• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Heerser van de oceaan/wereld awards

DeletedUser

Gast
Wanneer komen deze awards op nieuwe werelden? Ik kan me goed voorstellen dat in de eerste week veel mensen 1e kunnen worden in een oceaan, of zelfs van de wereld, en dat de awards zo een vertekend beeld geven. Maar Athene is ondertussen al meer dan een maand onderweg, en de awards zijn daar volgens mij nog steeds niet uitgereikt. In principe maakt het weinig uit wanneer ze komen, een award verandert niets aan het spel zelf, maar toch ben ik best benieuwd.
 

DeletedUser20956

Gast
Zat er ook aan te denken, wilde het eigenlijk ook wel even weten wanneer dat kwam.
 

DeletedUser

Gast
Deze awards worden 2 maanden na de start van een wereld voor het eerst uitgereikt. Na deze 2 maanden zijn de ranglijsten over het algemeen aardig gestabiliseerd, wat er voor zorgt dat het ook enige betekenis heeft wanneer je zo'n award in je bezit hebt.
 

Jollian

Harpij
Deze awards worden 2 maanden na de start van een wereld voor het eerst uitgereikt. Na deze 2 maanden zijn de ranglijsten over het algemeen aardig gestabiliseerd, wat er voor zorgt dat het ook enige betekenis heeft wanneer je zo'n award in je bezit hebt.

Dit was op psi 3 maanden; niet 2.
 
Bovenaan