• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Grepolisscore

DeletedUser26399

Gast
Waarom is er geen award voor verslagen kolo's, deze bestaat wil voor gebouwd en alle andere eenheden bestaan bij beide

Verder snap ik niet waarom Artemis myth niet is opgenomen in de awards, deze God bestaat toch ook op elke huidige wereld

Hoe werkt het wanneer je troepen afslacht bij het verdedigen van een stad die niet van jouw is, ik vraag me dit eigenlijk ook wel af

mijn onbeantwoorde vragen via de support, ms weet hier iemand het
 

DeletedUser26399

Gast
Mee eens??? zijn vragen, die wel ms ergens een suggestie aanbieden
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Beste @Graecus 001
Waarom is er geen award voor verslagen kolo's, deze bestaat wil voor gebouwd en alle andere eenheden bestaan bij beide

Verder snap ik niet waarom Artemis myth niet is opgenomen in de awards, deze God bestaat toch ook op elke huidige wereld
Ik heb net de Grepolisscore bekeken en was zelf ook verbaast dat dit niet is ingevoerd.
Waarom dit zo is, kan ik op dit moment niet beantwoorden. Ik zal dit gaan navragen.

Je houdt voor nu het antwoord van me te goed.
Kom hier later dus op terug.

Hoe werkt het wanneer je troepen afslacht bij het verdedigen van een stad die niet van jouw is, ik vraag me dit eigenlijk ook wel af
Zover mijn bekend is worden deze ook meegeteld met de award als verslagen eenheden
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser26399

Gast
Probleem is dat dat in een andere stad is, welke heb jij dan afgeslacht
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Probleem is dat dat in een andere stad is, welke heb jij dan afgeslacht

Ik heb de award gekregen voor het afslachten van vuurschepen, hierin was ik de verdediger.

Kreeg de award van het afslachten van manticores toen ik de stad aanviel.
 

DeletedUser26399

Gast
Maar als er meerdere de stad ondersteunen, wie heeft dan welk deel afgeslacht, krijgt iedereen oor alle eenheden of hoe zit dat
 
Bovenaan