• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Het bumptopic

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Lees dan de spelregels, god

Maar goed dat je voor iedereen hun spel hebt bederfd :)
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Kunnen mensen alsjeblieft de regels eens lezen voordat ze in het wilde weg gaan posten? Jullie maken andere mensen gewoon boos xD

E: Als je het spel niet snapt of vragen hebt, vraag het dan aan mij, bijv. in pm maar stop met random bumpen.
 

DeletedUser

Gast
Die spelregels zijn zo lastig zeg kan iemand het me aub stap voor stap uitleggen.

Als ik het goed begrijp werkt dit:

bump
 

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Wel, er is een record. Dit staat in het groot op de eerste pagina. De bedoeling is om te bumpen, maar zo dat je dit record verbreekt, met andere woorden dat er meer tijd tussen jouw post en die van de vorige zit, dan het huidige record bedraagt. Als dit lukt, wordt jij de recordhouder en krijg jij punten. Maar door te vroeg te bumpen, haal je exact niets uit en verpest je het voor mensen die wel geduldig afwachten totdat ze kunnen bumpen. Snap je het nu al een beetje beter?

Stomme, Sarcastische POTG xD
 

DeletedUser

Gast
Genade, is het niet een beter idee dat je gewoon alleen nuttige bumps mag doen? Dan wordt het echt een spel namelijk...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan