• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het Bazentopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser16774

Gast
Dit topic komt dan ook voor jullie tijd.
Geloof me, iedereen die het waard is om in zo'n lijst te komen die kent iedereen, behalve extreme nieuwerds.
Bazenlijst
- Ronny King
- Tristiano
- Janiculus
- Rubinho
- C-hero
- Imro
- Lodefabregas
- Ivo
- Imrahil
- Rutger101
- Toon
- Rabbid
- iPinkBull
- Jelgan
- Mark6000
- Genade
- araluen
- lol1ishier
- Asherali
- Neus
- jeroen55222
- AxfireX
- Mathijs2012
- JCD

De lijst uit het gesloten topic (pag. 8) is al iets beter.
Ja, maar die blijft veel te subjectief vind ik.
 

DeletedUser

Gast
We gaan ons toch niet als een stel kleine kinderen druk maken om een lijstje? :)

Beter wordt dit topic gesloten.
 

DeletedUser

Gast
Geloof me, iedereen die het waard is om in zo'n lijst te komen die kent iedereen, behalve extreme nieuwerds.

Hoeft niet, als ze een paar maanden in 2010 - 2011 hebben gedraaid en toen weer weg gingen hebben mensen uit 2012 niets te weten gekregen over hen.
 

DeletedUser19654

Gast
Hoe langer je hier bent hoe meer kans je hebt op dat lijstje volgens mij. Pas als je naam bekendheid uitstraalt kom je erop...
 

DeletedUser16774

Gast
Hoe langer je hier bent hoe meer kans je hebt op dat lijstje volgens mij. Pas als je naam bekendheid uitstraalt kom je erop...
Dat klopt niet, de lijsten zijn lang niet zo objectief als je denkt. Het wordt altijd georganiseerd door een zogenaamde 'baas'. Die kiest dan allemaal mensen waar hij het goed mee kan vinden. Maar dit soort lijsten zijn zo goed als altijd vrij subjectief.
 

DeletedUser

Gast
Dat klopt niet, de lijsten zijn lang niet zo objectief als je denkt. Het wordt altijd georganiseerd door een zogenaamde 'baas'. Die kiest dan allemaal mensen waar hij het goed mee kan vinden. Maar dit soort lijsten zijn zo goed als altijd vrij subjectief.
Precies. Daarnaast is het überhaupt niet zinnig om over dit soort lijstjes te discussiëren.
 

DeletedUser199

Gast
Ik snap niet waarom er zoveel commotie is vanwege dit topic. Een deel van de spelers, waaronder ik, zijn blijkbaar op een lijst gezet.
Geen van die mensen maakt het ook maar iets uit of ze erin staan of niet, dat hoort jullie ook niet uit te maken.

Ik ben in heel, heel, heeeeeel erg verleden ooit benoemd als die idioot die bij afwezigheid van Ronny King de lijst moest updaten, als het jullie echt uitmaakt zal ik jullie erin zetten, maar waarom hebben we überhaupt een lijst die ervoor zorgt dat een bepaalde groep van spelers niet met anderen mag praten? Persoonlijk zie ik het liefst dat we gewoon allemaal in 1 topic (Nachtwaker) praten en er zo minder "groepjes" ontstaan, jullie zien dat toch ook het liefst?
 

DeletedUser

Gast
waarom hebben we überhaupt een lijst die ervoor zorgt dat een bepaalde groep van spelers niet met anderen mag praten? Persoonlijk zie ik het liefst dat we gewoon allemaal in 1 topic (Nachtwaker) praten en er zo minder "groepjes" ontstaan, jullie zien dat toch ook het liefst?
Dat is exact mijn punt, Tristan. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan