• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #66

  • Topicstarter DeletedUser25006
  • Startdatum

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #66

Beste lezers,

Het is ons wederom gelukt! Er ligt een nieuwe Grepolis Times voor jullie klaar!

Wij hopen op veel nieuwe input van jullie voor onze volgende uitgave! Naar alle waarschijnlijkheid zal deze, of later, of eerder gepubliceerd worden dan 1 mei. Jullie zien vanzelf wel wanneer!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat een vreemde en nietszeggende haat tegen De Toppers bij de wereld Troye, door kandat en Wrathchild. Tevens behoorlijk kinderachtig om en plein te beschuldigen.. Je zou bijna denken dat het uit de tent lokken is! ...... oeps
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Mochten mensen het niveau van moppen te laag vinden of de raadsels net heel breinbrekend, laat gerust feedback achter, dan stem ik volgende maand het niveau daar wat op af ^^.
 

DeletedUser

Gast
Omtrent mijn artikel, door drukte heb ik het aan het einde van de maand niet meer aan kunnen passen en is een groot deel van de informatie outdated, waarvoor excuses.
Volgende maand zal er een artikel zijn dat wel up-to-date is! Hopelijk vonden jullie het wel leuk om te lezen en als er op- of aanmerkingen zijn hoor ik dat natuurlijk ook graag :)
 

DeletedUser26511

Gast
geen pella??!
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif
 

DeletedUser26313

Gast
leuke uitgave :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser25215

Gast
Dit is de eerste keer dat ik The Times heb gezien; leuk om te lezen!
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 
Alexandrowitsj

TOPartikel over Olympia Persisant! , en ook even mijn waardering uitspreken over Corinthe , ik was tevergeefs opzoek naar een interview met Alexandrowitsj , de speler die me samen met lenny2 wegwijs maakte op Corinthe. Ik pluk er nu nog steeds de vruchten van af ! :aanval:
 

DeletedUser

Gast
Jammer dat er geen reporter is van pella, was wel leuk als er een artikeltje was geweest nu de WW's bezig zijn.

Leuk artikel van Corinthe, mooie afsluiter!
 
jammer weinig over excalibur op wereld sparta
terwijl die zo lekker bezig zijn
een alliantie die later dan de rest begonnen zijn en toch nu in de top 10 meedraait

ach je kan niet alles hebben
smiley_emoticons_freu-dance.gif
 

DeletedUser25516

Gast
jammer weinig over excalibur op wereld sparta
terwijl die zo lekker bezig zijn
een alliantie die later dan de rest begonnen zijn en toch nu in de top 10 meedraait

ach je kan niet alles hebben
smiley_emoticons_freu-dance.gif

We komen allemaal een keer aan de buurt hoor. Wij zijn dat ook nog niet geweest. Beter een artikel als je op je hoogtepunt bent. Of is dat nu? ;)
 

DeletedUser25006

Gast
Rectificatie

Beste Lezers,

De Times is vandaag, 5 mei 2016 om 23:20u gewijzigd.

De mening van een gastschrijver is uit uitgelopen op het wijzen naar spelers en het afbranden hiervan. De Times wil graag objectief blijven en zo min mogelijk de gevoelens/uitgelopen mening van reporters, zowel vast als gast, in de Times laten zien.

De Times leiding heeft daarom besloten het stuk tekst te verwijderen uit de Times.

Graag willen wij onze excuses aanbieden aan de betreffende spelers.

Met vriendelijke groet,

De Grepolis Times Leiding
 

DeletedUser

Gast
Rectificatie

Beste Lezers,

De Times is vandaag, 5 mei 2016 om 23:20u gewijzigd.

De mening van een gastschrijver is uit uitgelopen op het wijzen naar spelers en het afbranden hiervan. De Times wil graag objectief blijven en zo min mogelijk de gevoelens/uitgelopen mening van reporters, zowel vast als gast, in de Times laten zien.

De Times leiding heeft daarom besloten het stuk tekst te verwijderen uit de Times.

Graag willen wij onze excuses aanbieden aan de betreffende spelers.

Met vriendelijke groet,

De Grepolis Times Leiding

Een tegenwoordje van mij dan.

Dat stukje waarin ik 'subjectief' was schreef ik als speler van Corinthe, net zoals de andere stukjes van andere spelers over Corinthe.
Het geheel was van mij als reporter.
 

DeletedUser23653

Gast
Het is dat ik reporter ben en niet alles kan zeggen betreffende dit...
 

Gollum Returns

Manticore
Het is dat ik reporter ben en niet alles kan zeggen betreffende dit...

Hoe bedoel je dit? Ik ben wel benieuwd.

Maior/Impy is gewoon een rancuneus persoon wat niet kan accepteren dat hij niet de beste van de server was en zijn gram probeert te halen via de times door middel van propaganda.
 

DeletedUser

Gast
Hoe bedoel je dit? Ik ben wel benieuwd.

Maior/Impy is gewoon een rancuneus persoon wat niet kan accepteren dat hij niet de beste van de server was en zijn gram probeert te halen via de times door middel van propaganda.

Pffffff hou er nu toch gewoon over op, ik ben zeker niet de beste van Corinthe, maar ook niemand van MM trouwens, er zijn een stuk betere spelers hoor... en dat ik via de Times propaganda voer?

Ik heb alle spelers van Corinthe, allemaal, van de eerste tot de laatste, een bericht gestuurd om daarmee te laten weten dat voor zij die een stukje wil schrijven over hoe hij/zij Corinthe heeft ervaren en beleefd dat kunnen insturen naar mij zodat ik het in de Times kon zetten. Ik vraag me dan wel sterk af, wat er dan zo fout aan is dat ik zelf, als speler van Corinthe, zelf zo geen tekstje mag schrijven?
smiley_emoticons_irre.gif

Helaas is Kroenuh en de Grepolis Times Leiding bezweken aan jullie gehuil, bang dat andere mensen de waarheid zouden weten, en hebben ze het stukje eruit gehaald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 
Bovenaan