• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Herstarthulp

DeletedUser23782

Gast
Geachte community,

Laatste tijd zit ik eraan te denken om er na een jaar tussenuit te zijn geweest, weer met Grepolis te starten. In dit jaar heb ik natuurlijk veel verleerd. Hebben jullie tips/tricks voor een herstarter?

Alvast bedankt!
Jeroen
 

DeletedUser29138

Gast
Ik zou zeggen zoek een leuke alliantie die je helpt met terug in het spel te komen en je de kneepjes (opnieuw) aan te leren.
 

DeletedUser29816

Gast
hoe kom ik weer op Byllis ?
ben door omstandigheden weer mijn stad kwijt (2e keer)
en kan niet meer inloggen om te herstarten.
 

DeletedUser27170

Gast
Geachte community,

Laatste tijd zit ik eraan te denken om er na een jaar tussenuit te zijn geweest, weer met Grepolis te starten. In dit jaar heb ik natuurlijk veel verleerd. Hebben jullie tips/tricks voor een herstarter?

Alvast bedankt!
Jeroen

Hi, ik zou beginnen met een starterspakket van 100 euro. Ik krijg altijd zulke aanbiedingen en ze zullen dat niet zomaar doen, je zult er dus wel heel erg veel aan hebben! Verder helpt het ook om veel te TTA'en en muren met 25 en volle predeff te hebben. Dit is een beetje het niveau waar grepo op zit tegenwoordig. Ik hoop dat je wat aan mijn uitleg hebt gehad!

Met vriendelijke groet,

GL
 
Bovenaan