• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grepolis zoals vroeger, zonder Anti timing

In een compacte cluster zijn branders erg fijn. Tegen volle vuurclears gewoon 1 op 1 en goedkoop en snel te maken. 1 branderstad voor de hele ally is altijd handig als tool te hebben toch wel :) ook fijn om bij je vuurvloot te parkeren en je vloot ergens anders parkeren dan lopen alle counters en gp jagers stuk op branders als ze snachts je vs vloot zoeken
Maar verder gewoon beperkt inzetbaar ze zouden wel voor biremen mogen staan ipv erachter..
als mensen 's nachts blind vs sturen om je vs te slopen, leveren birs een veel betere gp verhouding op dan branders. Nachtbonus en zo.

Uiteraard spreek ik namens mijzelf en ook om mij heen heb ik wel een gehoord waar kan ik deze dumpen
Je kunt pas over dit soort dingen mee praten als je deze ook ervaren hebt en een feit is dat branders bouwen buiten een cluster gewoon pure verveling moet zijn of ultra noob....