• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #69 Zomerspecial

Gamergirl101

Hopliet
Mag ik even zeggen dat objectief schrijven over werelden waar je niet op zit erg lastig is, zeker werelden waar je je niet meer op kan komen. Als we er iets mee willen gaan doen, met ons huidige bestand aan reporters, zullen we accounts moeten krijgen op werelden om verslag te kunnen gaan geven erover. Een mogelijkheid maar een artikel schrijven is echt niet in 1 2 3 gedaan. Ik heb net een artikel af voor volgende maand, dat heeft mij ruim 5 uur aan research gekost, daarna moest het nog geschreven worden wat mij ook ruim 3 uur heeft gekost, en daarna heb ik nog enkele avonduren besteed aan het perfectioneren van het artikel.

Iedereen wilt een vollere times zien, meer werelden, vinden dat het weinig moeite kost om "goed" verslag te geven over een wereld maar toch is het niet mogelijk om uit elke wereld 1 iemand te hebben die daar maandelijks een goed en objectief artikel van maakt.

Er zijn wensen/eisen voor veranderingen, zo heeft iedereen kritiek op onderdelen omdat ze beter kunnen. Dat we met 5 mensen nu 40 pagina's vullen vind ik persoonlijk al knap. Heb je wel eens de GT gelezen van bijvoorbeeld de engelse servers?

https://en.forum.grepolis.com/index.php?threads/grepolis-times-issue-three-may-june-2016.58166/

Nu zullen we uiteraard wat doen met de kritiek, ik zal kijken of ik na mijn vakantie voor GT #71 ervoor kan zorgen dat ik verslag kan geven over een extra wereld.
Toch zijn wij niet werkloos of iets dergelijks, ik niet tenminste, een artikel moet je meerdere dagen aan werken. Vervolgens als het af is nog laten zien aan allianties/spelers waar het over gaat om feiten te controleren.

En je hebt gelijk, wij willen zelf ook meer werelden zien. Artifex is nu al 2 maanden bezig om te kijken of er spelers zijn op werelden die niet behandeld worden, om maandelijks verslag erover te doen. Het is niet alsof we de laatste 2 dagen beginnen en kijken of het iets wordt, we zijn daar de hele maand mee bezig om een zo goed mogelijke GT neer te zetten

Graag meer kritiek sturen, echter met kritiek dat er te weinig werelden worden behandeld kunnen we niets. Er zijn bijna geen spelers bereid om vaste reporter. Als grepolis weer wordt zoals een van de eerste werelden zoals delta en alpha, waar respectievelijk 17.000 en 20.000 spelers op speelden :D

Maar dat is ook niet het geval. En kijk eens naar de diversiteit van de lezers. Lees topic top/flop alli/spelers eens door en zie hoeveel modder er gegooid wordt. Een artikel plaatsen over een bepaalde alliantie is bijna onmogelijk zonder reacties te krijgen dat de desbetreffende alli slecht/noobs/valsspelers zijn of spelers die erin zitten etc...

De vraag is of we ooit een GT zullen maken zie "goed" is. Ik denk het niet
 

DeletedUser18363

Gast
Ik denk ook niet dat jullie op dit punt moeten uitbreiden, het feit dat je nu al zo'n 8 uur bezig bent met 1 artikel is al veel. Het is misschien beter om deze opzet te dumpen en een nieuw format te gaan bedenken. Het is als ik het goed begrijp onmogelijk voor jullie om überhaupt de helft van alle werelden te coveren, dus misschien is het principe 'cover zoveel mogelijk werelden' wel gewoon totaal niet realiseerbaar meer. Als het niet haalbaar is moet je zeker niet doorgaan, ik denk dat jullie al overbelast zijn.
 

Gamergirl101

Hopliet
Zo lang ben ik bezig omdat ik erg veel berekeningen moet doen voordat ik mijn artikel kan schrijven. Ik denk dat als je mijn column volgende GT doorneemt, je wel begrijpt waarom. Daar zitten honderden berekeningen achter
 

DeletedUser23228

Gast
Beste neusje.

Er zijn nog veel spelers die maandelijks graag de Grepolis Times lezen, voor die spelers willen wij door.
Maar natuurlijk zijn er ook spelers bij die het maandelijks willen, maar niet kunnen, lezen doordat er voor hun wereld geen artikel is. Voor die spelers proberen wij oplossingen te zoeken.

Het belangrijkste is dat één ieder van het GT-team ook zo'n speler is die maandelijks de Grepolis Times wil lezen.
Wij hebben allen motivatie om verder te gaan, en zullen ook verder gaan.

Wij zullen dan ook zelf wel beslissen wanneer wij stoppen met de Grepolis Times, en de Grepolis Times gaat dóór!

Vriendelijke groet
smiley_emoticons_winken4.gif

Yannick
 

DeletedUser27170

Gast
Ik spreek even alleen over het artikel over Sparta.

Er wordt altijd maar gekeken naar de top 3 (hooguit top 5). Waarom niet eens een stukje over een underdog ? Zou ik leuk vinden om een keer te lezen. Nog even over die quote van Face IT. Deze Brothers In Arms is helemaal nieuw, niemand kende elkaar van andere werelden of iets.

GL
 
Bovenaan