• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Bazentopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Op aanvraag van Othiana
Othiana zei:
Dit is gewoon spam. Als je zo'n topic wil dan ga je maar naar het spellenforum, hier hoort het niet thuis.

In dit topic mogen alleen echte bazen posten. Ik zal in deze post bijhouden wie baas genoeg is om hier te mogen posten. Als je hier gepost hebt, en je naam komt niet in het lijstje, betekent het dat je geen baas bent, en mag je dus ook niet meer posten.

Bazenlijst
- Ronny King
- Eetbaarheid
- z0rian
- Rubinho
- Jan Coulomb Doedel
- Janiculus
- Tristiano
- Knowledge is Power
- Cibje
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Het Bazentopic

Waarschijnlijk krijgen we hier ook berispingen, omdat spam niet toegestaan is op het forum :p
 

DeletedUser

Gast
AW: Het Bazentopic

Op aanvraag van Othiana


In dit topic mogen alleen echte bazen posten. Ik zal in deze post bijhouden wie baas genoeg is om hier te mogen posten. Als je hier gepost hebt, en je naam komt niet in het lijstje, betekent het dat je geen baas bent, en mag je dus ook niet meer posten.

Bazenlijst
- Ronny King
- Eetbaarheid
- z0rian
- Rubinho
- Frobje
- Jan Coulomb Doedel
- Janiculus
- Tristiano

onzin lijstje, zonder Patron erop heeft dat lijstje geen waarde ;)
 

DeletedUser

Gast
AW: Het Bazentopic

Wat is dit voor forum? En waarom zijn jullie bazen en andere niet? En hoe wordt je baas?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: Het Bazentopic

Alleen z0rians mogen z0rren. Dus Tristiano en Hoedinie, ga maar lekker sn0rren. Waarom sta ik er niet bij Robby Kingz0r? :O
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan