• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Herbalancering bres

DeletedUser

Gast
Breakthrough
The number of ships that can break through successfully is increased by 15%.(the standard chance without this technology will be decreased by 15%)


Ze gaan het dus toch flikken. Met zijn allen boycotten dat idee. (het vetgedrukte gedeelte uiteraard)
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Laat zeker je mening en feedback horen door deel te nemen aan de enquête, die je in de devblog post kunt vinden. Op de helft van de enquête kun je laten weten wat je over de technologieverandering van Bres vind, met een mogelijkheid je nader toe te lichten.

Via die enquête bereik je op dit moment het beste de game designers. :)
 

DeletedUser

Gast
Breakthrough
The number of ships that can break through successfully is increased by 15%.(the standard chance without this technology will be decreased by 15%)


Ze gaan het dus toch flikken. Met zijn allen boycotten dat idee. (het vetgedrukte gedeelte uiteraard)

Ik weet niet wat ze zeggen :( kan je dat stukje effe vertalen of niet?
 

DeletedUser

Gast
Ik weet niet wat ze zeggen :( kan je dat stukje effe vertalen of niet?

Serieus? :|

Bres
Het aantal schepen dat succesvol door kan breken is verhoogd met 15%. (De standaard kans zonder deze technologie wordt verlaagd met 15%)
 

DeletedUser

Gast
Bres
Het aantal schepen dat succesvol door kan breken is verhoogd met 15%. (De standaard kans zonder deze technologie wordt verlaagd met 15%)

Nog sneller al je transportjes in het water, joepie!
 

DeletedUser

Gast
Serieus? :|

Bres
Het aantal schepen dat succesvol door kan breken is verhoogd met 15%. (De standaard kans zonder deze technologie wordt verlaagd met 15%)

Ja serieus ik ben namelijk net 13 dus kan niet zo super goed engels(toch bedankt om het te vertalen)
 
Bovenaan