• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Hyperborea

DeletedUser

Gast
Ach, begrijp langs de ene kant wel waarom er zoveel commentaar op deze wereld komt maar langs de andere kant is dit vooral een wereld om er bij te nemen aangezien je hier helemaal niet actief moet spelen.
Hier zullen dan ook wel wat ervaren spelers op afkomen gewoon omdat ze hier rustig kunnen spelen zonder zorgen om een stad te verliezen.
Voor de spelers die enkel van actie houden is dit natuurlijk een wereld om over te slaan en eventueel te wachten op een volgende wereld.
 

DeletedUser

Gast
Waarom niet nog een andere gewone krijgerswereld openen? Ik wacht al 4 maand op een nieuwe wereld, maar die komt er niet...
 

DeletedUser15574

Gast
Waarom niet nog een andere gewone krijgerswereld openen? Ik wacht al 4 maand op een nieuwe wereld, maar die komt er niet...

heb je wel een paar berichten hierboven gelezen, daar staat dat er dit jaar nog een wereld wordt geopend
 

DeletedUser14929

Gast
Lijkt me sterk als Inno dat niet gaat doen!

Waarschijnlijk als ze nu weer een 'slechte' wereld openen (Wat deze wereld toch voor veel spelers is) raken ze veel mensen kwijt!

Op zich vind ik het wel lekker. Gewoon spelen zonder overgenomen te worden:p
 

DeletedUser

Gast
Dit besef hebben wij maar al te goed, vandaar dat jullie ('oudere'/'ervaren' spelers) de eerstvolgende wereld ná Hyperborea wel gezellig zullen vinden denk ik. ;)

De spelers op Alpha hopen al een hele tijd op een vervangende nieuwe wereld met gelijke instellingen.

...we blijven hopen...
 

DeletedUser13727

Gast
Ik heb op de internationale server meegedaan op Hyperborea, daar draait die al sinds juli en is volgens mij niet zo'n succes. Heel snel zie je veel mensen afhaken en zitten er nu nog maar 4000 spelers op (normaal 15000+), waarvan de helft niet actief.

Waarom in hemelsnaam op de nl-server het weer opnieuw proberen ?
 

DeletedUser13380

Gast
Omdat elk land anders is, echt waar.

@Kroenuh: Hoop ik dan maar, laat de volgende wereld (Ik hoop/denk Chi) maar komen! :/
 

DeletedUser

Gast
1 woord: Vreselijke wereld :O
dat zijn er 2 -,-'

wh-double-facepalm%252525255B1%252525255D.jpg
 

DeletedUser

Gast
Zullen we maar niet te ver afwijken nu? :)

Ik vind dit wel iets leuks; maar ik snap dat de "pro-spelers" hier niet zullen spelen om te winnen... Gelukkig zal Chi snel komen! :)
 

DeletedUser15574

Gast
Zullen we maar niet te ver afwijken nu? :)

Ik vind dit wel iets leuks; maar ik snap dat de "pro-spelers" hier niet zullen spelen om te winnen... Gelukkig zal Chi snel komen! :)
fascination met welk overname systeem worden spooksteden overgenomen met het nieuwe of het oude?
 
Bovenaan