• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #64

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #64

Beste lezers,

Het is ons wederom gelukt! Er ligt een nieuwe Grepolis Times voor jullie klaar!

Er is weer een nieuwe reporter bij! Wij heten ShovingNE2 welkom in het team als reporter voor de wereld Rhethymnos.

Wij hopen op veel nieuwe input van jullie voor onze volgende uitgave! Naar alle waarschijnlijkheid zal deze, of later, of eerder gepubliceerd worden dan 1 april. Jullie zien vanzelf wel wanneer!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser24798

Gast
Ah jammer van de hoeveelheid werelden waar niet over geschreven kon worden!!
Beterschap voor alle zieken
smiley_emoticons_baby_taptap.gif
 

latdekat

Harpij
Mijn felicitaties voor de reporter van Rhethymnos, mooi artikel! Top! Vooral dat ook de interviews geïllustreerd waren en dat er toch een redelijk aantal waren, gaven mij de indruk dat je hij/zij er veel moeite heeft ingestoken.

Verder jammer voor de werelden met een onbeschikbare/zonder reporter. In ieder geval veel beterschap voor de zieken!
 

DeletedUser24673

Gast
Mis ook de artikels over lamia, maar ze hebben helaas geen reporter.
 

DeletedUser26004

Gast
Dankjewel voor de positieve reacties. Hopelijk heb ik volgende editie ook weer een stuk of 10 paginas

Mis ook de artikels over lamia, maar ze hebben helaas geen reporter.

Solliciteer zou ik zeggen om tip een vriend/vriendin ;)
 
Bovenaan