DeletedUser
Gast
Ja dit is een serieuze discussie
Dus hoort een aardappel bij groente of fruit?
Groente en fruit hebben allebei pitjes, aardappels niet.
Als een eetbaar voorwerp geen pitjes heeft behoort het niet bij fruit en ook niet bij groente.
Ja dit is een serieuze discussie
Maar een aardappel is 1 grote pitAls je er een in de grond gooit groeien er nieuwe aardappelen uit.
Bovendien zouden bananen anders ook geen fruit zijn want daar zijn de pitjes kunstmatig uit weggefokt.
Groente en fruit hebben allebei pitjes, aardappels niet.
Als een eetbaar voorwerp geen pitjes heeft behoort het niet bij fruit en ook niet bij groente.
Inderdaad, net als sla, andijvie en alle andere bladgroentes. (zucht)
Een aardappel hoort bij hetzelfde als brood en spaghetti enzo.
Kijk maar bij de schijf van 5! 8D
Ja, maar er zitten wel de zelfde soort voedingsstoffen in, zoals koolhydraten en eiwit enzo. xD En bij groente en fruit zitten er vooral veel vitaminen in. En vlees en vis vind ik toch op hetzelfde neerkomen, ik bedoel het is allebei dier... xD
Ja, maar er zitten wel de zelfde soort voedingsstoffen in, zoals koolhydraten en eiwit enzo. xD En bij groente en fruit zitten er vooral veel vitaminen in. En vlees en vis vind ik toch op hetzelfde neerkomen, ik bedoel het is allebei dier... xD
Of je bedenkt gewoon een logische manier om het in te delen, en dan merk je dat de aardappel inderdaad bij brood en pasta hoort vanwege de voedingsstoffen die erin zitten, en dat vlees en vis bij elkaar horen vanwege de voedingsstoffen die er in zitten.
Want daar is de schijf van 5 nou eenmaal op ingedeeld.
En overigens zijn vissen ook dieren en de enige mensen die het daar niet mee eens zijn, lezen teveel in de bijbel, die is geschreven voor de tijd van de soort bepaling die vrij duidelijk laat zien dat vissen duidelijk bij de diersoorten horen.