• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Halloween 2015

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
wiki_logo.png

Halloween komt weer naar Grepolis!

Beste spelers,

Tijdens het Halloween event van dit jaar krijg je de kans om je magische skills te verbeteren. Demonstreer je angstaanjagende vaardigheden door afschuwelijke bezweringen samen te stellen. Hier kun je fantastische beloningen door verdienen.

Het event start op donderdag 29 oktober om 10:00 uur. Door het spel gewoon te spelen verzamel je offers om bezweringen uit te spreken en uiteindelijk beloningen vrij te spelen. Begin je zoektocht naar vleermuisvleugels, botten, rattenstaarten, heksenvingers, lijkenstof, alruinen, cycloopschedels en robijnen en wordt een machtige bezweerder.

Je kunt in totaal tot wel 120 verschillende bezweringen samenstellen die allemaal verschillende beloningen opleveren. Strijd tegen andere spelers om de beste in de ranglijst te worden. En het is het waard, want elke dag zal een dagwinnaar worden uitgeroepen die een speciale beloning ontvangt. Uiteindelijk zal de totale top 10 gehonoreerd worden en de absolute winnaar ontvangt de titel 'Duistere bezweerder'.

Het event eindigt op dinsdag 17 november om 23:59 uur, dus er is genoeg tijd om vele verschillende bezweringen uit te spreken! Heel veel plezier toegewenst.

Ga voor meer informatie naar deze wikipagina. Je kunt in dit discussietopic je mening achterlaten.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Laat horen wat je van het event vindt!
 

DeletedUser

Gast
jammer dat je onbeperkt zooi kan kopen met goud, dit maakt het voor spelers zoals ik die slechts normale bedragen (denk aan een totaal van 20 per jaar maximum) onmogelijk om in de toplijst te komen...
 

DeletedUser

Gast
wat zijn de beloningen van de dag winnaar en de top 10?

maakt het iets uit? om in de top 10 te komen moet je goud investeren in het spel en als je goud investeert in het spel kan de die beloningen ook wel via een omweg met datzelfde (misschien wat meer) goud krijgen...
 

DeletedUser22561

Gast
Slecht event, en véél te voordelig voor alle groot goud gebruikers
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif
smiley_emoticons_thumbs-down_new.gif

Zoals elk event, jammer dat er geen max zit bijv als 2x elk ingrediënt kopen per dag of iets in die richting. Zo hebben de goudspelers als nog een voordeel, maar stuk minder dan dat ze oneindig spullen kunnen blijven kopen.
 

DeletedUser24772

Gast
maakt het iets uit? om in de top 10 te komen moet je goud investeren in het spel en als je goud investeert in het spel kan de die beloningen ook wel via een omweg met datzelfde (misschien wat meer) goud krijgen...
Ik was bij het commandant van Rome event 4e op Lamia terwijl ik alleen goud had gebruikt dat ik op Naxos handelde dus het is niet onmogelijk.
 

DeletedUser20048

Gast
Jammer dat dit elk jaar op elkaar lijkt alleen de plaatjes veranderd worden.
Ik vind events leuk zo lang ze origineel blijven. Van mij mag er elke week een nieuw event zijn, zo lang ze niet hetzelfde zijn.

Doe iets wat netzoals bij de Grepolis Olympiade ingame je dingen kostte. Troepen of grondstoffen ofzo. Hierdoor zal de speler niet wat extra's krijgen maar eerder moeten kiezen: Geef ik nu mn troepen op om later troepen te krijgen of spaar ik ze nu en loop ik een beloning mis?

Events zijn leuk zo lang ze niet elke keer hetzelfde zijn. Dat is mijn enige feedback.
 

