• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag IG naam aanpassen

DeletedUser27102

Gast
Blijkbaar is het moelijk om je IG naam te laten aanpassen?

Daar wist ik niet van..
smiley_emoticons_neutral_new.gif


Is dat ook niet een beetje oneerlijk?

Want zo behoud je je awards, en herkent niemand je op een andere wereld. Als ik gekund had, zou ik dat ook wel gedaan hebben. Maar blijkbaar is dit niet voor iedereen mogelijk.

f8bd770701.png
(Dit is nu de nieuwe naam)

Ook is dit nergens te vinden bij de accountinstellingen:
1bee370017.png


Dus ik vermoed dat dit via de support moet gebeuren? Kan daar niet zwaar misbruik van gemaakt worden? Met een goed verhaaltje en wat afbeeldingen in elkaar knutselen, kan je dus zomaar je naam laten aanpassen?

84ebb5d17a.png

De oude naam was volgens mij niet ongepast dus ik vraag me af waarom die naamsverandering gebeurd is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser10470

Gast
Naamswijzigingen kunnen enkel via de Support en komen zelden voor (met de reden die Ome Luuk aangaf). Er is dus een goede reden geweest om een naam te wijzigen, dat is namelijk nooit zonder reden.

Helaas kunnen wij niet ingaan op specifieke situaties, aangezien dit iets is tussen de Support en de speler.
 

DeletedUser27102

Gast
Naamswijzigingen kunnen enkel via de Support en komen zelden voor (met de reden die Ome Luuk aangaf). Er is dus een goede reden geweest om een naam te wijzigen, dat is namelijk nooit zonder reden.

Helaas kunnen wij niet ingaan op specifieke situaties, aangezien dit iets is tussen de Support en de speler.

Deze specifieke situaties zullen geloof ik ontzettend beperkt zijn. Kan u ze even niet opsommen? Bespaart een hoop werk om te achterhalen wat voor misbruik er dus niet van kan gemaakt worden via de support.
De mogelijkheid zit er dus in dat een speler de support iets op de mouw kan spelden, wat behoort tot een specifieke situatie, en dat een naamsverandering wordt toegepast. Is dat dan niet oneerlijk tegenover de andere spelers?
 

DeletedUser27102

Gast
Ik hoop dat in het geval van Solitus een gelijkende naam de reden is ? (of uitvlucht, hoe je het ook wilt noemen)
 

DeletedUser25975

Gast
Als je naam offensive is mag je die laten aanpassen door support. Hebben ze bij mij ook gedaan. Verder kan je hem ook laten aanpassen als je een account overneemt van iemand anders. Zullen nog wel wat redenen zijn maar jank nu toch niet over misbruik... alsof dat zoveel uitmaakt
 

DeletedUser27102

Gast
Het forum dient om te janken, vooral hier als je vragen hebt :)

En als dat toch niet zoveel uitmaakt zouden ze dat maar voor iedereen mogelijk moeten maken.
 

DeletedUser25975

Gast
Staat toch in dat stuk tekst van ome luuk dat ze het niet vaak doen wegens technische beperkingen?
 

DeletedUser10470

Gast
Deze specifieke situaties zullen geloof ik ontzettend beperkt zijn. Kan u ze even niet opsommen? Bespaart een hoop werk om te achterhalen wat voor misbruik er dus niet van kan gemaakt worden via de support.
De mogelijkheid zit er dus in dat een speler de support iets op de mouw kan spelden, wat behoort tot een specifieke situatie, en dat een naamsverandering wordt toegepast. Is dat dan niet oneerlijk tegenover de andere spelers?

Helaas weet ik zelfs deze situaties niet, dat is top-secret. Elke naamswijziging is zorgvuldig overwogen.
 
Bovenaan