• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Hephaistos' Smidse

DeletedUser23350

Gast
stel dat je al 10orbs hebt, kan je er da nog 5 kopen met goud?
 

DeletedUser

Gast
start event trouwens meteen de 18de (dus om 00:00:01 vanavond) of start hij gewoon wanneer jullie er zin in hebben (zoals meestal :p)
 

DeletedUser

Gast
Ja hoor geen event moet waarschijnlijk tot de ochtend wachten :(
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
start event trouwens meteen de 18de (dus om 00:00:01 vanavond) of start hij gewoon wanneer jullie er zin in hebben (zoals meestal :p)
We sturen ingame altijd een bericht rond ter kennisname van het event op het moment dat het van start gaat. In dit geval is dit om 10.00 uur.
 

alex341

Slingeraar
Om 10:00 is het event begonnen...
Heb vanuit mijn beperkte aantal stadjes (12) inmiddels 21 land- en zeeaanvallen uitgevoerd, ook inmiddels al weer honderden troepen gerekruteerd, diverse spreuken gedaan, gebouwen gebouwd, onderzoek opgestart (en afgerond) en wat is het resultaat: 2 orbs (van 1 kreeg ik een mooie melding, waar de ander vandaan kwam is mij een raadsel).

Hmmm... in een wereld met beperkte snelheid ga je dus nooit 10 orbs op een dag halen, laat staat de 85 in 10 dagen...
 

DeletedUser

Gast
Mijn mening.

Ik vind de beloningen te OP. 9 uur 16 hoplieten. Of 5 uur 16 sling. Of een wereld harpijen. De GS-beloningen zijn goed, maar de eenheden zijn te OP. Vind ik jammer, zo krijgen inderdaad de goud-gebruikers op de nieuwe wereld weer heel veel GP en dergelijke. Verder vind ik dit event ook niet echt bij Grepolis passen, maar dat ligt `m vast aan mij.
 

DeletedUser23350

Gast
Om 10:00 is het event begonnen...
Heb vanuit mijn beperkte aantal stadjes (12) inmiddels 21 land- en zeeaanvallen uitgevoerd, ook inmiddels al weer honderden troepen gerekruteerd, diverse spreuken gedaan, gebouwen gebouwd, onderzoek opgestart (en afgerond) en wat is het resultaat: 2 orbs (van 1 kreeg ik een mooie melding, waar de ander vandaan kwam is mij een raadsel).

Hmmm... in een wereld met beperkte snelheid ga je dus nooit 10 orbs op een dag halen, laat staat de 85 in 10 dagen...
Juist het zelfdse bij mij, 3steden aangevallen, 500gunst opgebruikt, 3gebouwen voltooid, 3onderzoeken voltooid en 4x mannetjes gerekruteerd....
en ook 1 melding en de andere kwam eropeens...
Ik vindt de beloningen wel ok!
lekker aanvallen ..
en je gaat er toch niet van dood om 2euro aan grepolis te geven...?
kan je bij mij op café 2cola's mee kopen....
 

DeletedUser

Gast
Misschien per ongeluk het vinkje aangedrukt: "niet meer opnieuw tonen"?

Ik heb er net 3 in 15 minuten.. :p
 

alex341

Slingeraar
Misschien per ongeluk het vinkje aangedrukt: "niet meer opnieuw tonen"?

Nee, dat heb ik zeker niet gedaan...

Ik heb er net 3 in 15 minuten.. :p

Heb je beduidend meer geluk dan ik. Hoe was het ook al weer? Geluk is met de....?? ;)

Forhope zei:
en je gaat er toch niet van dood om 2euro aan grepolis te geven...?
kan je bij mij op café 2cola's mee kopen....

2 opmerkingen:
1. Cola kopen in een cafe??
2. Cola voor € 1,-.... hmmm... da's niet duur. Wat kost bier daar en waar is dat café precies?
 

DeletedUser

Gast
Juist het zelfdse bij mij, 3steden aangevallen, 500gunst opgebruikt, 3gebouwen voltooid, 3onderzoeken voltooid en 4x mannetjes gerekruteerd....
en ook 1 melding en de andere kwam eropeens...
Ik vindt de beloningen wel ok!
lekker aanvallen ..
en je gaat er toch niet van dood om 2euro aan grepolis te geven...?
kan je bij mij op café 2cola's mee kopen....

Ik met m'n 40 steden ook maar een, helemaal in het begin toen ik een zeestorm deed xp en heb zelfs speciaal een achtste boerendorp veroverd ö
 

DeletedUser23350

Gast
Nee, dat heb ik zeker niet gedaan...



Heb je beduidend meer geluk dan ik. Hoe was het ook al weer? Geluk is met de....?? ;)



2 opmerkingen:
1. Cola kopen in een cafe??
2. Cola voor € 1,-.... hmmm... da's niet duur. Wat kost bier daar en waar is dat café precies?
Te gent ;)
 

alex341

Slingeraar
Awel... Gent is een beetje te ver voor mij...

Overigens: heb net nummer 3 gekregen, bij een bouwopdracht...
 

DeletedUser

Gast
Ik logde vanmorgen in op Athene, in 80 steden rekrutering aangezet + wat GS gedropt met Hades + Poseidon, direct 9 orbs.
De hele dag op Ithaka al aan het bouwen, farmen, rekruteren, om de 5 minuten BD opeisen om maar genoeg Gs te hebben om het allemaal bij te kunnen houden, en 1 orb. Ik snap niet goed waar het op gebaseerd wordt.
 
Bovenaan