• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis Toolbox

DeletedUser

Gast
Grepolis Toolbox


Beste spelers,

Jullie feedback wat betreft de mobiele versie van Grepolis heeft het volgende mogelijk gemaakt: de Grepolis Toolbox voor Android! Je kunt nu je smartphone gebruiken om je steden uit te bouwen, te handelen en onmiddellijk geinformeerd te worden over binnenkomende aanvallen met de gratis app – het werkt met je bestaande account!

Een iOS-versie voor iPhone-gebruikers is ook in ontwikkeling. Bevalt de Grepolis Toolbox? We kijken uit naar jullie positieve beoordelingen in Google Play!

Klik hier om de Grepolis Toolbox app te verkrijgen.

Veel plezier met de Grepolis Toolbox app!
Jullie Grepolis.nl team

UDwGN0h5zGXev7d1U23mVlYaKEQXAD5w9UIweMyaJJSaJ8-eZV3lHd6DRJgC0uN7BIo=w124

Discussiëren maar!
 

DeletedUser

Gast
Je kunt nu je smartphone gebruiken om je steden uit te bouwen, te handelen en onmiddellijk geinformeerd te worden over binnenkomende aanvallen met de gratis app – het werkt met je bestaande account!

Vetgedrukte deel is een beetje jammer...
 

DeletedUser

Gast
Deze app is percies hetzelfde dan de mobile website als er nu eens een update kwam met forum onddersteuning dat zou pas handig zijn maarvoor de rest het enige handige aan deze app is dat je hoeft geen browser te openen en delink in te typpen
het is maar een bestand van 750 kb dus makelijk te downloaden en neemt weinig ruimte in
 

DeletedUser9104

Gast
Idd... Het zou erg mooi zijn als er ook een forum optie op komt. Aangezien dat toch de belangrijkste manier is om je allygenoeten te laten weten dat je aangevallen word.
 

DeletedUser16371

Gast
erg vervelend dat ik alleen het push bericht voor inkomende aanval aan heb staan en toch meldingen krijg van gebouwen en eenheden die voltooid zijn
 

DeletedUser11295

Gast
Is er pas net dus zal nog wel een paar bugs hebben he ;)

en wat je zegt Jani, erg jammer dat dat er is. Word bijna onmogelijk dan om een speler met smartphone te verrassen ;)
 

DeletedUser9104

Gast
Dat is waar, maar het is ook zo dat je wel nog steeds daarvoor internet nodig hebt en tijd om te kijken.
 

DeletedUser11295

Gast
Dan nog word het vrij moeilijk om een goede speler met smartphone over te nemen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser9104

Gast
Maar in pricipe kon je een diehard speler al niet verrassen... Nu komen daar de smartphonegebruikers bij... Dus in principe veranderd er weinig
 

DeletedUser3865

Gast
Je kunt nu je smartphone gebruiken om je steden uit te bouwen, te handelen en onmiddellijk geinformeerd te worden over binnenkomende aanvallen met de gratis app – het werkt met je bestaande account!

Vetgedrukte deel is een beetje jammer...
Hier ben ik het ook helemaal mee eens.
Als je dat bij je smartphone hebt dan zou je dat in principe ook bij de pc moeten hebben.
Alleen is dan het probleem dat je helemaal nooit meer iemand kan verrassen. Dit moet dus eigenlijk wel weggehaald worden.

Of wordt er mee bedoeld dat je als je er op klikt, en even kijkt, dat er dan ook van die knipperende zwaardjes staan zoals op de pc nu ook al is?
 

DeletedUser11295

Gast
Maar in pricipe kon je een diehard speler al niet verrassen... Nu komen daar de smartphonegebruikers bij... Dus in principe veranderd er weinig

Ik ben een diehard speler en ik ben moeilijk te verassen maar ik moet bijvoorbeeld naar school en dan kan ik niet op de PC en ik heb geen smartphone ;)
 

DeletedUser

Gast
Heb 't niet uitgeprobeerd, maar betwijfel ten zeerste of je telefoon echt gaat klingelen bij binnenkomende aanvallen. Je zult volgens mij inderdaad zelf die app nog moeten openen; met een smartphone kun je dus wat vaker checken, maar inderdaad, voor de echte diehard spelers zou dat weinig uit moeten maken qua verrassen.
 

DeletedUser9104

Gast
Mijn telefoon trilt nu al als een gebouw voltooid is of er iets is onderzocht... Dus zal het met een aanval ook wel zo werken...
 

DeletedUser

Gast
Deze gast zegt dat je kan instellen dat je een push-bericht krijgt bij een aanval...

erg vervelend dat ik alleen het push bericht voor inkomende aanval aan heb staan en toch meldingen krijg van gebouwen en eenheden die voltooid zijn

Mja, er komt op deze manier wel een grotere groep diehard spelers, ff afwachten tot die voor iOS komt :)
 

DeletedUser14757

Gast
-1

Ik vind dit gewoon een zware faal.

En dit maakt het spel gewoon tot 1 grote flop omdat je mensen amper of niet meer kan verrassen.
Het valt mij nog mee dat het geen 200 goud kost zodat jullie hierop weer lekker kunnen verdienen.
Of breng ik jullie nu op mooie gedachten en gaan jullie er als nog geld voor vragen?
 

DeletedUser

Gast
Hier ben ik het ook helemaal mee eens.
Als je dat bij je smartphone hebt dan zou je dat in principe ook bij de pc moeten hebben.
Alleen is dan het probleem dat je helemaal nooit meer iemand kan verrassen. Dit moet dus eigenlijk wel weggehaald worden.

Of wordt er mee bedoeld dat je als je er op klikt, en even kijkt, dat er dan ook van die knipperende zwaardjes staan zoals op de pc nu ook al is?

In principe komt het neer op competitie vervalsing. Niet iedereen speelt mobiel. Als ik even tv zit te kijken gaat me laptop ook niet trillen of klingelen als ik een aanval krijg, waarom een telefoon dan wel?
Dit is echt weer zo'n update waarvan je denkt , damn hoeveel van die onzin krijgen we nog om maar commercieel te gaan?
 

DeletedUser

Gast
Slecht idee !
Het verpest de verassing van de aanval en maakt het voordeel van de verdediging nog groter !
Als dit niet weg gehaald word gaan jullie veel goud gebruikende spelers verliezen !
Valt me idd mee dat jullie er geen goud voor vragen ... Wat mij betreft vraag je er 10000 goud voor per maand dan gebruikt ten minste niet iedere def noob het !
 
Bovenaan