• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #7

DeletedUser9429

Gast
Grepolis Times | Uitgave #7

Beste spelers,

Deze maand stelt het team jullie alweer een fantastische uitgave voor. We hebben in de Grepolis Times deze maand voor bijna iedere wereld artikels samen met nog andere zeer interessante stukken. Het Nieuwsblad heeft hiermee alweer een vooruitgang gemaakt en tevens ook een nieuw record gebroken met maar liefst 56 pagina's vol met artikels, nieuws, etc.

Lees HIER de nieuwe uitgave!
Kun je de uitgave via bovenstaande link niet lezen? Klik dan hier om de PDF-file te downloaden! (Adobe Reader vereist)

Verder wensen we jullie veel leesplezier toe met de 7e uitgave van het Nieuwsblad.

_______________________________________

Reporters Gezocht!

Er worden nog altijd reporters gezocht voor de Grepolis Times.
Wil je je graag aanmelden kijk dan eerst eens op dit topic naar de vereisten en dien je sollicitatie in.
Veel succes!


Er worden nog reporters gezocht voor:

► Alpha
► Epsilon

(Ditmaal beloven we jullie een antwoord op jullie sollicitatie te geven)

mvg
JustOne & Tirion Fordring
Het Team



 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave 7#

ook namens mij veel leesplezier:)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave 7#

1 fout in de helpdesk

Zoner badhuis kan je maximaal 3200 inwoners, niet 3300 :)

Voor de rest mooie uitgave!
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave 7#

Wordt weer steeds beter, mooi gedaan ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave 7#

Veel Leesplezier! hoop dat jullie het redelijk vinden aangezien dit mijn 1ste x was ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Weeral een mooie uitgave, gefeliciteerd. Ik lees het liefst het Wereld nieuws.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Hoe waren trouwens mijn Zeta artikelen? ;)
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Het is Alpha. En moet ik nu dan weer een Nieuwe sollicitatie sturen??
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Jammer dat Just_one blijk geeft van veel zaken niet echt op de hoogte te zijn op Theta desalniettemin een leuke poging ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Jammer dat Just_one blijk geeft van veel zaken niet echt op de hoogte te zijn op Theta desalniettemin een leuke poging ;)

Jammer dat dupatron (Para...) weel zo'n nutteloze reactie geeft ;) En als je interessante dingen wist kon je die mij altijd vertellen, dat wist je. Ik heb enkel over dingen geschreven die ik zag of in mijn mailbox kreeg...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Jammer dat dupatron (Para...) weel zo'n nutteloze reactie geeft ;) En als je interessante dingen wist kon je die mij altijd vertellen, dat wist je. Ik heb enkel over dingen geschreven die ik zag of in mijn mailbox kreeg...

zoals betuwe die een 5e dorp haalde voor warbirds? dan was je wss de enige die dat zag :p

verder heb ik mijn twijfels over de gelegde alliantieverbanden en de voorspellende waarde en info krijg je niet van mij, die geef ik wel als er een objectieve leiding en reporter is ;)
 

DeletedUser3865

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

zoals betuwe die een 5e dorp haalde voor warbirds? dan was je wss de enige die dat zag :p

verder heb ik mijn twijfels over de gelegde alliantieverbanden en de voorspellende waarde en info krijg je niet van mij, die geef ik wel als er een objectieve leiding en reporter is ;)

er hadden er al meer hem daar op gewezen net zoals ik, maar hé de mens is niet perfect.

mooie uitgave trouwens, alleen jammer van sommige kleine foutjes maar zoals ik al zei: de mens is niet perfect.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

De vragen van volgende maand zijn:
 Wat god verkies jij om als eerste te aanbidden?
 Welke twee „speciale‟ gebouwen bouw jij het meest?
 Wat is jouw maandelijkse uitgave aan goudmunten (premium) ?

Nog ene foutje in theta artikel Wat god :p
Ik veronderstel dat het welke god moet zijn ;)

Artikels zijn wel goed enkel had ik voor theta graag wat meer over de spelers gezien ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

De vragen van volgende maand zijn:
 Wat god verkies jij om als eerste te aanbidden?
 Welke twee „speciale‟ gebouwen bouw jij het meest?
 Wat is jouw maandelijkse uitgave aan goudmunten (premium) ?

Nog ene foutje in theta artikel Wat god :p
Ik veronderstel dat het welke god moet zijn ;)

Artikels zijn wel goed enkel had ik voor theta graag wat meer over de spelers gezien ;)

Wat bedoel je met die eerste 3 vragen? ;)
 

rbm007

Hopliet
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Correctie in de helpdesk:

Een speciaal gebouw kan niet geraakt worden door schicht. Ik heb op de beta wereld 1 alle gebouwen nu op level 1 staan, behalve de tempel. Tot op heden heb ik nog steeds het theater in mijn stad staan.

Dit betekend ook dat je een gebouw niet kan afbreken. Je kan een gebouw niet lager slopen dan level 1 en schicht zal deze gebouwen missen.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Ik vind het stukje over Delta niet verpletterend goed. Had graag wat meer gezien.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Het was Mijn eerste x ;) het artikel loopt ook iets achter, de musketiers hebben op dit moment weer wat leden er bij gekregen..
volgende maand zal het beter zijn ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #7

Het was Mijn eerste x ;) het artikel loopt ook iets achter, de musketiers hebben op dit moment weer wat leden er bij gekregen..
volgende maand zal het beter zijn ;)

Ik wacht nu al met spanning af ;)
 
Bovenaan