• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Grepolis voor smartphones: de doodsteek voor Grepolis?

DeletedUser

Gast
Doordat er steeds betere apps komen voor de smartphones om Grepolis daarop te kunnen spelen wordt het makkelijker en feitelijk onontdekbaar om met behulp van een dubbel account te gaan spelen. Misschien breng ik nu een aantal onsportieve spelers op een idee, maar ja het einde van Grepolis is feitelijk toch al in zicht.

Je maakt een account 1 aan, waarmee je lekker op je comp speelt. Daarnaast maak je een account 2 aan, waarmee je lekker op je smartphone speelt. De voordelen die je daarmee behaalt hoef ik de meeste niet uit te leggen.

Dus: Grepolis voor smartphones is de doodsteek voor Grepolis!
 

DeletedUser16395

Gast
Dan heb je alsnog toch de zelfde internetverbinding, dus dan zouden ze dat kunnen ontdekken8-)
 

DeletedUser

Gast
Dan heb je alsnog toch de zelfde internetverbinding, dus dan zouden ze dat kunnen ontdekken8-)

Nee dan deel je niet je internetverbinding, je computer loopt via je thuisinternet en die van je smartphone via je mobiele telefoonprovider, dus 2 IP's!!
 

DeletedUser18363

Gast
Nee dan deel je niet je internetverbinding, je computer loopt via je thuisinternet en die van je smartphone via je mobiele telefoonprovider, dus 2 IP's!!

Op m'n Ipod speel ik op de Wifi, dezelfde als mijn laptop. Dus dat zien ze wel ;)
 

DeletedUser17987

Gast
Mensen met dubbel accounts zijn noob! Noobs stoppen er snel mee. Dus erg zou het niet zijn en trouwens, volgens mij kan je niet eens registreren via je mobiel/tablet.
 

DeletedUser

Gast
Op m'n Ipod speel ik op de Wifi, dezelfde als mijn laptop. Dus dat zien ze wel ;)
Ik kwam hierop doordat ik vorige weekend in London was en mijn vriendin met haar iPad, altijd en overal internet heeft. Dat jij thuis op je wifi speelt en jij ter goeder trouw bent is perfect, maar we hebben het juist over die spelers die het juist niet zo nauw nemen met de regels van 'fair play'.
 

DeletedUser

Gast
Ach ja, ik was wel blij hoor met een fatsoenlijke app voor Grepo. Zeker aan het begin van een wereld kan je op je foon nog wel eens wat farmen.

Helaas kan je nu ook een app downloaden die je waarschuwt als er een incomming is.

En nu je dit zegt? Tja zo moeilijk is het volgens mij niet idd. Je hoeft maar 1x even een acc op je comp aan te maken. Daarna kan je altijd op je telefoontje GS gaan pushen.

Ik ben benieuwd hoe Grepo deze maas in de wet oppakt. Want eerlijk is eerlijk. Soms is de app wel handig, aangezien het 'vroeger" op een smartphone echt een crime was om even Grepo te checken...
 
Bovenaan