• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Hephaistos' Smidse

DeletedUser20232

Gast
Informatie afleveren bij je klanten lijkt me ook wel ideaal. Alhoewel, om voor elke minuscule verandering een rondschrijving er doorheen te jagen is wel wat overdreven, dan leest opperend niemand die dingen meer en lijkt het meer op spam ;)

Nog een paar uurtjes te gaan hhaha
smiley_emoticons_hecheln.gif
Ze konden het mooi in de verf gezet hebben dat het nog een dag langer duurde en als je daar een kleine korting bij zet zouden veel meer mensen dit lezen, ze zouden tenminste nog meer geld binnen trekken (als ze dat willen).
Dit is ook geen minuscule verandering, zomaar even een event verlengen. Ik geef alleen maar een tip aan InnoGames ;)
 

DeletedUser

Gast
op Itaka gaan goud gebruikers een grote voorsprong krijgen.

Inderdaad.

Spelers kopen hier een overwinning. Waarschijnlijk nodig om hun ego een boost te geven.

Het lijkt op die manier alsof je een heel goede speler bent. Voor dit soort spelers heb ik de tip om eens een mooie beker te kopen op http://www.sportprijzenonline.nl. Je koopt jezelf een mooie beker zonder dat je echt hoeft te winnen. Uiteindelijk is ook voor deze spelers het plezier er van af zodra ze zich realiseren dat ze eigenlijk niet echt gewonnen hebben.

Zelf ben ik een speler die betaald voor zijn game. Ik gebruik de adviseurs. Op die manier heb ik in de loop van de tijd ruimschoots de prijs betaald die ik gewend ben te betalen voor een game op DVD.

Als betalende speler verwacht ik wel een game waar de overwinning niet door Innogames verkocht is. Helaas is korte termijn winst voor Innogames te belangrijk.

Voor mij een reden om hiermee te stoppen en ook niet meer terug te komen.
 

Jollian

Harpij
Inderdaad.

Spelers kopen hier een overwinning. Waarschijnlijk nodig om hun ego een boost te geven.

Het lijkt op die manier alsof je een heel goede speler bent. Voor dit soort spelers heb ik de tip om eens een mooie beker te kopen op http://www.sportprijzenonline.nl. Je koopt jezelf een mooie beker zonder dat je echt hoeft te winnen. Uiteindelijk is ook voor deze spelers het plezier er van af zodra ze zich realiseren dat ze eigenlijk niet echt gewonnen hebben.

Zelf ben ik een speler die betaald voor zijn game. Ik gebruik de adviseurs. Op die manier heb ik in de loop van de tijd ruimschoots de prijs betaald die ik gewend ben te betalen voor een game op DVD.

Als betalende speler verwacht ik wel een game waar de overwinning niet door Innogames verkocht is. Helaas is korte termijn winst voor Innogames te belangrijk.

Voor mij een reden om hiermee te stoppen en ook niet meer terug te komen.


Ik ben bijna geneigd om een troostbeker voor je te kopen en m op te sturen :O
 

Genius0615

Erinys
Inderdaad.

Spelers kopen hier een overwinning. Waarschijnlijk nodig om hun ego een boost te geven.

Het lijkt op die manier alsof je een heel goede speler bent. Voor dit soort spelers heb ik de tip om eens een mooie beker te kopen op http://www.sportprijzenonline.nl. Je koopt jezelf een mooie beker zonder dat je echt hoeft te winnen. Uiteindelijk is ook voor deze spelers het plezier er van af zodra ze zich realiseren dat ze eigenlijk niet echt gewonnen hebben.

Zelf ben ik een speler die betaald voor zijn game. Ik gebruik de adviseurs. Op die manier heb ik in de loop van de tijd ruimschoots de prijs betaald die ik gewend ben te betalen voor een game op DVD.

Als betalende speler verwacht ik wel een game waar de overwinning niet door Innogames verkocht is. Helaas is korte termijn winst voor Innogames te belangrijk.

Voor mij een reden om hiermee te stoppen en ook niet meer terug te komen.


Bye!

Jezus, wat een weners hier over goud, ja, je zult zonder goud niet 1stes staan, maar je kan wel in de top 50 staan zonder goud te gebruiken, gewoon veel actief zijn en het spel goed kunnen enzo :p
 
Bovenaan