• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #67

DeletedUser25006

Gast
Grepolis Times - Uitgave #67


Beste lezers,

Het is weer gelukt! Er ligt een nieuwe Grepolis Times voor jullie klaar!

Wij wensen jullie alvast veel lees plezier!

Met vriendelijke groeten,
Het Grepolis Times Team.




We zijn op zoek naar nieuwe reporters om ons team te versterken. Je kan hier te weten komen hoe je moet solliciteren. Gastartikelen zijn ook altijd welkom!

Uitgevogeld hoe je moet solliciteren? Klik dan hier om je echte sollicitatie in te leveren.



Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis Times Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6663

Gast
Jammer om te lezen dat dit voorlopig de laatste uitgave is! Ik heb de times altijd met veel plezier gelezen. Misschien zal ik weer is solliciteren als ik weer wat tijd heb.
 

DeletedUser22163

Gast
ja, het is inderdaad jammer maar als niemand artikels wil schrijven dan houd het op.
Ik heb me ook weer kandidaat gesteld want zo echt jammer zijn als het stopte
 

DeletedUser26325

Gast
Als ik de times nu lees en zie dat een reporter deze misbruikt om zijn persoonlijke frustratie te uiten, dan vindt ik het niet erg dat de times ophoudt te bestaan.
Alle andere reporters wil ik bedanken voor hun verhalen
 

DeletedUser25202

Gast
Het is misschien een misplaatste 'rant' maar Jaspenia heeft helemaal gelijk in zijn artikel.
Ik heb zelf ook gemerkt dat het toch redelijk sportieve spel van de afgelopen jaren aan het afglijden is in treitertactieken.
Dat vind ik echt gigantisch jammer en met mij dus ook anderen, en ik hoop dat dit artikel in ieder geval aanzet tot veranderingen.
 

DeletedUser12309

Gast
in de gewone krant gebruiken journalisten ook persoonlijke meningen om iets te noteren of kwijt te kunnen... en dat wordt getolereerd. Ik heb er niets op tegen. Jij jouw mening, een ander de zijne... en als je het echt erg vind dat de reporter het zo heeft genoteerd... wie houdt je tegen om deze persoon aan te schrijven hieromtrent?

---

zelf goed in schrijven, maar het spel op zich... tja... te weinig actief om er helemaal in op te gaan. Anders had ik allang een vacature proberen op te vullen...
 

DeletedUser22651

Gast
Misschien een idee om columns toe te voegen: een opinie. Vraag spelers in een wereld om hun duidelijke mening te geven, en gooi de maand erna de mening van de andere kant erin. Het opiniegedeelte van een krant neemt ook vaak een andere positie in. Het hoeft geen 100% objectief verslag te zijn, zolang maar wel duidelijk is wat de feiten zijn en wat een interpretatie van feiten of meningen zijn.
 

DeletedUser24191

Gast
Misschien moet ik dan maar even een sollicitatie doen voor de wereld zakros.
 

DeletedUser22289

Gast
We kunnen ds concluderen dat de Times de band binnen de krant boven het resultaat plaatst, en dan krijg je inderdaad jammer genoeg dit resultaat, hoeveel keer zijn we wel niet opnieuw begonnen? een nieuwe start?, oud verhaal man misschien doe je de volgende 2 edities weer prachtwerk maar na die 2 edities zal het er zoals altijd weer op achteruit gaan.

Nouja succes er mee!
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We kunnen ds concluderen dat de Times de band binnen de krant boven het resultaat plaatst, en dan krijg je inderdaad jammer genoeg dit resultaat, hoeveel keer zijn we wel niet opnieuw begonnen? een nieuwe start?, oud verhaal man misschien doe je de volgende 2 edities weer prachtwerk maar na die 2 edities zal het er zoals altijd weer op achteruit gaan!

Ik hou ervan hoe jij altijd zo gegrond, constructief en onderbouwd commentaar geeft x)
 

DeletedUser23442

Gast
Als ik de times nu lees en zie dat een reporter deze misbruikt om zijn persoonlijke frustratie te uiten, dan vindt ik het niet erg dat de times ophoudt te bestaan.
Alle andere reporters wil ik bedanken voor hun verhalen

De inhoud is niet mijn opgekropte frustratie, maar enkel een weergave van de feiten over hoe het er in deze wereld aan toe gaat.

