• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Community In Demeter's naam

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
demeter_logo_nl.png
Beste spelers,

In tijden van oorlog neemt godin Demeter de zorg over gastvrijheid op zich: ze voorziet de hongerigen van heerlijke maaltijden in de Taverne. Help jij haar mee met het verzamelen van ingrediënten en het koken?

Het event start op donderdag 11 februari om 10:00 uur en duurt tot vrijdag 26 februari 23:59 uur, doe er je voordeel mee!

Het uitvoeren van reguliere Grepolis acties in het spel zorgt ervoor dat je verschillende ingrediënten weet te verzamelen om uiteindelijk maaltijden te serveren. Verschillende combinaties zorgen voor verschillende beloningen. Doe je best, want hoe hoger je in de ranglijst terecht komt, hoe meer kans je maakt op nog meer bijzondere prijzen.

Ga voor meer informatie naar deze wikipagina. Laat ook zeker je vorderingen weten en deel je feedback over dit event in dit feedbacktopic.

Heel veel plezier en succes toegewenst!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Zijn jullie echte sterrenkoks?
 

DeletedUser7531

Gast
alleen de kleurtjes en namen veranderd? dus de recepten nog hetzelfde ?
 

DeletedUser23782

Gast
Yes een evenement die de wereld Sparta komt verpesten met waarschijnlijk te hoge beloningen :D
 

DeletedUser22798

Gast
Knap hoe ze elke keer als er een nieuwe wereld begint er een event tegen aan gooien om deze weer te verpesten :)..
 

DeletedUser26004

Gast
Eens ff m'n goudhandelaartjes hun werk laten doen. Misschien dat ik dan wat manties eruit kan sprokkelen
 

DeletedUser26216

Gast
Knap hoe ze elke keer als er een nieuwe wereld begint er een event tegen aan gooien om deze weer te verpesten :)..

In het begin van een wereld zijn er veel spelers, relatief veel goudspelers, en brengt zo'n evenement veel op voor Innogames. Het is niet toevallig hoor. ;)
 

DeletedUser20048

Gast
Ze vragen om commentaar over het event. Ze vragen niet of dit een goed moment is voor een event.
Kom op mensen, stop eens met zeuren.
Jullie zijn net als alle andere reviewers. Kunnen alleen maar zeiken. En dat is ook het enige wat jullie doen.
Weten jullie wel dat jullie daardoor een heel event kunnen verpesten?

Ik heb tot voor kort niet van een evenement kunnen genieten door al jullie gezeik!
Totdat iemand ingame me vertelde dat hij de events juist leuk vond vanwege de afwisseling en dat is het ook.
Dus stop met zeiken dat dit ongelegen komt.

Waar jullie naar mijn mening wel over mogen zeiken is het gebrek aan originaliteit van Inno.
Kom op dit concept was nieuw 3 jaar geleden...
Bedenk een nieuw concept of gebruik er eentje die al lang niet meer gebruikt is (pompoenen van halloween ofzo), maar alsjeblieft Inno hou nu een keer op met de ingrediënten evenements...

Dus mijn feedback:
- originaliteit, probeer volgend event een ander concept te bedenken. Neem er anders eentje uit alle ideeën voor een nieuw eindspel ;) Daar zitten zat goede ideeën tussen die zorgen voor samenwerking tussen spelers (wat een event leuker maakt in mijn opzicht) en je hoeft hem niet eens zelf te bedenken. Alleen ontwikkelen.

+ Leuk dat jullie weer een nieuw evenement opzetten al is er geen speciale gelegenheid voor. Haalt sommige spelers een beetje uit de dagelijkse sleur.
Vooral in werelden waar de WW's zijn afgelopen is het een welkome afwisseling.
 

DeletedUser23782

Gast
Ze vragen om commentaar over het event. Ze vragen niet of dit een goed moment is voor een event.
Kom op mensen, stop eens met zeuren.
Jullie zijn net als alle andere reviewers. Kunnen alleen maar zeiken. En dat is ook het enige wat jullie doen.
Weten jullie wel dat jullie daardoor een heel event kunnen verpesten?

Ik heb tot voor kort niet van een evenement kunnen genieten door al jullie gezeik!
Totdat iemand ingame me vertelde dat hij de events juist leuk vond vanwege de afwisseling en dat is het ook.
Dus stop met zeiken dat dit ongelegen komt.

Waar jullie naar mijn mening wel over mogen zeiken is het gebrek aan originaliteit van Inno.
Kom op dit concept was nieuw 3 jaar geleden...
Bedenk een nieuw concept of gebruik er eentje die al lang niet meer gebruikt is (pompoenen van halloween ofzo), maar alsjeblieft Inno hou nu een keer op met de ingrediënten evenements...

Dus mijn feedback:
- originaliteit, probeer volgend event een ander concept te bedenken. Neem er anders eentje uit alle ideeën voor een nieuw eindspel ;) Daar zitten zat goede ideeën tussen die zorgen voor samenwerking tussen spelers (wat een event leuker maakt in mijn opzicht) en je hoeft hem niet eens zelf te bedenken. Alleen ontwikkelen.

+ Leuk dat jullie weer een nieuw evenement opzetten al is er geen speciale gelegenheid voor. Haalt sommige spelers een beetje uit de dagelijkse sleur.
Vooral in werelden waar de WW's zijn afgelopen is het een welkome afwisseling.

De afwisseling van events vind ik ook best leuk, dat ik dat niet vind zou je mij nooit horen (of lezen) zeggen (of typen). Het enige wat ik vind is dat de beloningen weereens veel te hoog zijn voor werelden die pas begonnen zijn (in dit geval Sparta), kom op een beloning waar je 12 manticoren per beloning krijgt omdat je 3 ingrediënten mixt die goudspelers gewoon kunnen kopen gaat helemaal nergens meer over vind ik.

Het comentaar wat wij leveren is dat de beloningen gewoon veel te hoog zijn voor het moment, en per wereld aangepast zouden moeten worden om zo een goede verhouding te krijgen...
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
De beloningen zijn toegepast op grootte van je account (aantal punten) op de wereld. Hiermee wordt ook het level bepaald van een beloning. Dus ook het aantal wat je per uur toegewezen krijgt.

Op een nieuwe wereld zoals Sparta, krijg je met 1 stad echt geen 12 manticore's per uur, eerder 1-3 per uur. De duur van de beloning is meestal 1 uur met 1 stad.
 

DeletedUser9104

Gast
In de top hebben al veel mensen minimaal twee tot drie steden. En door dit uit de doeken te doen gaan er waarschijnlijk nog een hoop mensen snel even stichten of een stadje overnemen.

Maar het blijft een feit dat zo vroeg in een wereld een event niet handig is. Ja, handig voor innogames, want mensen zijn aan het begin meer geneigd om goud te kopen. Daarnaast had ik liever een ander event gezien. Iets nieuws.
 

DeletedUser26242

Gast
toch wel grappig dat het AG overal volstaat met gezeik over goud... zie grepolis als spotify waar je gratis kan luisteren (met minder functies) en kan betalen om te luisteren (met meer functies). geen goud (minder voordeel) wel goud (meer voordeel) is toch simpel?
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser19651

Gast
En Grepolis heeft weer een stap naar het einde gezet. Mijn complimenten. Ga zo door.
 
Bovenaan