• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

grepotools

DeletedUser30829

Gast
Hi mede spelers.

Ik ben vrij nieuw in het spel en Überhaupt in dit genre... hoop te leren, gaat vast lukken.
Nu mijn vraag: waar kan ik grepotools vinden voor zowel pc als app en zijn er dingen waar ik bij moet opletten bij installatie?
Degene die ik heb gevonden, geeft de wereld niet aan.
Thanx
 

DeletedUser29138

Gast
Zoals hierboven aangegeven, je kan scripts installeren die jouw spelervaring verbeteren/gemakkelijker maken maar enkel scripts die zijn toegestaan (op de bovenstaande wiki pagina vermeld staan). Verder zijn er websites die statistieken weergeven per wereld zoals Grepodata, Modscripts, Grepolife,... Deze websites zijn zeker handig maar ik wil ook vermelden dat ze niet altijd 100% accuraat zijn (dit door het onregelmatig updaten van de Grepolis API).
 
Bovenaan