• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #67

DeletedUser22289

Gast
Wederom bedankt voor jullie aangename feedback (Zeker en vast sarcasme).

Alhoewel ik niet kan klagen over de complimenten over mijn artikel, vind ik het toch spijtig dat er continu commentaar is op de Times. Wij doen ons best om iets voor de Community te doen, om iets éxtra aan te bieden (zonder voordelen voor ons), en alsnog krijgen we continu commentaar. Als het niet de inhoud is, dan is het de spelling of grammatica. Moesten alle personen die commentaar hebben reporters zijn en 'betere' artikelen schrijven, dan hadden we voor jaren een 'geweldig' Times-team haha.

Bij deze wil ik de leiding van de Times bedanken voor hun tijd en inzet, en zodra de Times terug is, zal ik ook terug zijn met Sparta artikelen. :)

Er zijn spellingcontroleurs voor een reden aangesteld, commentaren kun je krijgen dat hoort nu eenmaal bij het concept 'Krant"
 

DeletedUser

Gast
Zojuist het artikel gelezen over Troje.

Natuurlijk heb je vaak wat meer met het ene artikel dan het andere en maakt niet iedereen het altijd even interessant al "reporter". Maar da's in de regel niet erg, je weet dat mensen hun best doen er iets interessants van te maken en het is leuk om eens vanuit andermans perspectief naar de wereld te kijken.

Echter... met dit artikel wordt de Times wel heel erg politiek gekleurd en kan je het haast 1 op 1 leggen in het verlengde van het AF. Als dit de richting is waarin de Times slaat onder het mom van "reporter" (wat toch op z'n minste enige neutraliteit suggereert) ben ik bang dat ze zich op voorhand al overbodig maakt. Meer van hetzelfde als het AF voegt weinig toe lijkt me.

Dus ik hoop dat dit een eenmalig iets was en anders ben ik bang dat de Times zich met de nieuw ingeslagen weg rap overbodig maakt.
 

Armand0

Manticore
Heerlijk artikel over Troje, de spelers/allianties/wereld zeggen mij niet zoveel, maar vond het zeer vermakelijk om te lezen. Meer van dit graag! Je hoeft het er niet mee eens te zijn, maar dit zijn artikelen die ook voor 'outsiders' leuk zijn om te lezen. De Times hoeft niet per se objectief te zijn, als het maar aantrekkelijk geschreven wordt, dat is namelijk leuk om te lezen, en dat is het hele doel.

Natuurlijk kunnen er dan mensen op de teentjes getrapt worden, waarschijnlijk terecht ook, maar als het mogelijk is voor die personen om te reageren is dat prima. Anders heeft Sadettie natuurlijk een punt dat het te politiek (richting 1 kant) gekleurd wordt, maar op basis van 1 artikel kan dat niet gezegd worden.

Zolang het allemaal maar geen ordinaire welles-nietes scheldpartij wordt, dikke duim van mij. Beetje sensationele afwisseling is top
smiley_emoticons_bravo2.gif


Was leuk om te lezen!
 

DeletedUser20232

Gast
Mooie times, altijd leuk om weer eens de gebeurtenissen te kunnen volgen van de wereld waar je gespeeld hebt, ondanks ik gestopt ben.
Heel erg veel respect voor de reporters die dit samenstellen!
Het interview was ook mooi samengesteld. Goede vragen met wederzijds goede antwoorden natuurlijk, in sommige dingen kon ik me ook wel plaatsen.
Het 'Even lachen' en 'In de keuken bij Artifex' vond ik ook wel nog leuk :D
Kortom goede en leuke times, jammer dat het hier even stopt, maar voor velen staan de examens al (bijna) voor de deur en daarna een goed verdiende vakantie. Er even tussenuit en dan hopelijk zien we toch nog eens weer een Grepolis Times verschijnen!
 

DeletedUser26004

Gast
De hier bovenstaande links werken niet.

Dit probleem is reeds bij ons bekend. Wij zijn er in ieder geval druk aan het zoeken hoe we die linkjes wel werkend krijgen, maar voorlopig weten we ons nog geen raad. Misschien wordt het dan ook tijd voor een vacature voor ICTer :p
 

DeletedUser25006

Gast
De links zijn aangepast en werken weer.

Met vriendelijke groet,

Het Grepolis Times ICT Team
 

DeletedUser24111

Gast
Stukje over Troje is geweldig, geweldige humor! (Wel jammer dat er echt zo gespeeld wordt maarja het stukje is leuk geschreven :)
 

DeletedUser

Gast
Leuk om te zien dat het allemaal nog bestaat.
Weeral 2 jaar geleden dat ik nog eens op een grepolis Site kwam lol

Weet niet of er nog bekenden tussen zitten maar de groetjes aan het Times team en gans het Grepolis mod team!
 
Bovenaan