• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Grepolympia

DeletedUser12160

Gast
wordt je beste afstand in de ranglijst gezet of totaal?
 

DeletedUser18267

Gast
Kan iemand uitleggen wat eigenlijk de bedoeling/werking is van die hoplieten race?
 

DeletedUser

Gast
op de wiki zie je staan wat er elke week aan de top 100 van die week aan prijzen wordt gegeven..

"Wekelijkse beloning
Op het einde van elke discipline zal de top-100 een speciaal effect als beloning krijgen. Hoe sterk dit effect is, is afhankelijk van de ranking waarop je bent geëindigd. In de tabel hieronder zie je welke effecten je krijgt en hoe sterk deze zullen zijn:"


Mijn vraag is, hoelang blijft deze wekelijkse beloning, een dag, een week,etc..?
 

DeletedUser

Gast
Denk eraan dat dingen die niets te maken hebben met de vraag in het discussietopic gezet mogen worden ;)
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een vraag over de training van een atleet.

Word je atleet elke week gereset? En raak je dan ook de ervaringspunten kwijt die je erin hebt gestopt?
 

DeletedUser

Gast
Ik heb een vraag over de training van een atleet.

Word je atleet elke week gereset? En raak je dan ook de ervaringspunten kwijt die je erin hebt gestopt?
Als de ene sport gedaan is en de volgende sport begint, verlies je al je ervaringspunten die je hebt gekregen bij de vorige sport en moet je weer opnieuw beginnen trainen voor de volgende sport.
 

DeletedUser

Gast
hoe train je het beste je boogschutter?

concentrattie
trefzekerheid
preciesie


is er een ideale verhouding?
 
Bovenaan