .
We hebben geen enkel artikel binnengekregen van de reporters (voor zo ver ik het kan zien), velen zijn gestopt en daarom zal er hoogstwaarschijnlijk geen Times komen deze maand.
Uiteraard zoeken we dus nu volop reporters (uiteraard met kwaliteit) voor onze Times, anders zal er wellicht geen Times meer zijn.

Excuses voor de vertraging van dit bericht.
 
Bovenaan