• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Im not a robot - Goud wissel

DeletedUser23368

Gast
Hey guys,

Kan iemand mij helpen...
Elke keer als ik grondstoffen voor goud wil wisselen, dan moet ik elke keer (echt elke keer) dat 'i am not robot' ding doorlopen. Hierin moet ik bijvoorbeeld de vakjes aan klikken waar een fietser te zien is. Maar dit kost weer 5 a 10 seconde tijd en zodra het gelukt is, dan is de order weer veranderd en kan ik niks verkopen.

Is er een manier om dit robot gedoe te optimaliseren, want ik word er op dit moment erg moe van.

Mvg
 

DeletedUser21980

Gast
Hey guys,

Kan iemand mij helpen...
Elke keer als ik grondstoffen voor goud wil wisselen, dan moet ik elke keer (echt elke keer) dat 'i am not robot' ding doorlopen. Hierin moet ik bijvoorbeeld de vakjes aan klikken waar een fietser te zien is. Maar dit kost weer 5 a 10 seconde tijd en zodra het gelukt is, dan is de order weer veranderd en kan ik niks verkopen.

Is er een manier om dit robot gedoe te optimaliseren, want ik word er op dit moment erg moe van.

Mvg
Ik heb exact hetzelfde probleem.
 

DeletedUser29138

Gast
We begrijpen dat dit onhandig is, echter is het noodzakelijk om scripts/bots die automatisch grondstoffen zouden verkopen tegen te gaan.
 

DeletedUser21980

Gast
We begrijpen dat dit onhandig is, echter is het noodzakelijk om scripts/bots die automatisch grondstoffen zouden verkopen tegen te gaan.
Aangezien er geen captcha op de app is, zullen die script/botgebruikers gewoon verdergaan met een emulator.
 
Bovenaan