• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #65

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #65

Beste lezers,

Het is ons wederom gelukt! Er ligt een nieuwe Grepolis Times voor jullie klaar!

Wij hopen op veel nieuwe input van jullie voor onze volgende uitgave! Naar alle waarschijnlijkheid zal deze, of later, of eerder gepubliceerd worden dan 1 mei. Jullie zien vanzelf wel wanneer!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 

DeletedUser

Gast
Er worden grove leugens verspreid over de beste grepolisspeler aller tijden(ik dus)! Ik heb netjes aan mijn alliantie verteld dat ik het mooi vond geweest. Waardeloze editie. Ca11MeTheBoss heb ik trouwens nog nooit van gehoord, die is vast na mijn vertrek pas danseres in de nachtclub geworden.
 

DeletedUser15826

Gast
Top dat al die werelden een vermelding krijgen! Aangezien nog dagelijks spelers er daar het beste van proberen te maken.

Ook leuk stuk over Rhetymnos!
 

DeletedUser26313

Gast
leuk hoor en heel mooi gedaan :D, maar dat schema van 20/3 slaat nergens op, doe 't dan op zijn minst iets later
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15500

Gast
Grote klasse leiding en schrijvers van de GT. Het kost altijd veel tijd om dit in elkaar te zetten en daarom is het jullie erg te prijzen dat jullie je hiervoor in blijven zetten! Mooie front van Synthesia en super van Artifex om van elke wereld een overzicht te geven, dat is wel leuk.

Ga zo door dames en heren en hopelijk vinden jullie weer meer reporters voor alle werelden.
 

DeletedUser

Gast
Hihi, jullie vertellen dan wel heel stoer dat jullie in 54 en 64 klappen uitdelen, ondertussen toch zeker samen met UA OC65 in duiken...

Mooi artikel over rhet! Lekker lang :)

Wij zijn begonnen in 65, vanuit daar zijn we naar 64 gegroeid en nu 55/54. Als je naar onze laatste overname's kijkt zie je dat amper 65 tussen zit en vooral 54 enzo. Wij vinden jullie gewoon geen gevaar. Een keer blazen en jullie zijn weg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10508

Gast
Er worden grove leugens verspreid over de beste grepolisspeler aller tijden(ik dus)! Ik heb netjes aan mijn alliantie verteld dat ik het mooi vond geweest. Waardeloze editie. Ca11MeTheBoss heb ik trouwens nog nooit van gehoord, die is vast na mijn vertrek pas danseres in de nachtclub geworden.

Waardeloze editie omdat er een fout in zit? In ieder geval mijn excuses dan. :)

Mooi Artikel Niels!

leuk hoor en heel mooi gedaan :D, maar dat schema van 20/3 slaat nergens op, doe 't dan op zijn minst iets later

Bedankt heren. Wat betreft het schema van 20/03:
Ik doe dit omdat ik dan nog steeds de statistieken van +/- één maand heb. (Vanaf 20 februari t.e.m. 20 maart bijvoorbeeld). Ik heb voor de 20ste gekozen omdat mijn artikel voor een bepaalde datum moet worden ingediend, dus later is (voor mij) niet echt een optie.
 

EdVdiE

Boogschutter
volgende aflevering is er toch een mooi artikel over Olympia te maken. Genoeg gebeurd deze keer
 
Bovenaan