• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #75

Armand0

Manticore
Ik wil iedereen alvast bedanken voor de opbouwende kritiek. We gaan kijken hoe we die kunnen gebruiken. Hopelijk zal de volgende Times jullie op deze vlakken beter stemmen.


In de redactie waren we ook niet te spreken over de artikelen en de inzet van Ignatius. Daarom is hij afgelopen week ontslagen. Dat betekent ook dat er voor Hyperborea en Actium weer een open vacature is, die hopelijk snel opnieuw gevuld wordt door een gemotiveerde reporter.

Ik vond hem voor Hyperborea altijd wel sterk schrijven.

Duimpje omlaag voor het dubbele ontslag dus
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif


Beste reporter die de Times in jaren heeft gehad. Wereld artikelen van hem waren tenminste leuk om te lezen.

Het is ver*** geen wetenschappelijk of noodzakelijk objectief blad. De criticasters en redactieleden die dat wel graag willen zo zien zijn helemaal het padje kwijt, namelijk dat de Times vooral een bron van Entertainment moet zijn voor de community.

Niemand leest graag een puur objectief saai blad. Maak dat er dan ook niet van...

Ignatius IN!!! In ieder geval voor Hyperborea!
 
@-xxx- Het artikel van hyperborea in deze editie, dat vind jij echt een meerwaarde ?

Trouwens, de schrijfstijl was zeker niet de hoofdreden van zijn vertrek. Oke, het is één van de reden , maar niet de hoofdreden. Ik ga zeker niet ontkennen dat Ignatius in het verleden veel degelijke artikelen in de Times heeft gebracht. Hij is er ongeveer even lang als ik, dus ken hem behoorlijk goed. Maar als het enthousiasme op is en als je over een wereld waar de wereldwonderen in volle gang zijn maar 1 pagina kunt neerschrijven ..
 

Armand0

Manticore
Ja ik vind het een meerwaarde, net als de voorgaande (hyperborea) artikelen. Ik vond ze leuk om te lezen. Kort misschien, maar vrij komisch. En absoluut niet politiek correct, mooi is dat!

Ik lees de Times niet echt om de "waarheid" te lezen, gewoon een stukje vermaak. Vaak wordt je doodgegooid met "objectiviteit en neutraliteit" in de Times, resulterend in saaie statistische analyses en semi-ingewikkelde (a.k.a. gortdroge) interviews.. Niet altijd hoor, sommige reporters maken er best iets moois van op een serieuze manier.

Ignatius' artikelen waren in mijn ogen altijd vermakelijk. Of het zo bedoeld was of niet, dat maakt uiteindelijk niet uit. En of het onzin is of niet, dat zou wat mij betreft ook niet uit moeten maken. Er zijn zeker mensen waarbij het eindproduct van Ignatius wordt/werd gewaardeerd, niet alleen door mij!

Als het enthousiasme op is, dan kan ik hem niets kwalijk nemen. Maar als hij ontslagen is, dan vind ik dat jammer. Al kan ik niet teveel over Actium blaten, speel daar niet, en dan is de interesse in een artikel sws minder (al heb ik het artikel dit keer natuurlijk wel even doorgelezen, en vond ik het persoonlijk ook wel een mooi humor gehalte hebben = meerwaarde).

De Times heeft meer reporters als Ignatius nodig
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
 

DeletedUser20906

Gast
Ja ik vind het een meerwaarde, net als de voorgaande (hyperborea) artikelen. Ik vond ze leuk om te lezen. Kort misschien, maar vrij komisch. En absoluut niet politiek correct, mooi is dat!

Ik lees de Times niet echt om de "waarheid" te lezen, gewoon een stukje vermaak. Vaak wordt je doodgegooid met "objectiviteit en neutraliteit" in de Times, resulterend in saaie statistische analyses en semi-ingewikkelde (a.k.a. gortdroge) interviews.. Niet altijd hoor, sommige reporters maken er best iets moois van op een serieuze manier.

Ignatius' artikelen waren in mijn ogen altijd vermakelijk. Of het zo bedoeld was of niet, dat maakt uiteindelijk niet uit. En of het onzin is of niet, dat zou wat mij betreft ook niet uit moeten maken. Er zijn zeker mensen waarbij het eindproduct van Ignatius wordt/werd gewaardeerd, niet alleen door mij!