En ja, dat frustreert iedere grepospeler die hoopte het spel nog te kunnen spelen op een leuke maar niet 100% levenloze manier.

Mocht er iets instaan waarvan je denkt dat het niet waar is, mag je dat gerust zeggen dan geef ik je daarvan bronnen/bewijs of zal ik het laten corrigeren als die er niet zijn.

Als deze er niet zijn hoef je vgm ook verder niet meer te 'zeuren' tegen me, en kan je je hooguit schuldig/aangesproken voelen
 

DeletedUser26146

Gast
Artikel van Jaspenia was met voorsprong het beste van de afgelopen edities!
Me nog nooit zo hard vermaakt met het lezen van een times-artikel hahaha.
 

DeletedUser25672

Gast
We kunnen ds concluderen dat de Times de band binnen de krant boven het resultaat plaatst, en dan krijg je inderdaad jammer genoeg dit resultaat, hoeveel keer zijn we wel niet opnieuw begonnen? een nieuwe start?, oud verhaal man misschien doe je de volgende 2 edities weer prachtwerk maar na die 2 edities zal het er zoals altijd weer op achteruit gaan.

Nouja succes er mee!

Je bedoelt dat de times al 3 jaar gerunt en geschreven werd door 14 jarigen die niets van strategie en subjectiviteit afweten.

En de meeste ingame heel snel op hun teentjes waren getrapt, ik vind een nieuwe times team meer dan welkom hopelijk minimum leeftijd 18+ en mensen die ook schrijven wat er gebeurt in de wereld en niet alleen de stats kopieren met overzichten die iedereen kan terug vinden. Oorlogen die gewonnen worden en wereldwonderen veldslagen die beschreven worden. Niet even de stats kopieren met onzin.
smiley_emoticons_kaffee2.gif
 

DeletedUser19428

Gast
Je bedoelt dat de times al 3 jaar gerunt en geschreven werd door 14 jarigen die niets van strategie en subjectiviteit afweten.

En de meeste ingame heel snel op hun teentjes waren getrapt, ik vind een nieuwe times team meer dan welkom hopelijk minimum leeftijd 18+ en mensen die ook schrijven wat er gebeurt in de wereld en niet alleen de stats kopieren met overzichten die iedereen kan terug vinden. Oorlogen die gewonnen worden en wereldwonderen veldslagen die beschreven worden. Niet even de stats kopieren met onzin.
smiley_emoticons_kaffee2.gif

Ik was het ook altijd niet eens met de inhoud van de times zeker niet als er in bepaalde stukken namen werden genoemd van personen die zelf niet eens om een reactie werden gevraagd of om hun kant van het verhaal te vertellen.
Maar over het algemeen, heb ik wel respect voor de mensen die zich voor de Times hebben ingezet en er veel vrije tijd in hebben gestoken .

Maar Jimmy dan neem jij toch plaats in het times team, dan kunnen we hem gelijk gebruiken als wc papier want dan is het veel bla bla en zelfverheerlijking
 

DeletedUser25672

Gast
Ik was het ook altijd niet eens met de inhoud van de times zeker niet als er in bepaalde stukken namen werden genoemd van personen die zelf niet eens om een reactie werden gevraagd of om hun kant van het verhaal te vertellen.
Maar over het algemeen, heb ik wel respect voor de mensen die zich voor de Times hebben ingezet en er veel vrije tijd in hebben gestoken .

Maar Jimmy dan neem jij toch plaats in het times team, dan kunnen we hem gelijk gebruiken als wc papier want dan is het veel bla bla en zelfverheerlijking
Ik vind het stuk van deze maand best goed al zit er maar 20 minuten tijd in folkert. Mss moet je het is lezen mede geschreven door mij en geen zelfverheerlijking denk die karakter eigenschap alleen terug te vinden is bij jouw.
 

DeletedUser25006

Gast
Complimenten voor de gastreporters van Olympia, ze hebben in +- 20 minuten tijd een artikel geleverd wat er goed uit ziet. Dat kunnen we zeker mededelen.

Laten we het voor de rest gezellig houden en vecht jullie verheerelijkingsruzie maar uit via PM.

Met vriendelijke groet,

De Grepolis Times Leiding
 

DeletedUser10508

Gast
Wederom bedankt voor jullie aangename feedback (Zeker en vast sarcasme).

