• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #59

DeletedUser7408

Gast
Grepolis Times - Uitgave #59

Beste lezer,

Na verschillende veranderingen in de leiding en het aantal reporters bij de Grepolis Times, is het toch weer gelukt! Er ligt een brandnieuwe Times op de digitale deurmat. Wel wat kleiner dan jullie misschien verwachten van ons, maar dat moet de pret niet drukken. We hebben wat nieuwe reporters in tussentijd aan kunnen trekken, maar we hopen op meer reporters de komende tijd! Zie ons sollicitatietopic op het forum (onderstaande link).

Wij wensen jullie veel plezier met lezen.

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikels zijn ook altijd welkom!
Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Ziet er al mooi uit, al zeg ik het zelf
smiley_emoticons_kaffee2.gif


Volgende maand wordt de Times nog groter en mooier! Het is dus zeker nog niet gedaan
smiley_emoticons_idea2.gif


We zoeken echter nog voor de volgende werelden nog reporters:
Hyperborea, Achilles, Athene (een terugblik?), Efeze, Githion, Heraklion, Ithaka, Juktas, Knossos, Lamia en Marathon!
smiley_emoticons_wallbash.gif

Hopelijk kunnen we volgende maand nog meer nieuwe reporters verwelkomen zodat we een uitgebreide Grepolis Times kunnen afleveren
smiley_emoticons_sm.gif
 

DeletedUser

Gast
maar 2 werelden?
er is nogtans veel gebeurd op corinthe...rebel allies etc
 

DeletedUser7408

Gast
Bedankt voor jullie feedback tot nu toe.
Daar kunnen we iets mee!

We vinden het zelf ook een erg korte Grepolis Times, dit ligt aan het tekort aan reporters.
Stel jezelf beschikbaar als reporter en we zullen met een uitgebreidere Times komen.
Daarnaast zijn ideeën voor extra rubrieken in de Times welkom!

Gr. Hamster1986
 

DeletedUser

Gast
Dat mag je mij altijd met hand en tand uitleggen in een privébericht, graag zelfs!
smiley_emoticons_smilenew.gif

Ik weet dat er een paar oorlogen aan de gang zijn, vooral bij capa.
Maar als ze iedereen BG gaan maken zal er ook niet veel meer zijn qua oorlog...
Ik ben met een paar leden van capa een nieuwe ally begonnen tegen capa, maar we hebben maar 10 milj. dus dat is ook niet echt veel...
Maar er is wel actie tussen capa en ons. :)
ik denk wel dat er hier en daar wel wat is om 2 a 3 pagina's te vullen (voor elke wereld)
Maar ik ben niet zo goed in schrijven. :/
Maarja, ik vond de grepo times nu een beetje klein maar ik vond het niet slecht.
Ik speel geen enkele van die werelden maar heb hem wel helemaal uitgelezen! :)
Alles was wel goed geschreven, dus ik denk als ie wat groter wordt dat er heel veel lezers gaan zijn. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser20232

Gast
Alweer een mooie times! Klein maar daarom niet minder mooi. Horoscoop heel erg origineel en creatief gemaakt, kudos voor dat Initia!
Enigste puntje, geen paginanummers. Gelukkig had de Times dan niet zoveel pagina's, om de juiste pagina te vinden.
Maar verder thumbs up! Doe zo voort!
 

DeletedUser23665

Gast
Hamster, kun jij niet nog een laatste report voor juktas schrijven?

je bent zomaar weggegaan
smiley_emoticons_frown.gif
 

DeletedUser7408

Gast
Don-Rafael, kan eens kijken, maar weet voor nu erg weinig van Juktas helaas. Veel tijd in mijn priveleven nodig gehad, en nu vooral actief op Olympia.
Ik zal het eens laten bezinken... :)

Pella heeft nog geen reporter, alhoewel er waarschijnlijk een sollicitatie voor komt. Maar schroom niet, kruip in de pen en solliciteer!
 

DeletedUser25006

Gast
nog maar 2 dagen om mee te doen met de Challenge wedstrijd! Wees er nog snel bij!
 
Bovenaan