Als het enthousiasme op is, dan kan ik hem niets kwalijk nemen. Maar als hij ontslagen is, dan vind ik dat jammer. Al kan ik niet teveel over Actium blaten, speel daar niet, en dan is de interesse in een artikel sws minder (al heb ik het artikel dit keer natuurlijk wel even doorgelezen, en vond ik het persoonlijk ook wel een mooi humor gehalte hebben = meerwaarde).

De Times heeft meer reporters als Ignatius nodig
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif

Over hyperborea hoor je mij niet praten als hij over die werelden goeie artikelen schreef laat hem daar lekker blijven.
Maar actium was één en al rotzooi wat hij schreef hij speelt er kennelijk niet meer en dat merk je duidelijk want weet niet welke bronnen hij gebruikt maar die geven hem dan ook verkeerde info die zit zijn eigen alliantie de hemel in te prijzen en een andere alliantie zou geen schijn van kans hebben die in mijn ogen(misschien niet helemaal objectief) een stuk beter is dan die massa ally waar hij inzat want die hebben weliswaar een ww af maar hebben hulp nodig gehad van allerlei partijen. En er moest eerst een ww van de tegenstander vallen (die stad heeft een andere alliantie ook nog eens verovert) voordat ze hem af konden krijgen.
Deze speler en dat is niet alleen mijn mening heb er met meerdere spelers over gehad heeft een echt flut artikel voor actium geschreven.
Maar als je er niet speelt lijkt het waarschijnlijk anders.
 

Genius0615

Erinys
Over hyperborea hoor je mij niet praten als hij over die werelden goeie artikelen schreef laat hem daar lekker blijven.
Maar actium was één en al rotzooi wat hij schreef hij speelt er kennelijk niet meer en dat merk je duidelijk want weet niet welke bronnen hij gebruikt maar die geven hem dan ook verkeerde info die zit zijn eigen alliantie de hemel in te prijzen en een andere alliantie zou geen schijn van kans hebben die in mijn ogen(misschien niet helemaal objectief) een stuk beter is dan die massa ally waar hij inzat want die hebben weliswaar een ww af maar hebben hulp nodig gehad van allerlei partijen. En er moest eerst een ww van de tegenstander vallen (die stad heeft een andere alliantie ook nog eens verovert) voordat ze hem af konden krijgen.
Deze speler en dat is niet alleen mijn mening heb er met meerdere spelers over gehad heeft een echt flut artikel voor actium geschreven.
Maar als je er niet speelt lijkt het waarschijnlijk anders.

Schrijf dan zelf x.
 

Armand0

Manticore
Over hyperborea hoor je mij niet praten als hij over die werelden goeie artikelen schreef laat hem daar lekker blijven.

Ik kon ze wel waarderen ja, met name omdat ik er wel om kon lachen.
Maar actium was één en al rotzooi wat hij schreef hij speelt er kennelijk niet meer en dat merk je duidelijk want weet niet welke bronnen hij gebruikt maar die geven hem dan ook verkeerde info die zit zijn eigen alliantie de hemel in te prijzen en een andere alliantie zou geen schijn van kans hebben

Ik vind dat dan juist weer grappig om te lezen. Je moet jezelf en de Times niet zo serieus nemen! Is toch mooi, lekker politiek incorrect... Meen dat oprecht!

die in mijn ogen(misschien niet helemaal objectief) een stuk beter is dan die massa ally waar hij inzat want die hebben weliswaar een ww af maar hebben hulp nodig gehad van allerlei partijen. En er moest eerst een ww van de tegenstander vallen (die stad heeft een andere alliantie ook nog eens verovert) voordat ze hem af konden krijgen.
Deze speler en dat is niet alleen mijn mening heb er met meerdere spelers over gehad heeft een echt flut artikel voor actium geschreven.
Maar als je er niet speelt lijkt het waarschijnlijk anders.