DeletedUser19797

Gast
18 ruiters per uur voor 5 uur.... WAT
Dit slaat echt nergens op, met een beetje goud heb je zo een heel leger binnen een paar uur..
120 goud voor 90 ruiters....
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19654

Gast
Zucht... ik heb nu al 120 recepten bijeen xD
Dus kies uit je beloning!

in plaats van dat ze geheim blijven weet ik ze allemaal al wat je hoe kunt krijgen. Daarnaast weer een dik pay2win event en ik heb gewoon geen goud.
Eens zien hoeveel aanvallen ik nu in een uur krijg. Denk dat ik die Trojaanse Verdediging maar eens opzoek en Tyches verdedigingszegen en de rest van alle def shit om die op een hoopje te gooien. Bouw ik er een leuke scherpzinnigheid bij en kom maar op.

wat zijn de beloningen van de dag winnaar en de top 10?
Spring even naar het i knopje, deze is te vinden bij de dagranglijst en de totale ranglijst in dat paarse balkje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser22400

Gast
Geen ketenbliksem HOERA!
Is altijd de meest rotte beloning omdat nolifertjes om 6 uur opstaan om die rond te sturen.
En pegasi spreuken :) leuk
 

DeletedUser19654

Gast
Geen ketenbliksem HOERA!
Is altijd de meest rotte beloning omdat nolifertjes om 6 uur opstaan om die rond te sturen.
En pegasi spreuken :) leuk
Ja helaas wel de 30% verbeterde vuurschepen voor de nummer 1... met een kapitein krijg je er nog eens 20 bij heb je die aanvalszegen en versterkte aanval nog en dan moet je die gunstige wind nog niet vergeten he ;)

Neem aan dat als je nummer 1 word je ook wel een kapitein hebt. Zeg maar dag tegen je biremen dan.
Just total broken om jezelf daartegen te verdedigen.
 

DeletedUser19797

Gast
Krijgt de nummer 1 dan 20x die verbeterde vs?
En kan je trouwens de ranglijst zien? Of alleen de persoon boven je en onder je?
 

Kr33log


Community Manager
Grepolis Team
Zucht... ik heb nu al 120 recepten bijeen xD
Dus kies uit je beloning!

in plaats van dat ze geheim blijven weet ik ze allemaal al wat je hoe kunt krijgen. Daarnaast weer een dik pay2win event en ik heb gewoon geen goud.
Eens zien hoeveel aanvallen ik nu in een uur krijg. Denk dat ik die Trojaanse Verdediging maar eens opzoek en Tyches verdedigingszegen en de rest van alle def shit om die op een hoopje te gooien. Bouw ik er een leuke scherpzinnigheid bij en kom maar op.


Spring even naar het i knopje, deze is te vinden bij de dagranglijst en de totale ranglijst in dat paarse balkje


Haha het is toch echter dat je zelf naar de website gaat waar je alle recepten kunt vinden ;) Dus dit doe je echt jezelf aan


Krijgt de nummer 1 dan 20x die verbeterde vs?
En kan je trouwens de ranglijst zien? Of alleen de persoon boven je en onder je?

Je kan alleen van de speler boven en onder je zien ;)
Over de vs kan je in het spel alle info vinden
Ik Citeer "De 10 beste spelers in de totale ranglijst krijgen aan het einde van het evenement fantastische, gelimiteerde beloningen. De beloningen worden verdeeld op basis van de positie op de ranglijst. De 4 beste spelers krijgen bijvoorbeeld speciale aanvalsverbeteringen in verschillende gradaties en absoluut unieke awards. Elke keer als je een bezwering uitvoert, kun je maximaal 10 bloedpunten verdienen voor de ranglijsten."
 

DeletedUser20048

Gast
Wat houd die titel in? Gewoon hoe je jezelf mag noemen of kan je die ergens ingame zien op je profiel ofzo?
 

DeletedUser

Gast
Ja helaas wel de 30% verbeterde vuurschepen voor de nummer 1... met een kapitein krijg je er nog eens 20 bij heb je die aanvalszegen en versterkte aanval nog en dan moet je die gunstige wind nog niet vergeten he ;)

Neem aan dat als je nummer 1 word je ook wel een kapitein hebt. Zeg maar dag tegen je biremen dan.
Just total broken om jezelf daartegen te verdedigen.

Je vergeet de stormram :)

En naar mijn mening weer een pay2win event, viel wel te verwachten...
 

DeletedUser

Gast
Ongelofelijk... Grepo ********* het weer. Het is toch ongelofelijk dat een speler met 10 steden zoveel goud erin pompt dat hij 30 steden in opstand zet.
smiley_emoticons_irre.gif

smiley_emoticons_irre.gif
. Nou goed, misschien stop ik er dan ook maar mee en wordt pella de laatste wereld.
 
Bovenaan