• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis Times - Uitgave #8

  • Topicstarter DeletedUser9429
  • Startdatum

DeletedUser9429

Gast
Grepolis Times | Uitgave #8

Beste spelers,

Deze maand stelt het team jullie voor de 8ste keer een splinternieuwe uitgave voor. We hebben in de Grepolis Times deze maand voor bijna iedere wereld een artikel samen met nog andere zeer leuke stukjes. Deze keer is er na lang wachten ook een wereldartikel voor Alpha waar velen zeer blij mee zullen zijn. In de loop van de maand zijn er verschillende reporters ons team komen versterken. Hun artikels kan je lezen in de uitgave.


Kun je de uitgave via bovenstaande link niet lezen? Klik dan hier om de PDF-file te downloaden! (Adobe Reader vereist)

Verder wensen we jullie veel leesplezier toe met de 8e uitgave van het Nieuwsblad!

mvg
Het Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Veel plezier met de nieuwe uitgave. :)
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Alpha is er bij nu ben ik inderdaad blij :D

Nu eerst lezen ;)
 

DeletedUser6513

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

waarom zit gamma er niet in, ze hebben toch wel een reporter daarvoor:rolleyes:
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Alpha valt me toch wat tegen. Het gaat nu meteen over een oorlog van nummer 3 tegen 19. Terwijl er oorlogen zijn in de top 4.

miss ook in het algemeen over alpha beginnen.
Toch blij dat er iets in stond ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Ik ga hem lezen, hopelijk nog iets leuks over Theta.
EDIT: Net het voorwoord gelezen, Horval stopt dus niks over Theta. :mad: :(
Ik ga solliciteren!
 

DeletedUser2918

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Alpha valt me toch wat tegen. Het gaat nu meteen over een oorlog van nummer 3 tegen 19. Terwijl er oorlogen zijn in de top 4.

miss ook in het algemeen over alpha beginnen.
Toch blij dat er iets in stond ;)

Ik vond het toch ook maar een bizar stukje hoor :O

Maar het is wel al iets dat maanden bezig is en waar nu omslagpunt is.
Leuk verhaaltje :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Jammer dat Theta er niet in staat, de reden vind ik ook een beetje vaag, een artikel schrijven kost je hooguit een uurtje en dan kan er in 5 dagen dus geen uurtje gevonden worden om Theta ook een verdiende plek te geven? Gemiste kans zou ik zeggen ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Alpha valt me toch wat tegen. Het gaat nu meteen over een oorlog van nummer 3 tegen 19. Terwijl er oorlogen zijn in de top 4.

Nummer 3 en 19 ? Ja, toen de 'oorlog' begon.

Inmiddels staan Triade en Theoi Thalassa beide in de top 10 van Alpha.

Dat maakt oceaan 54 één van de actiefste oceanen op wereld Alpha.
Helaas is daar nog geen award voor... ;)
 

DeletedUser9429

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Ik ga hem lezen, hopelijk nog iets leuks over Theta.
EDIT: Net het voorwoord gelezen, Horval stopt dus niks over Theta. :mad: :(
Ik ga solliciteren!

Tirion neemt Theta van Horval over ;)

Jammer dat Theta er niet in staat, de reden vind ik ook een beetje vaag, een artikel schrijven kost je hooguit een uurtje en dan kan er in 5 dagen dus geen uurtje gevonden worden om Theta ook een verdiende plek te geven? Gemiste kans zou ik zeggen ;)

Idd een beetje jammer... maar geen enkele met Theta vertrouwde reporter had de tijd om iets in elkaar te steken ;) Interviews etc. neemt ook veel tijd in beslag
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Ik ga hem lezen, hopelijk nog iets leuks over Theta.
EDIT: Net het voorwoord gelezen, Horval stopt dus niks over Theta. :mad: :(
Ik ga solliciteren!
Ja, de beste wereld mist gewoon, wat een catastrofe!
icon_12.png


Jammer dat Theta er niet in staat, de reden vind ik ook een beetje vaag, een artikel schrijven kost je hooguit een uurtje en dan kan er in 5 dagen dus geen uurtje gevonden worden om Theta ook een verdiende plek te geven? Gemiste kans zou ik zeggen ;)
Ja, eigenlijk wel..

Maar ik ga hem zo uitgebreid lezen.
icon_08.png
 

DeletedUser9842

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Het aanvals-stukje van skullyhoofd is ook geweldig voor noobs zoals ik
icon_02.png
 

DeletedUser3159

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Nummer 3 en 19 ? Ja, toen de 'oorlog' begon.

Inmiddels staan Triade en Theoi Thalassa beide in de top 10 van Alpha.

Dat maakt oceaan 54 één van de actiefste oceanen op wereld Alpha.
Helaas is daar nog geen award voor... ;)

OC54 valt denk ik wel mee hoor. Er zijn genoeg oorlogs gebieden verder.

OC45/46 is al heel lang oorlog tussen Hora Esti en Elysium. Nu Elysium weg is komen de Koffieleuten steeds meer actief oorlog voeren daar. Waarbij TMS zich ook bemoeit.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Nummer 3 en 19 ? Ja, toen de 'oorlog' begon.

Inmiddels staan Triade en Theoi Thalassa beide in de top 10 van Alpha.

Dat maakt oceaan 54 één van de actiefste oceanen op wereld Alpha.
Helaas is daar nog geen award voor... ;)

Maybe... wat dacht je van de oorlog tussen TMS en Falanx? volgens mij is die behoorlijk groot... heb eigenlijk nooit nieuws over TT gehoord...
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

OC54 valt denk ik wel mee hoor. Er zijn genoeg oorlogs gebieden verder.

OC45/46 is al heel lang oorlog tussen Hora Esti en Elysium. Nu Elysium weg is komen de Koffieleuten steeds meer actief oorlog voeren daar. Waarbij TMS zich ook bemoeit.

Daar heb je gelijk in... vergeet niet dat ik ook een groot target ben in OC46... wat dacht je van de steden die TMS in OC36 aan het verliezen is...
 

DeletedUser2918

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Maybe... wat dacht je van de oorlog tussen TMS en Falanx? volgens mij is die behoorlijk groot... heb eigenlijk nooit nieuws over TT gehoord...

Die oorlog kan best groot zijn, maar het is dan gwn dorpje pikken en teruggeven. Inactieven vallen en het wordt gefiltert.

Terwijl 54 en omstreken effectief anders werkt op dit moment. Je zit met Der Einzelganger, Road to Nightfall nu, The Dominators, allemaal vrij klein ...

Speciale situatie dus :)
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Nooit van stats gehoord... de top is eigenlijk wel wat belangrijker dan de kleinere allys vind ik ....

Niet dat jij het slecht gedaan hebt hoor, ik vind alleen dat het iets anders had gekund bijv. dat je ook nog wat andere info er had in kunnen plakken.
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Nooit van stats gehoord... de top is eigenlijk wel wat belangrijker dan de kleinere allys vind ik ....

Niet dat jij het slecht gedaan hebt hoor, ik vind alleen dat het iets anders had gekund bijv. dat je ook nog wat andere info er had in kunnen plakken.

Hij is geen vaste reporter hè. Hij is gewoon een gast-reporter. Iedereen kan zijn eigen verhaal insturen. Als hij zin heeft om over dat te schrijven mag dat. Ik vind dat hij een heel goed artikel heeft geschreven (slijmslijm :p).
 

DeletedUser

Gast
AW: Grepolis Times - Uitgave #8

Aangezien ik terug genoemd word in de Grepo Times heb ik maar even een 'Recht van Antwoord' gestuurd naar de reporter van beta. Zodoende dat de lezers over beide zijden van het verhaal geinformeerd worden.

Mvg Tracy
 
Bovenaan