Het lijkt er voor mij een beetje op dat de mensen die het een flut artikel vinden zichzelf veel te serieus nemen. Doe mij maar een Times vol flut artikelen dan
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Waar kan je je druk om maken joh, ik vind het schitterend, zo'n soort artikel
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser20906

Gast
Ik kon ze wel waarderen ja, met name omdat ik er wel om kon lachen.


Ik vind dat dan juist weer grappig om te lezen. Je moet jezelf en de Times niet zo serieus nemen! Is toch mooi, lekker politiek incorrect... Meen dat oprecht!



Het lijkt er voor mij een beetje op dat de mensen die het een flut artikel vinden zichzelf veel te serieus nemen. Doe mij maar een Times vol flut artikelen dan
smiley_emoticons_thumbs-up_new.gif
Waar kan je je druk om maken joh, ik vind het schitterend, zo'n soort artikel
smiley_emoticons_biggrin.gif

Neem mezelf helemaal niet te serieus hoor.
Maar om nou een times te lezen waar in een artikel letterlijk alleen maar onzin in staat te lezen.
Er is een verschil tussen een grappig artikel en een artikel met alleen maar onzin en wat deze speler doet is alleen maar onzin erin zetten.
Dat jij niet op de wereld speelt kan je zien want daardoor weet je er ook niks over heb ik al wel door.
Anders had je er gok ik wat anders tegen aan gekeken .
 

DeletedUser

Gast
@-xxx- een artikel dat niet helemaal objectief is of een poging tot humor bevat is 1 ding, een artikel dat humoristisch doordat de schrijver er niks van bakt is iets anders. Dat actiumartikel was echt lachwekkend slecht, wat weliswaar leuk kan zijn, maar ook slecht afstraalt op de Times. In die zin logisch dus dat besloten werd afscheid te nemen van de reporter.
 

Armand0

Manticore
Het was leesbaar, qua interpunctie en grammatica prima.

En ik vond het grappig, net als de Hyperborea artikelen. Wat mij betreft gaat het dan simpelweg om vermakelijke artikelen, die lekker weglezen.

De feitelijkheid interesseert me niet zo, juist het (mogelijk) ontbreken daarvan vind ik wel leuk. Mag er toch vanuit gaan dat iedereen op een specifieke wereld zelf toch wel weet wat er "daadwerkelijk" gaande is. Overigens, verschillen de meningen daarover überhaupt per persoon. Een Times reporter hoeft van mij geen middenweg te zoeken. Wat mij betreft heeft die gewoon een "belachelijk slechte" mening, om het in jullie woorden te plaatsen. Dat is misschien nog wel het beste ook, als het zo duidelijk is kan iedereen daar toch gewoon doorheen kijken?

Laat mensen gewoon lekker onzin lullen, zolang het maar lekker en vermakelijk weg leest.

En ik begrijp best dat ik daar anders over denk dan een aantal van jullie. Maar mijn mening is dat jullie de Times veel te serieus nemen, en hierdoor helaas het entertainment gehalte tegenwerken i.p.v. stimuleren. Jullie mening begrijp en respecteer ik wel, maar ik denk hier absoluut anders over.

En daarmee vind ik het jammer dat we ignatius niet meer terug gaan zien. Ik ga de Hyperborea artikelen in ieder geval missen!
 

DeletedUser

Gast
Mwa, ik denk dat er in andere artikelen genoeg humor zit die niet ten koste gaat van de verslaggever.
 

DeletedUser27167

Gast
ik denk dat iedereen wel artikelen wilt zien die juist over de wereld wilt zien waar hij of zij speelt. en daarbij zijn de overige artikelen van andere werelden bijzaak
smiley_emoticons_rollsmiliey.gif

Mwa, ik denk dat er in andere artikelen genoeg humor zit die niet ten koste gaat van de verslaggever.
 

DeletedUser25154

Gast
Geweldig dat er zo gepraat wordt over andere spelers door Sammy

Ben helemaal vereerd dat op baris alles niet klopt en hier een mooi stuk geschreven wordt door iemand met een balk in z'n oog. Die mij splinter ziet maar de dingen in z'n eigen ally niet ziet.

Helemaal top dat je hier dus alles bevestigd over partijdigheid van support.

En ik ben blij dat ik te goed ben voor jullie.

En mijn geweldige samen spel met rijks was gewoon top en zonder bots.

Dat jullie bots gebruiken en zelf ook dumpen en bergen kolos bouwen zou ik zeker niet melden.

Jullie zijn geweldig lol.


Bedankt voor de eer die ik krijg op baris op een leuke strijd
 

DeletedUser25154

Gast
Ps ik ben dus nudistencamping.

Mochten de support medewerkers nu denken waarom zeg ie dat we partijdig zijn zie ik jullie graag op me Pm ingame.

Ik lees normaal geen AF of ik moet van mensen horen dat er dingen geschreven worden die niet kloppen. Dan kom ik even kijken.

Veel
Plezier nog met het lezen van de onzin op baris.

Wil je het echte verhaal sta ik ingame iedereen Pm te woord.

Mzl
 

Dorremans

Mentor
Je bent nog dommer dan ik had gedacht. Of je bent gewoon blind.

In ieder geval, beter kom je ook niet meer op het AF. Vuile hypocriet wat je bent. Met je beweringen zonder een goed argument. Druk ook meteen op reset alsjeblieft, spelers zoals jij zijn echt de aller laagste in dit hele spel.
 

DeletedUser27400

Gast
Ps ik ben dus nudistencamping.

Mochten de support medewerkers nu denken waarom zeg ie dat we partijdig zijn zie ik jullie graag op me Pm ingame.

Ik lees normaal geen AF of ik moet van mensen horen dat er dingen geschreven worden die niet kloppen. Dan kom ik even kijken.

Veel
Plezier nog met het lezen van de onzin op baris.

Wil je het echte verhaal sta ik ingame iedereen Pm te woord.

Mzl

Schatteke, ik vind het echt allemaal wel ernstig hoor. Kijk mensen kijken toch tegen je op. Als jij zegt dat ik samenspeel met mijn kinderen, dan ga ik toch twijfelen. Heb ik dan toch kinderen......... ja dat is gewoon serieuze business. Lopen ze misschien wel helemaal verward door de wildernis van Amsterdam, te bedelen voor wat euro's zodat ze er wat goud van kunnen kopen. Je weet het niet. Ondertussen heb ik de politie gebeld, ben bij de kinderbescherming geweest. Maar ja die zeggen dan weer, als je niet weet hoe ze heten en hoe ze eruit zien kunnen we je niet helpen. Als ze dan vragen "waarom denk je dat je kinderen hebt?", dan zeg ik "nou dat zegt Nudist". Maar probleem is dan wel weer dat ik overal uit gegooid word. Ja en nu gaat iedereen lachen, maar ik ben misschien wel mijn kinderen kwijt....en hoeveel zijn het er dan......o_O
 

DeletedUser27400

Gast
NudistenCamping vandaag om 12:34
Over jou en je vader is niet zo moeilijk.
Heb op een andere wereld bij je in de ally gezeten ;)

Roodknappertje en haar kinderen is toch ook algemeen bekent heeft weinig uitleg nodig.

Ps stront dat ook times?
Wand heb het niet helemaal gelezen wand das mobiel lastig. Maar had genoeg onzin gehoord wat alleen maar over mij gaat en niet over leden die bij jullie allemaal vals spelen.

Jij speelt het nog netjes en heb op jou ook niks aan te merken. Dus geen idee waarom je me naar jou verhaal vraagt.




Ja dan wordt deze weer doorgestuurd naar me........ Ik ga maar weer zoeken dan. Nudist zeg me nou alsjeblieft hoeveel het er zijn, hoe oud en hoe ze eruit zien. Ik maak me echt hele grote zorgen. Dat kun je een moeder toch niet aan doen!!
 

DeletedUser25154

Gast
Jullie zijn ook echt geweldig.

Maar goed dat muren niet openbaar zijn. Anders hadden jullie niks te zeggen gehad.

Die 350 kolo bvb bij Mr Joeri
Die komen ook allemaal bij ons vandaan?? Erg knap.

Dat ik bij jullie spelers 4 tot 7 kolos zie liggen bij een HC die zijn zeker ook allemaal van uit mijn ally gestuurd.

Maar ik ga de eer aan me zelf houden. Pot verwijt de ketel tot ie zwart ziet.
 
Bovenaan