• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Hoe verder?

TechnicallBrains

Slingeraar
Klopt, maar zodra er geen geld meer uit komt gaat het natuurlijk niet meer door.
Uiteraard, maar zijn verschillende manieren om geld van het spel te krijgen

768871579211661322.png
 

ThaSyn

Slingeraar
Er moet echt een alternatief komen voor het huidige pay-2-win concept. Het spel is totaal uit balans, spelersaantallen dalen en dat is logisch. Het gaat enkel nog om het meeste euro's op tafel te kunnen leggen.

Het gaat hier totaal niet meer om skill, zielig. Kappa vs heden = spel kapot, zo eenvoudig is het.

Het ergste is nog dat de "grote" spelers zich het van het voelen, terwijl ze hun punten gewoon kopen

Net stad op 1u tijd van muur 0 naar 21. Bomvol def waar aanvallen onderweg, vertrokken met lvl 0, nauwelijks effect op hebben.. dat is gewoon oneerlijk spelbederf.

Goudloze wereld met een of ander nuttig verdienmodel voor inno is enige wat het spel zelf nog kan reanimeren.

De meest dringende fix als ik het zo mag noemen is het afschaffen van de goudmarkt. Zo moet je tenminste nog gs produceren.
 
Laatst bewerkt:

jeangenie

Harpij
twee werelden een voor echte spelers en 1 voor de brood spelers die altijd/ veel winnen. geef aparte prijzen daarvoor . van mijn part noem je het een wereld voor amateurs zoals ik en voor de profs.. Innogames weet wel wie dat zijn
 

Diddi Magmotar

Griffioen
leuk maar met nog minder dan 500 active spelers lijkt me dat niet echt een idee. Daarbij heb je het probleem dat ik een nieuw account aan kan maken en zo als "noob" lekker mee speel op de amateurservers.
 

shintai

Slingeraar
ga lekker beta doen zei inno in inbox
kom je daar
wint een groeppie griekkies ALLE zz server werelden
eg niet doen mensen je bent gewoon doelwit als je daar begint
100 spelers over na paar maandjes
en 80 zijn die club griekkies
 

shintai

Slingeraar
twee werelden een voor echte spelers en 1 voor de brood spelers die altijd/ veel winnen. geef aparte prijzen daarvoor . van mijn part noem je het een wereld voor amateurs zoals ik en voor de profs.. Innogames weet wel wie dat zijn
leuk maar met nog minder dan 500 active spelers lijkt me dat niet echt een idee. Daarbij heb je het probleem dat ik een nieuw account aan kan maken en zo als "noob" lekker mee speel op de amateurservers.

jullie zijn ook gewoon profs hoor
alleen arme profs
als ze nou gewoon met moraal hadden gedaan
kon je nog wat doen op een nieuwe wereld
maar nou ben je vissevoer als je uit bb komt
 

Ergolius

Slingeraar
Allemaal leuk om lezen. Ik ben een nieuwe speler dus als ik alles goed lees heeft het zelfs nog geen zin dat ik verder speel. Ik heb al es een spel gespeeld waar je moest kopen om verder te geraken en daar heb ik echt geen zin in meer. Bedankt alvast voor de info.
 

Ergolius

Slingeraar
Ik heb vandaag even zitten denken. Geef beginnende spelers langer de tijd om bescherming schild te dragen. In dat vorige spel kon je steeds je schild omhoog houden en alleen laten zakken om aan te vallen en dan het weer activeren zo ver minder je de kans dat bully's het spel bederven.
 
ga lekker beta doen zei inno in inbox
kom je daar
wint een groeppie griekkies ALLE zz server werelden
eg niet doen mensen je bent gewoon doelwit als je daar begint
100 spelers over na paar maandjes
en 80 zijn die club griekkies
je bedoelt te zeggen dat wij op NL servers niet meer gewend zijn echt strijd te leveren ?
 
Bovenaan