• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

hoe hard zijn de regels?

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Ik heb wat vraagtekens bij de toepassing van de spelregels door het mod-team. De ene regel passen ze strikt toe, de andere regel een stuk minder. Dit heeft tot gevolg dat de regels dus soms wel een beetje gebroken mogen worden en soms niet. Echter die nuance kennen de regels niet. Dus we zijn overgeleverd aan de subjectiviteit van de mods of zijn de regels anders dan ze ons zijn medegedeeld?

Geef jullie visie en mening eens. Ik ben van mening dat de regels de regels zijn en dus de regels zoals ze gepubliceerd zijn gelden. Wensen ze andere criteria toe te passen, dan ligt het in de weg die regels te veranderen.

een leuk voorbeeld is de regel dat profielen geheel in het nederlands moeten zijn muv van liedjesteksten etc, maar in de praktijk wordt deze regel pas gehandhaafd bij een dusdanige overtreding dat minder dat 50% nederlands is, projecteren we dit naar andere regels zou je in theorie dus iemand minder dan 50% op je account mogen laten spelen, maar daar wordt elke overtreding aangepakt.

Dus welke regel moeten we ons nu in welke mate aan houden om niet gestraft te worden?? Wie het weet mag het zeggen, dit is natuurlijk 1 voorbeeld, er zijn er meer te geven ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
AW: hoe hard zijn de regels?

Ik vind dat je hier idd volledig gelijk hebt. Het is het 1 of het ander en niet van het één een beetje en het andere een beetje. Dus misschien is het handig hier iets aan te doen. Ik vind dit eerlijk gezegt echt niet kunnen, blijkbaar moeten de regels nog eens goed onder de loep genomen worden!
 

DeletedUser

Gast
AW: hoe hard zijn de regels?

De moderators hebben duidelijke richtlijnen wat betreft de regels.

Jij bent een profiel van een speler komen melden waar een grote nederlandstalige tekst in staat en een spreuk van 4 regels.

In de regels staat heel duidelijk dat een spreuk toegestaan is.

Je hebt alle uitleg gekregen via jouw supportaanvraag, er is geen nood aan om hier nogmaals je gelijk te proberen halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan