• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #76


Beste lezers,

De 76ste editie van de Times is er!

Ik wil stuk voor stuk mijn teamleden feliciteren, ze hebben fantastisch gewerkt om mee te werken aan deze editie.

In deze editie vind je over de meeste werelden een artikel en vind je ook enkele interessante colums

De Grepolis Times vind je hier :




Mogen wij jullie ook warm maken om de vacature pagina eens te bekijken.
Voor zowel Farsala als Delos en Edessa zoeken wij nog een reporter. Zeker de moeite dus!
Luksss​
 
Laatst bewerkt:

Genius0615

Erinys
Stuk van Farsala was in mijn ogen vrij waardeloos. Voor de rest was er nog de gebruikelijke garbage van David, de rest niet gelezen.
 

DeletedUser23258

Gast
Hahahah het interview met Crash, beste ooit
smiley_emoticons_lol.gif
 

DeletedUser18363

Gast
Kritieklijst dan maar weer?


Cover. Mooi man x)

Het keukengebeuren met Dusdavid. Extreem Vlaams geschreven en niet gespellchecked. Beetje kort ook.

Farsala artikel. Ik heb zelden zo'n slecht artikel gelezen. Het was totaal niet relevant omdat je het 3 dagen na het openen van de wereld al hebt geschreven. De data is extreem verouderd, geeft dus geen goed beeld van de gang van zaken. Je hebt een of andere ally geïnterviewd die toen 80e stond, niet heel relevant dus. Verder ook wel erg triest als je je eigen ally gaat interviewen, maar goed. Omdat er dus verder niet zoveel interessants kan gebeuren in een week lijkt het me dus evident dat je geen artikel gaat schrijven over een wereld die een week oud is. Overigens is dit artikel ook niet gespellchecked.

Grepolis meets Murifats. Dit wordt ondertussen ook saai, ze doen overal hetzelfde en we komen niet tot nieuwe inzichten. Het hoogtepunt van het artikel was nog wel de ingehouden nazi-grap.

Conclusie. Niet echt een gevulde editie, inhoud viel tegen en er is totaal geen aandacht besteed aan spelling en formulering.
 

DeletedUser27776

Gast
Ik weet niet of er tijd en zin voor is maar misschien is het leuk om als er bijvoorbeeld geen reporter is voor een wereld om dan alsnog wel interviews te doen met verschillende belangrijke spelers op de wereld. Het hoeft niet groot te zijn maar dan valt er toch nog wat te lezen voor verschillende lezers en de wereld hoeft door de schrijver dan niet goed gevolgd te worden. Bij bijvoorbeeld Actium is er heel veel spannends aan de gang en de neutrale lezer mist echt wel wat actie daardoor.

Maarja ik het makkelijk praten want ik doe al helemaal niks aan de Times
smiley_emoticons_smilenew.gif
 

DeletedUser27183

Gast
Ik weet niet of er tijd en zin voor is maar misschien is het leuk om als er bijvoorbeeld geen reporter is voor een wereld om dan alsnog wel interviews te doen met verschillende belangrijke spelers op de wereld. Het hoeft niet groot te zijn maar dan valt er toch nog wat te lezen voor verschillende lezers en de wereld hoeft door de schrijver dan niet goed gevolgd te worden. Bij bijvoorbeeld Actium is er heel veel spannends aan de gang en de neutrale lezer mist echt wel wat actie daardoor.

Maarja ik het makkelijk praten want ik doe al helemaal niks aan de Times
smiley_emoticons_smilenew.gif
Ik zou zeggen maak een gast stuk en lever dat in bij de leiding van de times.
 
Bovenaan