• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ideeënspel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Gast
Het ideeënspel

We hebben nu het vervolgspel, maar dat werkt(e) niet zo goed. Misschien is het daarom leuk een idee om het volgende eens te proberen.

Ook hier gaan we met zijn allen een spel proberen te maken, maar op een heel andere manier. Mijn idee was dat jullie allemaal wat ideeën naar mij opsturen over wat je in het spel wil, in pm. Dat om te zorgen dat jullie vooral dingen dubbel insturen, zodat ik kan zien hoe veel personen het willen. Deze ideeën kunnen variëren van een spelsoort, bijvoorbeeld RPG of puzzelspel, of een thema, bijvoorbeeld toekomst of fantasie, tot een concreet idee zoals dat er kan worden gehandeld of dat het spel uit opdrachten bestaat. Je zou bijvoorbeeld ook voorbeelden kunnen geven van opdrachten, zoals een opdracht waarbij je allemaal een A of een B in moet sturen en dat de minderheid iets wint. Stuur al je ideeën tegelijk in, en allemaal op een nieuwe regel. Ook graag een beetje letten op spelling, grammatica, hoofdletters, interpunctie, enz. Dan kan ik er namelijk een mooi lijstje van maken :)

Ik zal dan proberen zo veel mogelijk dingen in het spel te stoppen, en aan het eind zal ik jullie eventueel om hulp vragen. Ik ben heel benieuwd wat hier uit gaat komen. Het lijkt me ook leuk om, als dit blijkt te werken, het steeds opnieuw te doen met een andere spelleider.

Oh, en dan nog dit: wie zijn ideeën in het topic post mag niet meedoen met het spel. Dan moet je maar lezen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Uhm… bumpje? Er mag best iemand reageren hoor… Ik heb slechts van 1 persoon een pm gehad en er zijn hier nog geen enkele reacties…
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan