• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis United: Videocasts

DeletedUser

Gast
Heb toch nog een vraagje over de eiland opdrachten.
Krijg je deze dan pas als je heel het eiland bezig of moet je bij elke stad apart kiezen?

Nog een leuk ideetje is om dan de achtergrond te laten veranderen naar gelang de weg die je kiest bij eiland opdrachten.

ik vraag mij daarbij af :
de keuze om vriendelijk of net heel repressief te zijn voor je bevolking
is dat een keuze per stad/per eiland/ of een keuze per wereld zelfs?

ik hoop ten hoogste per eiland, zodat je toch mogelijkheid hebt om bepaalde steden gul te zijn, en andere net als puur wingewest te besturen.
 

DeletedUser

Gast
Dan heeft het hele idee van je academie uitbouwen geen enkele zin meer. Dan kun je overal maar trainen wat op dat moment het beste uitkomt en dan vanuit meerdere steden troepen halen om 1 aanval uit te voeren.
Het is nu juist zaak zo goed mogelijk je steden in te richten dat je beter bent dan de persoon die je aanvalt;) Dat effect gaat dan verloren.

Verder weet ik ook niet zo goed wat ik van de aangekondigde extra's vind.. Grepolis is goed zoals het was. Die grote balk onderin je scherm en nu die vervelende kleremuziek waar volgens mij helemaal niemand om gevraagd heeft. Maken het spel er niet leuker op eerlijk gezegd..


ben het echt wel eens met het feit dat muziek ongeveer NIETS toe voegt.
En de strategie van steden te moeten balanceren moet zeker blijven!
als er van vb 3 steden samen zomaar ineens een gemeenschappelijke aanval zo kunnen doen, wordt dat wat belachelijk..

wat ik graag zou zien is een ECHTE aanvalsplanner, waarbij de ingevoerde aanvallen op het voorziene tijdstip AUTOMATISCH vertrekken.
Zoals die nu is heb je meer aan een stukje papier bij de hand waar je je aanvalsplannen op schrijft..
 

DeletedUser5350

Gast
Er zijn vele interessante dingen. Het maakt meer het RPG gedeelte als de keuze word beïnvloed. Maar dan de WereldWonderen eruit moeten. Dit is namelijk een toepassing dat veel te groot is. In deze tijd ligt de wereld namelijk stil. Als dit alles er nog bij wil komen word het veel te druk. Dan kun je beter terug om Tribal Wars te spelen.
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een vraag over de "Monthly voting".

Want we kunnen dan dus stemmen of het er wel of niet in moet, maar is het dan per server appart of worden de stemmen van alle servers bij elkaar opgeteld en dan besloten of het door gaat of niet?
 

DeletedUser

Gast
het filmpje geeft de gelegenheid om het volgende idee voor te leggen. Deze spel aanpassing maakt, denk ik, het spel interessanter. Het gaat om de de eenheden en schepen minder afhankelijk te maken van de stad waar ze getraind zijn......


Transportboten en voetvolk zijn gekoppeld aan één stad. Hun "eigen stad" De stad waar ze getraind zijn. Ik zou dit loskoppelen.

Spel Voorbeeld offensief:

Stad XXX heeft 2000 offensieve soldaatjes. Die één aanval uitvoeren met transportschepen uit Stad YYY en vuurschepen uit stad ZZZ


Ander voorbeeld:
1000 defensieve soldaatjes uit stad AA staan in stad BB ter bescherming. Later worden die soldaatjes met transportschepen uit stad CC. terug gebracht naar stad AA. Vervolg op dit idee: Een VS aanval vernietigd OOK de transportschepen in de haven ondanks dat er nog voetvolk aanwezig is. Bevriende spelers brengen met hun transportschepen de troepen terug naar jouw stad.

Weet niet of er technische bezwaren zijn, maar strategisch geeft het de spelers veel meer mogelijkheden. Die ze samen of alleen kunnen toepassen.

Groet,
[player]Alexandriuss[/player]

Dit vind ik een heel goed idee!

P.S.
Alex, ben jij dat echt?
 

DeletedUser16512

Gast
Dit vind ik een heel goed idee!

P.S.
Alex, ben jij dat echt?


jep beste voetballer, alles goed? Na de ervaringen op Omrikon dacht ik nooit meer te spelen, maar toch weer begonnen op wereld PHI. Kom anders even naar PHI. babbelen we daar verder.
 

DeletedUser

Gast
Mensen mag ik jullie vragen om alsjeblieft er voor te zorgen dat ik ook gunsten bij boeren dorpen kan opeisen B.V. 5 of 4 gunsten per boeren dorpje want als ik al me aanvals steden vol heb kom ik gunsten te kort om aanvallen een perk te geven snappie ..ik zit dan niet te wachten of grondstoffen of troepen van de boeren dorpen want me steden zitten dan al vol.

ik zou het mooi vinden als ik dan me gunsten kan aanvullen door boeren dorpen van hun gunsten te plunderen ;)
ik hoop dat ik niet de enige ben die dit een goed idee zou lijken.
 

DeletedUser

Gast
Mensen mag ik jullie vragen om alsjeblieft er voor te zorgen dat ik ook gunsten bij boeren dorpen kan opeisen B.V. 5 of 4 gunsten per boeren dorpje want als ik al me aanvals steden vol heb kom ik gunsten te kort om aanvallen een perk te geven snappie ..ik zit dan niet te wachten of grondstoffen of troepen van de boeren dorpen want me steden zitten dan al vol.

ik zou het mooi vinden als ik dan me gunsten kan aanvullen door boeren dorpen van hun gunsten te plunderen ;)
ik hoop dat ik niet de enige ben die dit een goed idee zou lijken.

Ik zou zeggen, werk het uit en zet het in het forum Ideeën & suggesties. Dan merk je het vanzelf of er andere het ook willen.
 

DeletedUser19654

Gast
Ik ben wel heer erg benieuwd naar deze update's kan gewoon niet wachten!

Ik hoop dat het niet alleen voor nieuwe werelden zijn, maar denk het wel. Iedereen begint dan ook gelijk en de ander heeft dan ook geen voorsprong met bijvoorbeeld die eilandquest. Iemand ie veel sterker is kan makkelijker zo'n quest halen als iemand die net begint denk ik.

Dus we zullen zien wat er gaat gebeuren. Ik ga een hele collectie helden aanmaken :p
 

DeletedUser10732

Gast
Ik kan ook niet wachten, maar over die helden... als je ze op max lvl hebt en dan komt een nieuwe wereld kan je ze gwn naar daar sturen en andere pesten, dit is niet echt eerlijk tegenover beginners, trouwens is deze update 3.0?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Zeg me wie???

ik heb net naar het filmpje gekeken waar van alles wat er aan staat te komen ende samenwerking van ons als alie leden te verwachten staat heel erg informatief hoor ik zal er met grote regelmaat naar toe gaan om de laatste ontwikkelingen bij te houden .veel speel plezier allemaal
dream angel
 

DeletedUser

Gast
De veranderingen

ik speel grepolis al jaren sinds dat het gemaakt werd speelde ik het (maar ik speelde niet de hele tijd) ik heb gezien hoe grepolis snel groeit en de spel begint steeds leuker geworden ik zou wel graag hebben dat als je aanvalt je mannen kan besturen zodat je goeie strategie kan gebruiken!:)
 

DeletedUser20687

Gast
ik speel grepolis al jaren sinds dat het gemaakt werd speelde ik het (maar ik speelde niet de hele tijd) ik heb gezien hoe grepolis snel groeit en de spel begint steeds leuker geworden ik zou wel graag hebben dat als je aanvalt je mannen kan besturen zodat je goeie strategie kan gebruiken!:)

ik wil dit ook
 

DeletedUser

Gast
het lijkt me echt super leuk vooral de helden spreken me aan maar hoe krijg je dan de helden en wanneer komen ze?
 
Bovenaan