Alhoewel ik niet kan klagen over de complimenten over mijn artikel, vind ik het toch spijtig dat er continu commentaar is op de Times. Wij doen ons best om iets voor de Community te doen, om iets éxtra aan te bieden (zonder voordelen voor ons), en alsnog krijgen we continu commentaar. Als het niet de inhoud is, dan is het de spelling of grammatica. Moesten alle personen die commentaar hebben reporters zijn en 'betere' artikelen schrijven, dan hadden we voor jaren een 'geweldig' Times-team haha.

Bij deze wil ik de leiding van de Times bedanken voor hun tijd en inzet, en zodra de Times terug is, zal ik ook terug zijn met Sparta artikelen. :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Complimenten voor de gastreporters van Olympia, ze hebben in +- 20 minuten tijd een artikel geleverd wat er goed uit ziet. Dat kunnen we zeker mededelen.

Laten we het voor de rest gezellig houden en vecht jullie verheerelijkingsruzie maar uit via PM.

Met vriendelijke groet,

De Grepolis Times Leiding

9fabe9b3b58d48478ea2936ebb8171e1.png


Nou vraag ik me toch af wat er dan met deze gebeurd is:

c92528109fb24f258840ed4ca6f07e50.png


Kolossus van dB, op 05-07 gesloopt door Woolite. Stond op 10. Dus heel aardig artikel, maar wellicht na die 20 minuten schrijfwerk volgende keer 5 minuten aan factchecks besteden. Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat hier niets over vermeld is doordat het artikel geschreven is door vriendjes Bas en misses
smiley_emoticons_blush-pfeif.gif


Dus 2 gesloopte WW's van dB. De Vuurtoren (lvl 9) en de Kolossus (lvl 10). Allebei afgelopen maand.
 

latdekat

Harpij
Wederom bedankt voor jullie aangename feedback (Zeker en vast sarcasme).

Alhoewel ik niet kan klagen over de complimenten over mijn artikel, vind ik het toch spijtig dat er continu commentaar is op de Times. Wij doen ons best om iets voor de Community te doen, om iets éxtra aan te bieden (zonder voordelen voor ons), en alsnog krijgen we continu commentaar. Als het niet de inhoud is, dan is het de spelling of grammatica. Moesten alle personen die commentaar hebben reporters zijn en 'betere' artikelen schrijven, dan hadden we voor jaren een 'geweldig' Times-team haha.

Bij deze wil ik de leiding van de Times bedanken voor hun tijd en inzet, en zodra de Times terug is, zal ik ook terug zijn met Sparta artikelen. :)

Hier ben ik het mee eens. Grammaticale en spellingsfouten dienen normaal gezien opgespoord te worden. Maar ik kan best begrijpen dat de mensen die hun tijd steken om fouten binnen de Times op te sporen soms wel eens een fout over het hoofd zien. Iedereen maakt fouten. Dus diegene die nog nooit een fout over het hoofd heeft gezien mag zich zeker melden bij de Times.

Dan inhoudelijk. Soms zijn bepaalde artikels met een tikkeltje subjectiviteit geschreven, wat niet altijd een probleem zou moeten zijn. Ik zie niet in waarom subjectiviteit moet afgestraft worden, dat maakt de Times net nog interessanter. Want je kan horen hoe andere spelers over jou, je alliantie, andere allianties, en andere spelers denken. Ook is alleen geven van feiten ook niet de taak van de Times. Daarvoor kan je perfect de statistieken bekijken. Een reporter in het echte leven beschrijft vaak ook niet alleen de feiten, ook allerlei meningen komen aan bod. Wat je wel kan overwegen is het splitsen van artikels in twee delen, een deel objectief en een deel subjectief, maar ik stoor me alvast niet aan wat subjectiviteit in een artikel. Waar ik me wel aan stoor zijn een aantal mensen, zonder verwijzing, die alleen negatieve kritiek geven. Want daar help je niemand mee vooruit. Je mag wel eens een minpuntje geven, maar probeer dan minstens evenveel pluspunten te geven, je kan je nog wel eens verbazen hoeveel het er zijn.

Ook vind ik het jammer dat de Times stopt, al heb ik er wel vertrouwen in dat die eigenlijk deze maand of volgende maand opnieuw begint, omdat het aantal aanmeldingen waarschijnlijk een hoogtepunt zal kennen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser22742

Gast
Het artikel van troje weerspiegelt perfect de huidige stand van grepolis!
 
Bovenaan