• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Homo's die worden in elkaar geslagen worden gefilmt en op internet gezet

DeletedUser

Gast
Hallo grieken,
De laatse tijd hoor je er steeds meer over,
Homos die worden opgewacht en in elkaar geslagen worden en vervolgens met filmpje en al op het internet aan de schandpaal worden genagelt,

Vinden jullie dit kunnen puur omdat de homo zijn?

Laat je mening horen en discusieer maar raak!
( Hou het wel netjes qua taalgebruik )
 

DeletedUser

Gast
Wat zou iemand maken wat bij andere mensen hun seksualiteit is.
Daarnaast komt homosexualiteit ook gewoon in de natuur voor dus er is ook niks aparts aan.
live and let live, als ik 2 mannen op straat met handen in een zie lopen zal het me echt geen reet schelen, ik heb een vriendin hij een vriend, who cares.
Dat ze, omdat mensen zo close-minded zijn, in elkaar geslagen worden vanwege hun sexualiteit gaat is te dom voor woorden.
Ik geef de schuld aan religie en slechte opvoeding.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Wat zou iemand maken wat bij andere mensen hun seksualiteit is.
Daarnaast komt homosexualiteit ook gewoon in de natuur voor dus er is ook niks aparts aan.
live and let live, als ik 2 mannen op straat met handen in een zie lopen zal het me echt geen reet schelen, ik heb een vriendin hij een vriend, who cares.
Dat ze, omdat mensen zo close-minded zijn, in elkaar geslagen worden vanwege hun sexualiteit gaat is te dom voor woorden.
Ik geef de schuld aan religie en slechte opvoeding.

Dat denk ik dus ook, de media speelt ook een grote rol als ze niet steeds zo ophef zouden maken over homo's zou alles een stuk minder erg zijn.
Ik vind dus ook dat je elkaar in je waarde moet laten ongeacht zijn geaardheid.
 

DeletedUser19001

Gast
het is niet de religie die de schuldige is..
het zijn de mensen die op een rare manier tegen de religie aankijken!
niet alle christen haten homo's... een klein deel!

net als dat er radicale moslims zijn die de ongelovigen wil laten omkomen. maar hoe groot is die groep?

zo is het dus ook met de religie..
 

Araluen

Manticore
het is niet de religie die de schuldige is..
het zijn de mensen die op een rare manier tegen de religie aankijken!
niet alle christen haten homo's... een klein deel!

net als dat er radicale moslims zijn die de ongelovigen wil laten omkomen. maar hoe groot is die groep?

zo is het dus ook met de religie..

hij doelt niet op het feit dat christenen homo's haten, maar dat het in het christendom een verboden is om home te zijn.
daardoor gaan mensen negatief over homo's denken, wat heel storend is, omdat het normale mensen zijn
 

DeletedUser

Gast
Homo's, emo's, gehandicapten... Een voorbeeld van mensen die vaak gepest worden en waar vooroordelen over zijn. Wanneer leert de wereld nou, dat ieder mens er 1 is. Ieder leven is er ook 1. Mijn moeder is lesbiëne en mijn broer is gehandicapt. Het is moeilijk om dat tegen je vrienden op school te zeggen omdat je bang bent dat je gepest wordt.

Wanneer ziet de wereld nou in, dat de wereld niet draait om haat voor elkaar. Maar om zoveel mogelijk vrienden maken zodat al die vrienden bij elkaar komen bij je begrafenis. Dat is namelijk het moment waar het leven om draait.

En door andere te pesten, maak je echt geen vrienden!
 

DeletedUser

Gast
ik vindt dat er niks mis is met homo's, gewoon normale mensen net als iedereen.
maar waar ik me wel aan irriteer is aan die homo's die zo 'overdreven' doen, zoals Paul turner van The voice of holland.
 

DeletedUser17953

Gast
En door andere te pesten, maak je echt geen vrienden!

Het gaat me niet alleen om het vrienden maken, maar om de mens met zijn of haar waardes. Laat ze doen of zijn waar ze zich goed bij voelen. Mij hoor je er niet over hoor, leg je er bij neer en respecteer elkaar zoals je bent.

Wel ben ik het met Truus eens dat er inderdaad mensen zijn die zich erg "Overdrijven". Net zo'n iemand is gerard Joling (Als ik het zo goed spel) aardige gozer, kan zo nu en dan wel om hem lachen, maar af en toe gaat hij te ver. Het lijkt wel als of hij om publiciteit staat te roepen. Kan aan mij liggen hoor.

Maar, dan nog eens "Laat de mens in zijn/haar waarde!"
 

DeletedUser

Gast
ik vindt dat er niks mis is met homo's, gewoon normale mensen net als iedereen.
maar waar ik me wel aan irriteer is aan die homo's die zo 'overdreven' doen, zoals Paul turner van The voice of holland.

Bingo, daar gaat het cliche dan ook om. Ik heb helemaal geen problemen als ik een man zie wandelen met een andere mand hand in hand. Maar als ik er ene zie met een afgesneden topje tot boven zijn tepels die ligt te kontwiegen naast een man dan wordt je gwn gepest etc. Klaar.

Hetgeen ik hier lees over dat het aan het christendom zou liggen vind ik duidelijke onzin. Het is nu niet dat het christendom in de benelux nog zo'n invloed heeft dat er ergens een 16 jarig fanatiek christentje het op homo's gemunt heeft. Dan zijn er elders in de wereld nog wel andere godsdiensten...

Waar ik wel kan inkomen is dat in het verleden godsdienst een vooroordeel in onze voorouders en zo ook in onze opvoeding heeft gestoken.
 

DeletedUser

Gast
Laatst een "leuke"film gezien op een belgische zender , ging in het kort over een vrouw die niet / nooit een orgasme had / heeft gehad , die ging naar een club , een byzondere , die je echt met een open mind kan kijken , een film met een verhaal...soort emanuela. Het mooie van deze film was dat er alle mogelijk denkbare verhoudingen op het doek kwamen , met alle persoonlijke , mogelijke problemen van dien...dus ...

mensen doen te moeilijk , en je leeft echt maar 1 keer...GENIET !!! ( en ja godsdienst = problemen met dit , in elk geval wel vaak ! )
 

DeletedUser

Gast
Laat mensen leven zoals ze leven...

Stel je voor, ik trommel een hele groep homo's bij elkaar, en gaan de straat op om hetero stelletjes in elkaar slaan... Waarom? Ja ze vallen op een ander geslacht!

Als ik dat zeg, denkt de meerderheid als snel: Die is gek!!!
Maar er zijn helaas mensen die zo denken, maar andersom wel zeggen: Ach, het zijn toch maar homo's!!!
Waarom denken die mensen zo? Omdat ze denken dat wij anders zijn dan de rest. Wat echte onzin is! Definieer Normaal eens dan... ja, dan niet zeggen dat het normaal is om op het ander geslacht te vallen, want dat is bullsh*t! Als de natuur het niet bedoeld heeft, waarom zit dat dan zo bij hun gevoel zo?

Dus om even antwoord te geven op de stelling:
Ik vind het schandalig dat mensen dit doen! En dan proberen te vernederen om het op YT te plaatsen. Het zegt wel meteen hoe zielig de YT-kanaal eigenaar wel niet is.. Ik zeg minimaal 2 jaar celstraf op de daders! De slachtoffers durven niet meer normaal op straat, over uberhaupt zichzelf kan zijn! Je moet je poten van andermans lichaam af houden!
 
Bovenaan