• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis United: Videocasts

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
MzZW0JE.png

Videocasts

Beste community,

Dit is het nieuwe collectieve topic voor alle aankomende videocasts. We willen graag aftrappen met onze eerste video die uitleg geeft over wat 'Grepolis United' is, voordat onze Game Designer Marcel Zons in detail zal treden over onze pas aangekondigde roadmap.

[video=youtube;wVBbX_GlvsQ]http://www.youtube.com/watch?v=wVBbX_GlvsQ&feature=player_embedded#![/video]​

We hopen dat deze video jullie zal voorzien van wat meer inzicht in wat te gebeuren staat voor jullie favoriete browsergame. We zullen doorgaan met het publiceren van nieuwe videocasts in de nabije toekomst, maar hou in je achterhoofd dat we dit niet abnormaal vaak zullen doen.

Graag horen we je feedback en mening in dit topic (klik).

Met vriendelijke groet,
Namens het Grepolis team

Kroenuh
Community Manager
Graag horen we je feedback en mening in dit topic.
 

DeletedUser

Gast
Fantastische plannen, maar wanneer gaat het in werking?
Grepolis word het beste spel ooit goed werk Jongesn en met jongens bedoel ik de makers van Grepolis TOPPIE!!!!
ga zo door.
'Maar wanneer gaat het in werking?
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Fantastische plannen, maar wanneer gaat het in werking?
Grepolis word het beste spel ooit goed werk Jongesn en met jongens bedoel ik de makers van Grepolis TOPPIE!!!!
ga zo door.
'Maar wanneer gaat het in werking?
De roadmap (ook te vinden in de aankondigingen) heeft onze plannen ongeveer in chronologische volgorde staan waarin we deze plannen toe te voegen cq. af te hebben.

Precieze data kan ik helaas nog niet geven. Sommige nieuwe spelelementen zullen al zeer snel volgen, anderen zullen nog even op zich laten wachten.
 

DeletedUser

Gast
Oké ik heb er zin in!

P.S.
Ben jij een van die mensen Kroenuh?
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Wel leuk om te zien wat er allemaal te wachten staat.

Heb toch nog een vraagje over de eiland opdrachten.
Krijg je deze dan pas als je heel het eiland bezig of moet je bij elke stad apart kiezen?

Nog een leuk ideetje is om dan de achtergrond te laten veranderen naar gelang de weg die je kiest bij eiland opdrachten.

De nieuwe goden, verkrijg je naar gelang je speelt, maar kan je deze ook met goud kopen?

Het samenwerken ziet er top uit, maar dat kan je nu toch ook al een stukje als je kapitein hebt of wat gaat er dan nog meer veranderen? :).

Voor de rest ziet het er leuk uit en kan niet wachten :)

Misschien leuk idee op een wereld te maken waar alle top 300 spelers komen op het einde van een wereld. hier komen dan ook telkens nieuwe krachten toe waardoor de fun en de uitdaging altijd veranderd :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9889

Gast
Echt een goed idee, nu kunnen we uitkijken naar nieuwe updates en hebben we wat meer inspraak. Keep it up!

Echt gaaf!
 

DeletedUser

Gast
Oké ik heb er zin in!

P.S.
Ben jij een van die mensen Kroenuh?
De functies van de personen in de video staan erbij. Community Manager van Nederland staat er helaas niet bij :p Er is wel iemand bij die als zijn tweelingbroer lijkt :D
 

DeletedUser

Gast
Ik vind het geweldige plannen, maar maak me ook een beetje zorgen.

Grepolis is nu namelijk al vrij langzaam, ik denk dus dat als deze spel elementen worden toegevoegd, dat het dan nog langzamer wordt. Word daar ook aan gedacht?

Misschien leuk idee op een wereld te maken waar alle top 300 spelers komen op het einde van een wereld. hier komen dan ook telkens nieuwe krachten toe waardoor de fun en de uitdaging altijd veranderd :)

Ja goed idee! Plaats het bij de ideeën!
 

DeletedUser9889

Gast
Dan moet je eerst naar youtube?

1314029819767.png

Kijk onderin de balk... [CC]

Ik vind het geweldige plannen, maar maak me ook een beetje zorgen.

Grepolis is nu namelijk al vrij langzaam, ik denk dus dat als deze spel elementen worden toegevoegd, dat het dan nog langzamer wordt. Word daar ook aan gedacht?


Ik vind helemaal niet. Het is best snel hoor, het kan aan je internetverbinding liggen. Ik denk dat, als de W8 app voor Nederland uit is, het dan sneller is. Dan hoeft mss niet alles meer met javascript in je browser geregeld te worden, maar wordt het via C++ of C# gedaan. Dat is sneller denk ik.
 

DeletedUser

Gast
het probleem is dat die mensen daar alleen duits en engels kunnen
dus sta je er op te wachten dat kroenuh de video in spreekt?
ik niet
en het is toch wel te volgen?
 

DeletedUser

Gast
Nooit is er naar ons als eindgebruiker geluisterd en dan kan nu als er op bijna geen enkele wereld nog voldoende spelers (hoogtij dagen meer dan 20.000 per wereld) komen ze met een overload aan werelden en nu blijkt dat dat ook al niet te werken krijgen we ineens inspraak ...

Zoals het in de video wordt voorgeschoteld wordt het een geheel NIEUW spel! En dat vind ik heel erg JAMMER.

Hopelijk blijft er minimaal 1 wereld open waar je nog op de oude manier het spelletje kunt spelen. Voor mij is anders de lol er wel van af! En dat na ruim 3 jaar activiteit ...
 

DeletedUser16512

Gast
het filmpje geeft de gelegenheid om het volgende idee voor te leggen. Deze spel aanpassing maakt, denk ik, het spel interessanter. Het gaat om de de eenheden en schepen minder afhankelijk te maken van de stad waar ze getraind zijn......


Transportboten en voetvolk zijn gekoppeld aan één stad. Hun "eigen stad" De stad waar ze getraind zijn. Ik zou dit loskoppelen.

Spel Voorbeeld offensief:

Stad XXX heeft 2000 offensieve soldaatjes. Die één aanval uitvoeren met transportschepen uit Stad YYY en vuurschepen uit stad ZZZ


Ander voorbeeld:
1000 defensieve soldaatjes uit stad AA staan in stad BB ter bescherming. Later worden die soldaatjes met transportschepen uit stad CC. terug gebracht naar stad AA. Vervolg op dit idee: Een VS aanval vernietigd OOK de transportschepen in de haven ondanks dat er nog voetvolk aanwezig is. Bevriende spelers brengen met hun transportschepen de troepen terug naar jouw stad.

Weet niet of er technische bezwaren zijn, maar strategisch geeft het de spelers veel meer mogelijkheden. Die ze samen of alleen kunnen toepassen.

Groet,
[player]Alexandriuss[/player]
 

DeletedUser19555

Gast
Dan heeft het hele idee van je academie uitbouwen geen enkele zin meer. Dan kun je overal maar trainen wat op dat moment het beste uitkomt en dan vanuit meerdere steden troepen halen om 1 aanval uit te voeren.
Het is nu juist zaak zo goed mogelijk je steden in te richten dat je beter bent dan de persoon die je aanvalt;) Dat effect gaat dan verloren.

Verder weet ik ook niet zo goed wat ik van de aangekondigde extra's vind.. Grepolis is goed zoals het was. Die grote balk onderin je scherm en nu die vervelende kleremuziek waar volgens mij helemaal niemand om gevraagd heeft. Maken het spel er niet leuker op eerlijk gezegd..
 
Bovenaan