• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #66

  • Topicstarter DeletedUser25006
  • Startdatum

DeletedUser26399

Gast
Weetje wat ik tof vind, je handtekening onderaan, vooral het stukje tussen haakjes, "(nr. 1 gebruikte GP bommen)" kan je namelijk op tee manieren opvatten, de nr 1 speler deed dat, wat jij bedoeld of

Nr 1 gebruikte GP bommen, ik heb de meeste GP bommen gebruikt.Zeg nu zelf, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel
 

DeletedUser

Gast
Weetje wat ik tof vind, je handtekening onderaan, vooral het stukje tussen haakjes, "(nr. 1 gebruikte GP bommen)" kan je namelijk op tee manieren opvatten, de nr 1 speler deed dat, wat jij bedoeld of

Nr 1 gebruikte GP bommen, ik heb de meeste GP bommen gebruikt.Zeg nu zelf, ik denk dat je wel weet wat ik bedoel

Wie dat zo interpreteert is niet zo snugger denk ik... volgens mij is het redelijk duidelijk
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser25516

Gast
Jongens even terug naar de times: zag er goed uit.

Verder hebben jullie allemaal één probleem, jullie nemen het spelletje allemaal iets te serieus
 

DeletedUser25006

Gast
Rectificatie

Beste Lezers,

De Times is vandaag, 7 mei 2016 om 17:30u gewijzigd.

Wijzigingen:
- Zin verwijderd uit de inleiding
- Op verzoek van de gastreporter de wereld Corinthe verwijderd.

Dit waren de laatste wijzigingen die zullen worden doorgevoerd in deze editie.

Met vriendelijke groet,

De Grepolis Times Leiding
 

DeletedUser

Gast
Bij deze wil ik dit dan ook even verduidelijken...

Ik heb gevraagd aan de leiding van de Times om mijn volledige artikel van Corinthe te verwijderen. Dit was zeker niet impulsief en heb er geen spijt van dat ik dit gevraagd heb. Ik was het totaal oneens met de vorige aanpassing van mijn artikel dat ik vond dat alles dan gerust ook weg mocht... ik heb dat desbetreffende stukje geschreven als speler van Corinthe, net zoals andere spelers ook een stukje hadden geschreven. En het was dus niet geschreven als reporter. Maar oké, het werd verwijderd. En nu is ook het ganse artikel weg op mijn vraag. Ik hoop hiermee op begrip te stuiten.

Wie het artikel toch wil raadplegen kan het ten alle tijden bij mij opvragen.

Met vriendelijk groeten,
maior
 

DeletedUser14238

Gast
Bij deze wil ik dit dan ook even verduidelijken...

Ik heb gevraagd aan de leiding van de Times om mijn volledige artikel van Corinthe te verwijderen. Dit was zeker niet impulsief en heb er geen spijt van dat ik dit gevraagd heb. Ik was het totaal oneens met de vorige aanpassing van mijn artikel dat ik vond dat alles dan gerust ook weg mocht... ik heb dat desbetreffende stukje geschreven als speler van Corinthe, net zoals andere spelers ook een stukje hadden geschreven. En het was dus niet geschreven als reporter. Maar oké, het werd verwijderd. En nu is ook het ganse artikel weg op mijn vraag. Ik hoop hiermee op begrip te stuiten.

Wie het artikel toch wil raadplegen kan het ten alle tijden bij mij opvragen.

Met vriendelijk groeten,
maior

Waar van de kempen ben je vandaan?
 

Gollum Returns

Manticore
Pffffff hou er nu toch gewoon over op, ik ben zeker niet de beste van Corinthe, maar ook niemand van MM trouwens, er zijn een stuk betere spelers hoor... en dat ik via de Times propaganda voer?

Ik heb alle spelers van Corinthe, allemaal, van de eerste tot de laatste, een bericht gestuurd om daarmee te laten weten dat voor zij die een stukje wil schrijven over hoe hij/zij Corinthe heeft ervaren en beleefd dat kunnen insturen naar mij zodat ik het in de Times kon zetten. Ik vraag me dan wel sterk af, wat er dan zo fout aan is dat ik zelf, als speler van Corinthe, zelf zo geen tekstje mag schrijven?
smiley_emoticons_irre.gif

Helaas is Kroenuh en de Grepolis Times Leiding bezweken aan jullie gehuil, bang dat andere mensen de waarheid zouden weten, en hebben ze het stukje eruit gehaald
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif

Volgens mij heb ik destijds ook nog een stukje geschreven. ;) Ik heb dat niet gelezen hoor.

Natuurlijk mag jij een stukje schrijven over hoe jij Corinthe hebt ervaren. Maar als jij mensen gaat beschuldigen zonder bewijzen dan ben je vanuit je positie als Reporter fout bezig, en als je dat in het echte leven zou doen als Journalist, dan zou je zelfs aangeklaagd kunnen worden voor smaad.

Dus een rectificatie was wel degelijk op zijn plaats.

Ik vraag mij alleen af waarom je zoiets opschrijft. Nouja, ik kan dan toch geen andere manier bedenken van afgunst en jaloezie. Je mag best denken dat wij GP-bommen gebruikten. Dat deden jullie al langer, en we hebben dat ook al regelmatig weerlegt door middel van rapporten. Dus waarom steeds daarop blijven hameren?

Is het dan toch dat je heel lang met de link naar de Hall of Fame op je profiel rondliep, maar uiteindelijk die niet bereikt hebt.

Maar goed, artikel is verwijderd. Laten we het daarmee afsluiten.

En nog een shout-out naar de ex-Spelers van Corinthe voor een geweldige periode.
 

DeletedUser17840

Gast
:) LoL en we hebben nu toch wel een dieptepunt bereikt er klopt niet zo heel veel meer van het interview over Troje geloof ik hihi
 
Bovenaan