• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Heldenwereld

DeletedUser

Gast
Hey,

Ik heb eindelijk door waar de heldenwereld voor dient, en waarom de lage toelatingeisen :O.

Zo'n beetje iedereen van GrepolisNL klaagt over de wereldwonderen, ze verpesten een wereld enz.

Nou Achilles, is een wereld zonder wereldwonderen, dus is 1 klacht van de spelers opgelost.

De 2e, van de lage toelatingseisen, nou iedereen wil toch wel op een wereld spelen zonder WW's? Maar je moet er wel een beetje spelervaring hebben opgedaan.

Nou, als volgt de discussie hierover;

Zou InnoGames hier echt over hebben nagedacht, of zouden ze dit gewoon zonder enig toeval hebben gedaan? Zo ja, waarom denk je dat? Zo nee, waarom niet?

Vriendelijke Groeten,

Elyas
 

DeletedUser

Gast
ik vind de wereldwonderen ook niet leuk. dat komt vooral omdat ze op sim city gericht zijn. er zit totaal geen actie in.
ze moeten het veranderen, bijv.. dat je wereldwonderen moet laten groeien met GP. dat zou al veel meer actie geven.
slecht over na gedacht vind ik want grepolis is een oorlogsspel!

de lage toelatingseisen voor de helden wereld snap ik wel, anders zit je straks met 500/1000 spelers, daar is ook niet zo veel aan.
maar iets hogere eisen zou wel goed zijn.
 
Bovenaan